FORUM ALUMNI SMK AYER HITAM
~~~SELAMAT DATANG~~~
~~~Jom Update Topik-topik yang ada~~~
~~~Silaturrahim dijalin, kenangan dirungkai, membibitkan kembali senyuman~~~


Kalau belum Register....apalagiii...register je leee.....

PANORAMA SMKAH-2009

Page 1 of 2 1, 2  Next

View previous topic View next topic Go down

PANORAMA SMKAH-2009

Post by cikguasrul on Mon Jul 27, 2009 11:33 pm








TENGOK ASRAMA DULU....nanti ada lagi...layannnnnnnnnn

cikguasrul
Kawan Kerap Masuk

Capricorn Posts : 62
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: PANORAMA SMKAH-2009

Post by SidiA on Wed Jul 29, 2009 8:08 am

bnyak nya poKOk2 la ni....dulu asrama ni tempat guntin rambut hehehehe...

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: PANORAMA SMKAH-2009

Post by cikguasrul on Thu Jul 30, 2009 9:43 pm

galeri sejarah...dimaintain oleh cikgu usop lebai mustafa

cikguasrul
Kawan Kerap Masuk

Capricorn Posts : 62
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: PANORAMA SMKAH-2009

Post by cikguasrul on Thu Jul 30, 2009 9:44 pm



surau...

cikguasrul
Kawan Kerap Masuk

Capricorn Posts : 62
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: PANORAMA SMKAH-2009

Post by cikguasrul on Thu Jul 30, 2009 9:45 pm



UJANA WARISAN

cikguasrul
Kawan Kerap Masuk

Capricorn Posts : 62
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: PANORAMA SMKAH-2009

Post by cikguasrul on Thu Jul 30, 2009 9:47 pm


DAPUR KANTIN



BILK MAKAN VIP...sebelum ni bilik peperiksaan

cikguasrul
Kawan Kerap Masuk

Capricorn Posts : 62
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: PANORAMA SMKAH-2009

Post by cikguasrul on Thu Jul 30, 2009 9:48 pm



KAUNSELING

cikguasrul
Kawan Kerap Masuk

Capricorn Posts : 62
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: PANORAMA SMKAH-2009

Post by cikguasrul on Thu Jul 30, 2009 9:49 pm



BILIK PEPERIKSAAN - sambung dgn ruang makan kantin

cikguasrul
Kawan Kerap Masuk

Capricorn Posts : 62
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: PANORAMA SMKAH-2009

Post by cikguasrul on Thu Jul 30, 2009 9:51 pm




cikguasrul
Kawan Kerap Masuk

Capricorn Posts : 62
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: PANORAMA SMKAH-2009

Post by cikguasrul on Thu Jul 30, 2009 9:52 pm


asalnya bilik cetak

cikguasrul
Kawan Kerap Masuk

Capricorn Posts : 62
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: PANORAMA SMKAH-2009

Post by cikguasrul on Thu Jul 30, 2009 9:53 pm

nnt kalau ada lg sy tambah

cikguasrul
Kawan Kerap Masuk

Capricorn Posts : 62
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: PANORAMA SMKAH-2009

Post by SidiA on Fri Jul 31, 2009 3:34 pm

tudiaaa...penuh kenangan la wehh....sekolah kami dh berubah tahap gaban laaa.....

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: PANORAMA SMKAH-2009

Post by MetSanglang on Fri Jul 31, 2009 7:36 pm

mana gaban!tu zaman kita dulu,la ni tahap tranfomer la.......hehehe betoi banyak berubah panoramanya.kalu dulu camni senang nak cing klas,bayak tempat mnyorok

MetSanglang
Kawan Rajin Chin Kelaih

Aquarius Posts : 656
Reputation : 6

Back to top Go down

Re: PANORAMA SMKAH-2009

Post by tOksiak on Fri Jul 31, 2009 7:41 pm

hehehhe...naik haru bentayan nk cari hehehhehe....

tOksiak
Kawan Rajin Masuk

Cancer Posts : 370
Reputation : 1

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: PANORAMA SMKAH-2009

Post by caca@bijak on Fri Jul 31, 2009 7:55 pm

cerita ku di asrama

aku dulu jadi setiausaha kat aspuri.depa lantik aku sebab aku menesia paling tua masa tu.semua bdk2 takut kat aku sbb aku ni garang mcm rimau.paling aku dok tringat masa bulan posa,wlaupun aku ni garang tapi hati baik..aku selalu sukarela jaga orng sakit pada malam hari..sebabnya aku penyegan nak tarawikh kah...kah..kah...tapi la ni rajin dah.aku dok tak lama dalam setengah taun.aku n the geng di nasihat keluar asrama sebab kantoi p kerpan beli ais kacang tak bagi tau....bangga giler jadi org jahat masa tu..

caca@bijak
Kawan Kerap Masuk

Pisces Posts : 218
Reputation : 4

Back to top Go down

Re: PANORAMA SMKAH-2009

Post by SidiA on Fri Jul 31, 2009 8:16 pm

caca@bijak wrote:cerita ku di asrama

aku dulu jadi setiausaha kat aspuri.depa lantik aku sebab aku menesia paling tua masa tu.semua bdk2 takut kat aku sbb aku ni garang mcm rimau.paling aku dok tringat masa bulan posa,wlaupun aku ni garang tapi hati baik..aku selalu sukarela jaga orng sakit pada malam hari..sebabnya aku penyegan nak tarawikh kah...kah..kah...tapi la ni rajin dah.aku dok tak lama dalam setengah taun.aku n the geng di nasihat keluar asrama sebab kantoi p kerpan beli ais kacang tak bagi tau....bangga giler jadi org jahat masa tu..

aku rasa posting hang ni kalau buh kt bahagian KENANGAN LALU lagik best.....



bangga jadi jahat yg tk tahan dengaq tu hehehhe....aku jadi jahat time dok KL..... afro

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: PANORAMA SMKAH-2009

Post by mailsnsb_2 on Sat Aug 15, 2009 10:52 pm

ih,teringat gila zaman sekolah dulu...berubah dah sekolah dulu dengan la ni.seiring dengan kemajuan,zaman kami pak mi janggut ngan cikgu apa nama tah yg jd waden asrama tu,terkenal dengan peluku benam.

mailsnsb_2
Kawan Kerap Masuk

Libra Posts : 228
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: PANORAMA SMKAH-2009

Post by SidiA on Sun Aug 16, 2009 3:12 pm

mailsnsb_2 wrote:ih,teringat gila zaman sekolah dulu...berubah dah sekolah dulu dengan la ni.seiring dengan kemajuan,zaman kami pak mi janggut ngan cikgu apa nama tah yg jd waden asrama tu,terkenal dengan peluku benam.
ehheheh.....pak mi janggut ....geng kami panggey musang berjanggut.... lol!

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: PANORAMA SMKAH-2009

Post by MetSanglang on Mon Aug 17, 2009 12:13 pm

geng kami pangge jin beragas@gergasi (pengasas pangge tu x lain x bukan TON......sbb dah makan tapak tangan pak mi janggut ngan pipi )

MetSanglang
Kawan Rajin Chin Kelaih

Aquarius Posts : 656
Reputation : 6

Back to top Go down

Re: PANORAMA SMKAH-2009

Post by SidiA on Mon Aug 17, 2009 3:04 pm

MetSanglang wrote:geng kami pangge jin beragas@gergasi (pengasas pangge tu x lain x bukan TON......sbb dah makan tapak tangan pak mi janggut ngan pipi )
hhahahha....mana ja makan tapak tgn mi janggut...sure kena gelaran.....aku baik..tk penah makan tangan.... cheesy

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: PANORAMA SMKAH-2009

Post by mailsnsb_2 on Mon Aug 17, 2009 4:08 pm

kena gak sekali dulu,kebaih kat sejam.siot jerrrr

mailsnsb_2
Kawan Kerap Masuk

Libra Posts : 228
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: PANORAMA SMKAH-2009

Post by MetSanglang on Mon Aug 17, 2009 4:57 pm

mau tak kebaih,1 jari dia=2jari kita masa tu,sebelah tapak tangan dia penuh muka kita,minggung semigu klu kena.tak caya tanya Pak oun sawi.dia dah nak manggli ngan janggut&bentayan

MetSanglang
Kawan Rajin Chin Kelaih

Aquarius Posts : 656
Reputation : 6

Back to top Go down

Re: PANORAMA SMKAH-2009

Post by SidiA on Mon Aug 17, 2009 5:43 pm

dlm kelaih aku razif,job n wari....tk ketinggalan Pak am....naik tebai muka kata depa.....

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: PANORAMA SMKAH-2009

Post by lemontree95 on Fri Aug 21, 2009 9:27 am

memang smah dah byk berubah..dah banyak beza...budak yang dok asrama pun semua budak2 baik...spek tebai 4inci...tak macam kita dulu2...klau pecah masuk kantin mak jah,bukan takat ayam.,ikan tongkoi,ikan jeket pun balaih...robinhood asrama ni turun temurun dari era oun tok mud,paklah tani,die longkang,zamri dahi, sampai ler ke era chot jabi..lepas tu dah tak dak dah rasanya pasai smua..budak2 baik dok asrama tu....buat kak aya(caca), ingat lagi ka kat arwah man keling...ni best fren aku ni....mai la kita sedekah al-fatihah kat arwah man keling....

lemontree95
Kawan Rajin Masuk

Gemini Posts : 418
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: PANORAMA SMKAH-2009

Post by MetSanglang on Fri Aug 21, 2009 2:55 pm

buat pokok lemon,boh mai la gambaq hang,maklum lah kami dulu baik sangat baru aku leh kenai......aku ni dah tua-tua ni bkan berapa ingat sangat nama penuh ni tengok muka bru kenai.....,maklumlah kami dulu baik sangat..........bukan selalu dok sekolah lainla jai,oun tok mud depa raja sekolah....hahahhah

MetSanglang
Kawan Rajin Chin Kelaih

Aquarius Posts : 656
Reputation : 6

Back to top Go down

Re: PANORAMA SMKAH-2009

Post by Sponsored content Today at 3:09 pm


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 2 1, 2  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum