FORUM ALUMNI SMK AYER HITAM
~~~SELAMAT DATANG~~~
~~~Jom Update Topik-topik yang ada~~~
~~~Silaturrahim dijalin, kenangan dirungkai, membibitkan kembali senyuman~~~


Kalau belum Register....apalagiii...register je leee.....

MCM MANA NAK BERHADAPAN DGN HANTU....

View previous topic View next topic Go down

MCM MANA NAK BERHADAPAN DGN HANTU....

Post by SidiA on Sat Aug 22, 2009 12:29 pm

Topic: MCM MANA NAK BERHADAPAN DGN HANTU....


Pocong
Hantu yang berbungkus macam lepat pisang baru masakni memang mudah cari kelemahannya. Kita hanyaperlu bukak tali pengikat di atas kepalanya dantarik kain balutannya.Sudah tentu dia akan berasa malu rana dia tidakpakai apa apa pun, selain kain kapan pembungkusnya tu.

Langsuir
Dia ni suka pandang muka kita, jadi beranikan dirianda tenung balik muka dia sambil jelir-jelirlidah. Kalau tak pun tunjuk cermin muka kat dia, pasti dia tersipu-sipu malu.

Pontianak
Hantu yang suka ketawa. Kalau terserempak dengandia, kita pun mestilah ketawa sama. Kalau boleh kitacuba mengilai lebih kuat dari dia, tentu dia boring.

Hantu Raya
Hantu ni suka beraya dan suka menyamar jadi tuandia. Cara mengalahkannya senang saja, sambutlah hariraya tiap kali jumpa dia, bagi duit raya, ajak main meriam buluh,suruhkacau dodol atau jaga lemang.Tentu dia tak kacau kita sebabbanyak kerja dan aktiviti lain dia nak buat.

Hantu Galah
Hantu ni la yang paling tinggi di muka bumi. Kalauterjumpa dia, kita hendaklah meniarap. Pasti dia takperasan kita ada disitu.

Jerangkung
Dia ni ada kulit tapi nipis. Tinggal rangka saja,dan paling mudah untuk menewaskannya. Kita hanya perlu tunjaldahinya dengan telunjuk dan lihat gerak-gerinya mengimbangi badan untukberdiritegak.

Toyol
Lagi senang kalau nak kalahkan dia, bagi duit satusen berguni-guni. .nanti dia ingat duit emas, lepas tudia pikul bawak balik bagi tuannya... lepas tu sah-sah lah dapatpenampau Jepun dari tuannya kerana mananak tukar duit satu senbanyak2 tu.

Hantu Ponteng
Yang ni payah sikit nak cakap sebab, hantu-hantu nicam korang lerrr..takder kerja lain asyik ponteng kerja, lepaih tunengok e-mail lepak kat forum..macam sekarang nih..sah-sah tengahpontengnie..macamana nak jawab..korang sendiri gak jadik hantu..jadi bawak-bawaklah buat kerja ... .. hehehehehe

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum