FORUM ALUMNI SMK AYER HITAM
~~~SELAMAT DATANG~~~
~~~Jom Update Topik-topik yang ada~~~
~~~Silaturrahim dijalin, kenangan dirungkai, membibitkan kembali senyuman~~~


Kalau belum Register....apalagiii...register je leee.....

JERLUN 2009

Page 1 of 3 1, 2, 3  Next

View previous topic View next topic Go down

JERLUN 2009

Post by Khairi on Sat Oct 17, 2009 9:52 pm

Aku ada beberapa keping gambar berkaitan dengan Jerlun. Sesiapa yang berasal dari Jerlun, boleh tengok dan komen apa yang patut.
Aku tiap2 hari dok pi sini.


Siapa yang pernah mengaji di sini. Angkat tangan.



Ni jalan nak ke kampung nun jauh di sana. Teka kampung tersebut.



Rumah sapa lak ni.

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: JERLUN 2009

Post by mailsnsb_2 on Sat Oct 17, 2009 11:13 pm

tu jalan nak pi kg bini aku,,teluk tuiiii.hehehe.aku kira separuh org sana la. menantu tok seman ngan che suuu.adik ipar aku mesti ada yg kenai...osmizam...jai tak kan tak kenai..lapih adik dia

mailsnsb_2
Kawan Kerap Masuk

Libra Posts : 228
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: JERLUN 2009

Post by Khairi on Sun Oct 18, 2009 11:08 am

mailsnsb_2 wrote:tu jalan nak pi kg bini aku,,teluk tuiiii.hehehe.aku kira separuh org sana la. menantu tok seman ngan che suuu.adik ipar aku mesti ada yg kenai...osmizam...jai tak kan tak kenai..lapih adik dia

Wei, hang dah masuk jadi org situ juga ka. Hahahaha. Aku tak tau pun.

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: JERLUN 2009

Post by SidiA on Sun Oct 18, 2009 2:32 pm

membangun dh la weh....aku dh tak cam dh weh kalau sesaja buh gambaq takdak penerangan.....

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: JERLUN 2009

Post by Khairi on Sun Oct 18, 2009 6:08 pm

SidiA wrote:membangun dh la weh....aku dh tak cam dh weh kalau sesaja buh gambaq takdak penerangan.....

Tu la, sesapa yg nak boh gambaq kena cerita sikit pasai gambaq tu. Wei, hampa tak teka lagi gambaq rmh sapa tu.

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: JERLUN 2009

Post by SidiA on Sun Oct 18, 2009 6:26 pm

Khairi wrote:
SidiA wrote:membangun dh la weh....aku dh tak cam dh weh kalau sesaja buh gambaq takdak penerangan.....

Tu la, sesapa yg nak boh gambaq kena cerita sikit pasai gambaq tu. Wei, hampa tak teka lagi gambaq rmh sapa tu.
tktau la rumah sapa...

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: JERLUN 2009

Post by Khairi on Sun Oct 18, 2009 6:29 pm

SidiA wrote:
Khairi wrote:
SidiA wrote:membangun dh la weh....aku dh tak cam dh weh kalau sesaja buh gambaq takdak penerangan.....

Tu la, sesapa yg nak boh gambaq kena cerita sikit pasai gambaq tu. Wei, hampa tak teka lagi gambaq rmh sapa tu.
tktau la rumah sapa...

Tak pa, bagi geng Jerlun teka dulu.
lol! lol! lol!

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: JERLUN 2009

Post by nz on Sun Oct 18, 2009 8:42 pm

rumah nasrul kut.....teka je....masuk jerlun pun 10 tahun sekali...

nz
Kawan Kerap Masuk

Aquarius Posts : 78
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: JERLUN 2009

Post by Khairi on Sun Oct 18, 2009 8:46 pm

nz wrote:rumah nasrul kut.....teka je....masuk jerlun pun 10 tahun sekali...

10 tahun sekali masuk Jerlun pun dapat teka dgn tepat. Tahniah.

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: JERLUN 2009

Post by nz on Sun Oct 18, 2009 8:52 pm

ehh...tahniah ja,ingatkan nak dapat hamper ke...piala ka....kali terakhir jumpa nasrul masa kahwin..dia bagi hadiah gelas..sampai la ada

nz
Kawan Kerap Masuk

Aquarius Posts : 78
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: JERLUN 2009

Post by caca@bijak on Mon Oct 19, 2009 7:45 am

nz wrote:ehh...tahniah ja,ingatkan nak dapat hamper ke...piala ka....kali terakhir jumpa nasrul masa kahwin..dia bagi hadiah gelas..sampai la ada


...aku pun ucap tahniah gak lah...aku yang dok kat area tu pun tak tau tu umah baron..( tak perasan )...aku boleh bagi hampeh wei..tapi dengan syarat hang mai la joint kami 19/20 dis...

caca@bijak
Kawan Kerap Masuk

Pisces Posts : 218
Reputation : 4

Back to top Go down

Re: JERLUN 2009

Post by caca@bijak on Mon Oct 19, 2009 8:41 am

mailsnsb_2 wrote:tu jalan nak pi kg bini aku,,teluk tuiiii.hehehe.aku kira separuh org sana la. menantu tok seman ngan che suuu.adik ipar aku mesti ada yg kenai...osmizam...jai tak kan tak kenai..lapih adik dia

isyh..isyh..isyh...cantik gak jalan msk kampung kita no mail....betui tu... ni lah menantu kesayangan cik suuu...oi...

caca@bijak
Kawan Kerap Masuk

Pisces Posts : 218
Reputation : 4

Back to top Go down

Re: JERLUN 2009

Post by din karpan on Mon Oct 19, 2009 1:21 pm

nasrul mat akhir aka baron...rakan sepersilatan aku dulu ni....huhuhuuu...

din karpan
Kawan Kerap Masuk

Leo Posts : 116
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: JERLUN 2009

Post by SidiA on Mon Oct 19, 2009 2:26 pm

din karpan wrote:nasrul mat akhir aka baron...rakan sepersilatan aku dulu ni....huhuhuuu...
aku dok rasa dh mcm nk kenai hg ni din wehh....kalau hg rakan sepersilatan dgn baron..tentu aku dgn sani pun ada...mat kebau...mat saad lubuk ayaq....lagi sapa ekk....kamal......PAq...lagi sapa ekkk...

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: JERLUN 2009

Post by MetSanglang on Mon Oct 19, 2009 4:03 pm

silat,jangan tak silat.Din Karpan budak kampung aku sedara aku gak ayah dia tu anak buah atuk aku.sepatutnya Din Sanglang tapi tak tau tekucil tang mana tak tau jadi din karpan..........hantu punya sedagha........tapi peghangai dia pun cam hantu gak dulu...........hang jangan maghah Dinnnnn oiiiiiiiiiiii

MetSanglang
Kawan Rajin Chin Kelaih

Aquarius Posts : 656
Reputation : 6

Back to top Go down

Re: JERLUN 2009

Post by Khairi on Mon Oct 19, 2009 6:58 pm

aku yang dok kat area tu pun tak tau tu umah baron..( tak perasan )...aku boleh bagi hampeh wei..tapi dengan syarat hang mai la joint kami 19/20 dis...

Hang ni memang semua benda tak perasan, tak ingat, tak tau, tak peduli dan segala takkkkkkkkkkk lagi.
:cyclops: :cyclops:

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: JERLUN 2009

Post by din karpan on Mon Oct 19, 2009 9:54 pm

SidiA wrote:
din karpan wrote:nasrul mat akhir aka baron...rakan sepersilatan aku dulu ni....huhuhuuu...
aku dok rasa dh mcm nk kenai hg ni din wehh....kalau hg rakan sepersilatan dgn baron..tentu aku dgn sani pun ada...mat kebau...mat saad lubuk ayaq....lagi sapa ekk....kamal......PAq...lagi sapa ekkk...

betoiii laa tuu....kalau sani ada..paqq mesti ada...aku pun tak brapa perasaan hang sidi...ishh..bila blehh jumpa nooo....ekekekeee..

din karpan
Kawan Kerap Masuk

Leo Posts : 116
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: JERLUN 2009

Post by mat syah_sanglang on Tue Oct 20, 2009 10:20 am

din ! sani tu lama gak aku tak jumpa dia ,dia dok balik sanglang lagi ka?di kenal ka aku...

mat syah_sanglang
Kawan Kerap Masuk

Virgo Posts : 180
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: JERLUN 2009

Post by din karpan on Tue Oct 20, 2009 11:10 am

mat syah_sanglang wrote:din ! sani tu lama gak aku tak jumpa dia ,dia dok balik sanglang lagi ka?di kenal ka aku...

dia dok balik...la ni dia dok merbok kut..aku pun tak tau dia dok mana laa....

din karpan
Kawan Kerap Masuk

Leo Posts : 116
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: JERLUN 2009

Post by mat syah_sanglang on Tue Oct 20, 2009 11:13 am

bini dia kan orang sanglang gak ka tu ?mcm dok biasa keleh ja din!

mat syah_sanglang
Kawan Kerap Masuk

Virgo Posts : 180
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: JERLUN 2009

Post by caca@bijak on Tue Oct 20, 2009 1:09 pm

Khairi wrote:
aku yang dok kat area tu pun tak tau tu umah baron..( tak perasan )...aku boleh bagi hampeh wei..tapi dengan syarat hang mai la joint kami 19/20 dis...

Hang ni memang semua benda tak perasan, tak ingat, tak tau, tak peduli dan segala takkkkkkkkkkk lagi.
:cyclops: :cyclops:


hampehhhhh :bom: :bom: :bom:

caca@bijak
Kawan Kerap Masuk

Pisces Posts : 218
Reputation : 4

Back to top Go down

Re: JERLUN 2009

Post by Khairi on Tue Oct 20, 2009 2:58 pm

caca@bijak wrote:
Khairi wrote:
aku yang dok kat area tu pun tak tau tu umah baron..( tak perasan )...aku boleh bagi hampeh wei..tapi dengan syarat hang mai la joint kami 19/20 dis...

Hang ni memang semua benda tak perasan, tak ingat, tak tau, tak peduli dan segala takkkkkkkkkkk lagi.
:cyclops: :cyclops:


hampehhhhh :bom: :bom: :bom:

I,m sorry.
lol! lol! lol! lol!

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: JERLUN 2009

Post by SidiA on Tue Oct 20, 2009 3:54 pm

din karpan wrote:
SidiA wrote:
din karpan wrote:nasrul mat akhir aka baron...rakan sepersilatan aku dulu ni....huhuhuuu...
aku dok rasa dh mcm nk kenai hg ni din wehh....kalau hg rakan sepersilatan dgn baron..tentu aku dgn sani pun ada...mat kebau...mat saad lubuk ayaq....lagi sapa ekk....kamal......PAq...lagi sapa ekkk...

betoiii laa tuu....kalau sani ada..paqq mesti ada...aku pun tak brapa perasaan hang sidi...ishh..bila blehh jumpa nooo....ekekekeee..
aku rasa hang kenai aku....tapi aku plak yg lupa hang tapirasa2 mcm kenai...heheehhe....

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: JERLUN 2009

Post by SidiA on Tue Oct 20, 2009 3:55 pm

Khairi wrote:
caca@bijak wrote:
Khairi wrote:
aku yang dok kat area tu pun tak tau tu umah baron..( tak perasan )...aku boleh bagi hampeh wei..tapi dengan syarat hang mai la joint kami 19/20 dis...

Hang ni memang semua benda tak perasan, tak ingat, tak tau, tak peduli dan segala takkkkkkkkkkk lagi.
:cyclops: :cyclops:


hampehhhhh :bom: :bom: :bom:

I,m sorry.
lol! lol! lol! lol!

ishHHkkk...depa 2 nih.....

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: JERLUN 2009

Post by Khairi on Tue Oct 20, 2009 4:35 pm

SidiA wrote:
Khairi wrote:
caca@bijak wrote:
Khairi wrote:
aku yang dok kat area tu pun tak tau tu umah baron..( tak perasan )...aku boleh bagi hampeh wei..tapi dengan syarat hang mai la joint kami 19/20 dis...

Hang ni memang semua benda tak perasan, tak ingat, tak tau, tak peduli dan segala takkkkkkkkkkk lagi.
:cyclops: :cyclops:


hampehhhhh :bom: :bom: :bom:

I,m sorry.
lol! lol! lol! lol!

ishHHkkk...depa 2 nih.....

Cissssssss kau Hang Jebat

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: JERLUN 2009

Post by Sponsored content Today at 7:24 pm


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 3 1, 2, 3  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum