FORUM ALUMNI SMK AYER HITAM
~~~SELAMAT DATANG~~~
~~~Jom Update Topik-topik yang ada~~~
~~~Silaturrahim dijalin, kenangan dirungkai, membibitkan kembali senyuman~~~


Kalau belum Register....apalagiii...register je leee.....

Al Kholidi bin Hj.Ayob.......

Page 1 of 3 1, 2, 3  Next

View previous topic View next topic Go down

Al Kholidi bin Hj.Ayob.......

Post by MetSanglang on Wed Oct 21, 2009 5:05 pm

untuk pengetahuan rakan2 sekelian,bagi yang mengenali saudara Kholidi,(dulu dok asrama, depa 4 bradik Zai, Hassan,Kholidi dan Dara)kholidi sekarang di hospital,koma dan kritikal akibat kemalangan jalan raya 10 hari sblm raya.itu dari apa yang aku dengaq le!jadi sama2lah kita berdoa agar Saudara Al-Kholidi sembuh seperti sediakala...........

MetSanglang
Kawan Rajin Chin Kelaih

Aquarius Posts : 656
Reputation : 6

Back to top Go down

Re: Al Kholidi bin Hj.Ayob.......

Post by SidiA on Wed Oct 21, 2009 6:38 pm

adehhhh........semoga cepat sembuh...amin....

sapa ni weh...adakah aku kenai...atau aku tk kenai...

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Al Kholidi bin Hj.Ayob.......

Post by Gee on Wed Oct 21, 2009 7:02 pm

SidiA wrote:adehhhh........semoga cepat sembuh...amin....

sapa ni weh...adakah aku kenai...atau aku tk kenai...

mudah2an cepat sembuh insyaallah....mari sama2 kita pakat doa....utk info sidi, idi a.k.a adik hassan ni junior aku kat hostel dulu so aku rasa lapih2 hampa taktau la dan ka dak ngan badge ni.....

Gee
Kawan Kerap Masuk

Posts : 91
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: Al Kholidi bin Hj.Ayob.......

Post by tOksiak on Wed Oct 21, 2009 7:32 pm

Ooo...gitu

_____________________________________________

Sapa aku tanpa ibu dan ayah...Sapa aku tanpa kalian.....
Agamaku::.ISLAM
Bangsa dan Bahasaku::.MELAYU
Jangan nk buat sansen tk tentu pasai di tanah tumpah darah aku...

tOksiak
Kawan Rajin Masuk

Cancer Posts : 370
Reputation : 1

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Al Kholidi bin Hj.Ayob.......

Post by shaifulanuar on Thu Oct 22, 2009 2:53 pm

mcm mana dgn idi la ni sehat dhka,dara sema kelas la dulu,ada no kontek depa x wahai abg2

shaifulanuar
Kawan Rajin Chin Kelaih

Capricorn Posts : 607
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: Al Kholidi bin Hj.Ayob.......

Post by Gee on Sat Oct 24, 2009 7:59 pm

shaifulanuar wrote:mcm mana dgn idi la ni sehat dhka,dara sema kelas la dulu,ada no kontek depa x wahai abg2
utk info semua, semalam paklah dapat sms dari hassan abg kepad idi kata saraf tunjang dia rosak kaki kedua2 belah dia tak rasa (gerak) tangan kanan dia pun tak boleh gerak......so itu info terkini tentang idi, moga2 dia cepat semboh insyaAllah......

Gee
Kawan Kerap Masuk

Posts : 91
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: Al Kholidi bin Hj.Ayob.......

Post by SidiA on Sun Oct 25, 2009 2:28 pm

ishhhkkk.....kesiannya...semoga semangat dia kuat utk mengharungi cabaran hidup nih....semoga dia sembuh seperti sedia kala...


p/s:Gee...awat pala makin bebuih hehehehe....

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Al Kholidi bin Hj.Ayob.......

Post by Gee on Sun Oct 25, 2009 5:22 pm

SidiA wrote:ishhhkkk.....kesiannya...semoga semangat dia kuat utk mengharungi cabaran hidup nih....semoga dia sembuh seperti sedia kala...


p/s:Gee...awat pala makin bebuih hehehehe....

nk wat lagu mana bejangkit dengan musa la ni, tu yang pakat bebuih habih tu..he..he..

Gee
Kawan Kerap Masuk

Posts : 91
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: Al Kholidi bin Hj.Ayob.......

Post by sani mustafa on Sun Oct 25, 2009 11:44 pm

Walau aku kenai atau tak, aku jugak ucap takziah kepada keluarga beliau dan mana yang kenal beliau..semoga Allah memelihara dirinya ketika ini. Aamin.

sani mustafa
Kawan Kerap Masuk

Leo Posts : 153
Reputation : 3

http://utaragraphic.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Al Kholidi bin Hj.Ayob.......

Post by mailsnsb_2 on Tue Oct 27, 2009 10:31 pm

Gee wrote:
shaifulanuar wrote:mcm mana dgn idi la ni sehat dhka,dara sema kelas la dulu,ada no kontek depa x wahai abg2
utk info semua, semalam paklah dapat sms dari hassan abg kepad idi kata saraf tunjang dia rosak kaki kedua2 belah dia tak rasa (gerak) tangan kanan dia pun tak boleh gerak......so itu info terkini tentang idi, moga2 dia cepat semboh insyaAllah......

hassan aku kenai la dulu...selalu baca doa...

mailsnsb_2
Kawan Kerap Masuk

Libra Posts : 228
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: Al Kholidi bin Hj.Ayob.......

Post by shaifulanuar on Sat Oct 31, 2009 2:50 pm

ada ka kontek idi ni

shaifulanuar
Kawan Rajin Chin Kelaih

Capricorn Posts : 607
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: Al Kholidi bin Hj.Ayob.......

Post by d on Sun Nov 01, 2009 5:17 pm

aku ngan binjai besaq ucap takziah dan semoga semboh hendakNya... amin

d
Kawan Kerap Masuk

Leo Posts : 59
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: Al Kholidi bin Hj.Ayob.......

Post by d on Sun Nov 01, 2009 5:18 pm

mengkalau geng asrama kenai la...

d
Kawan Kerap Masuk

Leo Posts : 59
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: Al Kholidi bin Hj.Ayob.......

Post by Gee on Sun Nov 01, 2009 5:34 pm

d wrote:aku ngan binjai besaq ucap takziah dan semoga semboh hendakNya... amin

binjai dok mana la ni......

Gee
Kawan Kerap Masuk

Posts : 91
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: Al Kholidi bin Hj.Ayob.......

Post by d on Sun Nov 01, 2009 7:46 pm

tak sat petang dia dok baca porum... dia tengokk gee teghuih dok tekeluaq abih gelaran... dia dok gheja skali di lembah sintok uum

d
Kawan Kerap Masuk

Leo Posts : 59
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: Al Kholidi bin Hj.Ayob.......

Post by d on Sun Nov 01, 2009 8:06 pm



binjai

d
Kawan Kerap Masuk

Leo Posts : 59
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: Al Kholidi bin Hj.Ayob.......

Post by d on Sun Nov 01, 2009 8:12 pm


d
Kawan Kerap Masuk

Leo Posts : 59
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: Al Kholidi bin Hj.Ayob.......

Post by Gee on Sun Nov 01, 2009 10:08 pm

d wrote:

amboi segak aihhhhh binjai sejak dok gheja gomen ni.....he....hee......

Gee
Kawan Kerap Masuk

Posts : 91
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: Al Kholidi bin Hj.Ayob.......

Post by shaifulanuar on Thu Nov 05, 2009 10:04 am

wei d xnampak pun muka binjai

shaifulanuar
Kawan Rajin Chin Kelaih

Capricorn Posts : 607
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: Al Kholidi bin Hj.Ayob.......

Post by lemontree95 on Thu Nov 05, 2009 10:07 am

hahaha......binjai...binjai.....binjai....hang sepon anuat jgn dok sansen....boh gambaq naa........

lemontree95
Kawan Rajin Masuk

Gemini Posts : 418
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: Al Kholidi bin Hj.Ayob.......

Post by shaifulanuar on Thu Nov 05, 2009 10:25 am

aku nak boh xreti la tgu aku jumpa din joget mintak tlg dia

shaifulanuar
Kawan Rajin Chin Kelaih

Capricorn Posts : 607
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: Al Kholidi bin Hj.Ayob.......

Post by chem on Mon Nov 09, 2009 1:29 pm

salam, kholidi adik hasanudin tu ka???...balik kampung hari tu dlm bulan 5..jumpa dara ada gak dia crita pasai kembar dia tu sakit ....tapi tak tau kritikal macam tu..

chem
Kawan Baloq Liat

Taurus Posts : 19
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: Al Kholidi bin Hj.Ayob.......

Post by shaifulanuar on Mon Nov 09, 2009 4:21 pm

ya la dialah tu,,,ni putrajaya dok tang mn

shaifulanuar
Kawan Rajin Chin Kelaih

Capricorn Posts : 607
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: Al Kholidi bin Hj.Ayob.......

Post by chem on Mon Nov 09, 2009 4:46 pm

dok kat kementerian luar negeri..gheja kat ini...dah 6 tahun dah...ni dok tang mana pulak ni..

chem
Kawan Baloq Liat

Taurus Posts : 19
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: Al Kholidi bin Hj.Ayob.......

Post by shaifulanuar on Mon Nov 09, 2009 5:01 pm

kem pelajaran

shaifulanuar
Kawan Rajin Chin Kelaih

Capricorn Posts : 607
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: Al Kholidi bin Hj.Ayob.......

Post by Sponsored content Today at 1:20 am


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 3 1, 2, 3  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum