FORUM ALUMNI SMK AYER HITAM
~~~SELAMAT DATANG~~~
~~~Jom Update Topik-topik yang ada~~~
~~~Silaturrahim dijalin, kenangan dirungkai, membibitkan kembali senyuman~~~


Kalau belum Register....apalagiii...register je leee.....

jom kita senaraikan guru-guru yang pernah mengajaq kat smkah

Page 1 of 2 1, 2  Next

View previous topic View next topic Go down

jom kita senaraikan guru-guru yang pernah mengajaq kat smkah

Post by lemontree95 on Sun Oct 11, 2009 2:13 pm

kwan2....jom kita senaraikan nama guru2 yang pernah mengajaq kat smkah..sekadar yang kita ingat...sama ada yang masih ada atau yang telah pergi meninggalkan kita...

lemontree95
Kawan Rajin Masuk

Gemini Posts : 418
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: jom kita senaraikan guru-guru yang pernah mengajaq kat smkah

Post by lemontree95 on Sun Oct 11, 2009 2:17 pm

cikgu shuhaimi janggut
cikgu razak taik
cikgu razak din (PAK MENAKAN PARID)
cikgu rosly bentayan
cikgu aishah matematik (dok kerpan)
cikgu maimunah (allahyarhamah)
cikgu saad man (allahyarham)
cikgu ghazali
lagi......lagi.....sapa lagi......

lemontree95
Kawan Rajin Masuk

Gemini Posts : 418
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: jom kita senaraikan guru-guru yang pernah mengajaq kat smkah

Post by lemontree95 on Sun Oct 11, 2009 2:34 pm

cikgu huzaidy (pj)
cikgu naim (la p.k smk dkt jitra)
cikgu anuar(sejarah)
cikgu wan syukri(wan kemuruk)
cikgu apit( la kat polimas)

lagi.....lagi..........

lemontree95
Kawan Rajin Masuk

Gemini Posts : 418
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: jom kita senaraikan guru-guru yang pernah mengajaq kat smkah

Post by lemontree95 on Sun Oct 11, 2009 2:45 pm

cikgu mael (la kat smk syed alwi perlih)
cikgu usop (bengkel khb)
cikgu norlia
cikgu ong kt
cikgu norini( la dah pencen kot)
cikgu lim (math)
cikgu mat isa (sastera)
Cikgu norizah (sastera)...............lagi........lagi.....

lemontree95
Kawan Rajin Masuk

Gemini Posts : 418
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: jom kita senaraikan guru-guru yang pernah mengajaq kat smkah

Post by lemontree95 on Sun Oct 11, 2009 6:00 pm

cikgu siti zaharah(menikah dak lg tak tau)
cikgu sabri(khb)
cikgu amrah
cikgu tompah chom..........lagi.....lagi......

lemontree95
Kawan Rajin Masuk

Gemini Posts : 418
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: jom kita senaraikan guru-guru yang pernah mengajaq kat smkah

Post by SidiA on Mon Oct 12, 2009 2:39 pm

Form 1

cikgu Mohd Zin
Cikgu Zainal Abidin
Cikgu Azli
Cikgu Sharipah
Cikgu Zabidi
Cikgu apa lagi tah..lupa dah...

Form 2
Langsung aku tk ingat

Form 3
Cigu Razak Taik
Cikgu Shuib
Cikgu ....

nnt aku update lagi laa...lupa laa...memory aku tk jalan laaa...

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: jom kita senaraikan guru-guru yang pernah mengajaq kat smkah

Post by ajaiTM on Tue Oct 13, 2009 12:22 am

hampa senarai la....aku tak bopa nak ingat..

ajaiTM
Kawan Rajin Masuk

Virgo Posts : 345
Reputation : 4

http://tengokni.com/

Back to top Go down

Re: jom kita senaraikan guru-guru yang pernah mengajaq kat smkah

Post by lemontree95 on Tue Oct 13, 2009 3:17 am

wei hampa kena ingat la nama cikgu.....jgn dok lupa daratan...

lemontree95
Kawan Rajin Masuk

Gemini Posts : 418
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: jom kita senaraikan guru-guru yang pernah mengajaq kat smkah

Post by caca@bijak on Tue Oct 13, 2009 11:43 am

ajaiTM wrote:hampa senarai la....aku tak bopa nak ingat..


aku pun....( jai bila2 kalau kia terbalik kampung sama jom kita cari cikgu mail kola pelis..)

caca@bijak
Kawan Kerap Masuk

Pisces Posts : 218
Reputation : 4

Back to top Go down

Re: jom kita senaraikan guru-guru yang pernah mengajaq kat smkah

Post by lemontree95 on Thu Oct 15, 2009 12:55 am

cikgu mail kola perlih dok mengajaq kat smk syed alwi....dok macam tu jgk..tak berubah langsung.....

lemontree95
Kawan Rajin Masuk

Gemini Posts : 418
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: jom kita senaraikan guru-guru yang pernah mengajaq kat smkah

Post by tOksiak on Thu Oct 15, 2009 6:11 am

SidiA wrote:Form 1

cikgu Mohd Zin
Cikgu Zainal Abidin
Cikgu Azli
Cikgu Sharipah
Cikgu Zabidi
Cikgu apa lagi tah..lupa dah...

Form 2
Langsung aku tk ingat

Form 3
Cigu Razak Taik
Cikgu Shuib
Cikgu ....

nnt aku update lagi laa...lupa laa...memory aku tk jalan laaa...
Form 2
semua cikgu form2 mai dari cikgu form 1

ishkk..awat memory aku rosak plak nih...

_____________________________________________

Sapa aku tanpa ibu dan ayah...Sapa aku tanpa kalian.....
Agamaku::.ISLAM
Bangsa dan Bahasaku::.MELAYU
Jangan nk buat sansen tk tentu pasai di tanah tumpah darah aku...

tOksiak
Kawan Rajin Masuk

Cancer Posts : 370
Reputation : 1

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: jom kita senaraikan guru-guru yang pernah mengajaq kat smkah

Post by caca@bijak on Thu Oct 15, 2009 12:23 pm

shidi ada lgi sorang cik gu zamri ( misai tebal ) masa form1

caca@bijak
Kawan Kerap Masuk

Pisces Posts : 218
Reputation : 4

Back to top Go down

Re: jom kita senaraikan guru-guru yang pernah mengajaq kat smkah

Post by SidiA on Sat Oct 17, 2009 3:07 pm

caca@bijak wrote:shidi ada lgi sorang cik gu zamri ( misai tebal ) masa form1
aku lupa la weh...hat mana tah.....adehhh....tk dak dlm memory aku la...atau dia tk ngajaq kelas aku kot....

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: jom kita senaraikan guru-guru yang pernah mengajaq kat smkah

Post by lemontree95 on Thu Nov 05, 2009 11:02 am

cikgu aishah....kebaya ketat......cikgu khairi ada kot senarai cikgu2 yang penah mengajaq kat ayaq hitam dari dulu sampai la......cikgu siti nurbaya....cikgu akaun aku....last kat kolej sultan abd hamid....

lemontree95
Kawan Rajin Masuk

Gemini Posts : 418
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: jom kita senaraikan guru-guru yang pernah mengajaq kat smkah

Post by shaifulanuar on Thu Nov 12, 2009 6:30 am

cikgu nik lukisan
ustazah asma
bini cikgu apit tu nama pa tah ajaq sains pertanian

shaifulanuar
Kawan Rajin Chin Kelaih

Capricorn Posts : 607
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: jom kita senaraikan guru-guru yang pernah mengajaq kat smkah

Post by lemontree95 on Thu Nov 12, 2009 10:22 am

la ni ada cikgu gee bunga......

lemontree95
Kawan Rajin Masuk

Gemini Posts : 418
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: jom kita senaraikan guru-guru yang pernah mengajaq kat smkah

Post by d on Sat Nov 14, 2009 10:05 am

lemontree95 wrote:cikgu siti zaharah(menikah dak lg tak tau)
cikgu sabri(khb)
cikgu amrah
cikgu tompah chom..........lagi.....lagi......

wehh cikgu sobri kot... bukan sabri... yg kawin ngan cikgu amrah tu kot

d
Kawan Kerap Masuk

Leo Posts : 59
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: jom kita senaraikan guru-guru yang pernah mengajaq kat smkah

Post by wantote on Mon Dec 21, 2009 8:27 am

cikgu zaidi( kuat maki )
ustaz wahab
cikgu ghani
cikgu shahbudin
akhtar mirza ( bini cikgu apit )
cikgu che halim
cikgu kadir ( pengetua sek men gunong la ni )

wantote
Kawan Kerap Masuk

Aries Posts : 72
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: jom kita senaraikan guru-guru yang pernah mengajaq kat smkah

Post by matyuih on Mon Dec 21, 2009 7:32 pm

kita dok senarai nama cikgu ja... apa kata kita jmput cikgu-cikgu kita join

matyuih
Kawan Kerap Masuk

Taurus Posts : 108
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: jom kita senaraikan guru-guru yang pernah mengajaq kat smkah

Post by SidiA on Tue Dec 22, 2009 9:43 am

betui betui betui...

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: jom kita senaraikan guru-guru yang pernah mengajaq kat smkah

Post by munie on Tue Dec 22, 2009 6:10 pm

best gak kalu bekas cikgu-cikgu kita join forum ni...

munie
Kawan Kerap Masuk

Virgo Posts : 111
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: jom kita senaraikan guru-guru yang pernah mengajaq kat smkah

Post by SidiA on Tue Dec 22, 2009 6:25 pm

betui tu kak munie....memang best....

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: jom kita senaraikan guru-guru yang pernah mengajaq kat smkah

Post by Khairi on Wed Dec 23, 2009 7:50 pm

tapi kita kena control bahasa, tajuk jgn melalut sana sini la

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: jom kita senaraikan guru-guru yang pernah mengajaq kat smkah

Post by nz on Sun Jan 10, 2010 9:22 pm

sepanjang di SMAH, paling ingat ialah ayahanda dan bonda budak aspuri cikgu marzuki dan cg noraini...cg mat ki ajar mate..semua jadi pandai...berkesan sungguh..lain2 :
cg. razak sain pertanian
cg. zainal
cg. che halim sejarah
cg.shabudin (SMJ la ni)
cg. bentyan sain
cg.rosli geog
cg.ghazali bm/pa
cg azizah (perdgan/ekon)
cg. azizah sejarah f6
cg. mahendra bio
cg khatijah din fizik
cg koay kimia
cg wahid and isteri
cg. mazlina mate
miss zuhriah bi
cg Nur saadah bi
cg mohamad dan cg norlia
cg zamri
cg suhaimi disiplin
Bismillahirahmanirahim...Doa dan ingatan buat semua guru, jasa bakti tidak terkira,akan dikenang ke akhir hayat,...buat yang tiada ..Al-Fatihah...utk mereka, semoga dirahmati dan ditempatkan bersama org beriman..Amin...

nz
Kawan Kerap Masuk

Aquarius Posts : 78
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: jom kita senaraikan guru-guru yang pernah mengajaq kat smkah

Post by Khairi on Sun Jan 10, 2010 10:10 pm

Aku pun sama, ada la jugak dok jumpa sebahagian drpd depa di atas ...

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: jom kita senaraikan guru-guru yang pernah mengajaq kat smkah

Post by Sponsored content Today at 1:18 am


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 2 1, 2  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum