FORUM ALUMNI SMK AYER HITAM
~~~SELAMAT DATANG~~~
~~~Jom Update Topik-topik yang ada~~~
~~~Silaturrahim dijalin, kenangan dirungkai, membibitkan kembali senyuman~~~


Kalau belum Register....apalagiii...register je leee.....

Gagau Ikan

View previous topic View next topic Go down

Gagau Ikan

Post by SidiA on Sat Aug 22, 2009 9:05 am

Dengaq kata belah2 Yaq Itam dh amek padi...mesti bau kesin kan.....lepaih tu bleh p gagau ikan...isshhkkk....baik2 naaa...bulan2 posa ni takut lintah masuk pungkoq.....hehehhehe....syOk nyaaa...bleh gagau ikan...lepas tu pi berendam dlm sungai pasai nk cuci keleboq....adooiii...bestttt....

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Gagau Ikan

Post by MetSanglang on Sat Aug 22, 2009 9:45 am

lepaih mandi sungai cuba garih tangan mesti bejaloq punya,lagi satu hang boh la sabun banyak mana pun,bau tanah x hilang punya, toi la kita ni jadi dari tanah (insaf jap aku)........tangkap ikan jangan lupa bawak tin susu besaq hat tebuk pungkoq tu....buat serkap kot2 kena lopak besaq banyak ayaq............

MetSanglang
Kawan Rajin Chin Kelaih

Aquarius Posts : 656
Reputation : 6

Back to top Go down

Re: Gagau Ikan

Post by SidiA on Sat Aug 22, 2009 11:14 am

MetSanglang wrote:lepaih mandi sungai cuba garih tangan mesti bejaloq punya,lagi satu hang boh la sabun banyak mana pun,bau tanah x hilang punya, toi la kita ni jadi dari tanah (insaf jap aku)........tangkap ikan jangan lupa bawak tin susu besaq hat tebuk pungkoq tu....buat serkap kot2 kena lopak besaq banyak ayaq............
amboi ...met hang insap nooo.....hehehhe....bawak guni baja urea sekali.....buat isi ikan hehehhe..kalau pandai buat tali...buleh galaih....

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Gagau Ikan

Post by caca@bijak on Sat Aug 22, 2009 4:43 pm

patut la hampa dua ...masa sekolah dulu marka pun tarak lanyau penuh di cuping telinga tak sedar.........p sekolah cuci tak habis.... :evil:

caca@bijak
Kawan Kerap Masuk

Pisces Posts : 218
Reputation : 4

Back to top Go down

Re: Gagau Ikan

Post by SidiA on Sun Aug 23, 2009 6:51 am

caca@bijak wrote:patut la hampa dua ...masa sekolah dulu marka pun tarak lanyau penuh di cuping telinga tak sedar.........p sekolah cuci tak habis.... :evil:
hahahahaha......lanyau dok tersepit celah ataih telinga hahahah....

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Gagau Ikan

Post by ajaiTM on Sun Aug 23, 2009 7:54 am

mak aku mai kl. bw ikan sepat kedah buat keghin... peh..... lepaih rindu makan ikan sepat kepah..... dulu dok gagau dalam petak. tang mana ada lopak bekaih taya misin padi... tang tu la ikan banyak.... ikan sepat keghin tu...... sedap...... :oops:

ajaiTM
Kawan Rajin Masuk

Virgo Posts : 345
Reputation : 4

http://tengokni.com/

Back to top Go down

Re: Gagau Ikan

Post by SidiA on Sun Aug 23, 2009 9:13 am

ajaiTM wrote:mak aku mai kl. bw ikan sepat kedah buat keghin... peh..... lepaih rindu makan ikan sepat kepah..... dulu dok gagau dalam petak. tang mana ada lopak bekaih taya misin padi... tang tu la ikan banyak.... ikan sepat keghin tu...... sedap...... :oops:
ahhaha....aku baru ja perabih ikan puyu dgn ikan sepat kedah kerin nih....mak aku guring (maklum la mak ayah aku duk dgn aku...syIOOOkkk woooo...)cicah dgn cabai kerin tumbuk...makan dgn nasik panaih...peluh bercerau keluaq kuk daei wehhhh......peRRgggHHHhh.......adUUuuhhhh....berahi weeehhhh......ikan pekasam goreng hancoq buh dgn cabai melaka+bawang plak....goreng semua perkara tu sampai garin...teeddddiiiiaaaa.....peluh wooooOooii.........kenyang tersandaq sengkak.......

tapi ikan sepat kedah ni kena tangkap pakai penyela (yg buat dari rawat dawai tu),letak dlm gelong ayaq......tediaaaaa.....sekali angkat.....beraaaaaaauuuuuu....dok kelupoq dlm tuh......tanya bullah...apa xtvt kami dua bila ikut mak kami tahan penyela atau p angkat penyela.....kalau dia lupa...mai aku perangat balik.....
kami 2 p gagau ikan karen aloq yg duk buat buih dlm lopak kaki kerbau.....hahahhahah....sekali dapat lintah...kalau dak pun ulat bulu itam kecik tu...gatai tgn wehhh.... lol! lol!

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Gagau Ikan

Post by SidiA on Sun Aug 23, 2009 9:31 am





setelah ditangkap...ini lah hasilnya.....hikhikhik.....



_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Gagau Ikan

Post by SidiA on Sun Aug 23, 2009 9:31 am

tap tap tap tap...menitik yaq lioq....

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Gagau Ikan

Post by MetSanglang on Mon Aug 24, 2009 5:28 am

ih lejeyyy sungguh,teliuoq aku tengok gambaq ni woi pak mok bulan2 posa ni jangan la boh gambaq ni pantang kita orang bendang tau,macam org perak pantang ikan kelah gak.ubat dia tu bau hanyaq ikan sepat benua tu tusuk lubang hidung baru klea dia punya tulah haaha........lapaq nasik tengok gambaq ni .x pala aku nak pi kedai beli ikan tamban kiat pun jadi lah lepas gian.......

MetSanglang
Kawan Rajin Chin Kelaih

Aquarius Posts : 656
Reputation : 6

Back to top Go down

Re: Gagau Ikan

Post by SidiA on Mon Aug 24, 2009 2:19 pm

tk mau weehhh...sesekali rajin mai chow ket....cari kt pasar dia..atau pasar keramat....nasib2 ada ikan sepat benua tapi mahai la sket n lagipun ikan tu yg bela punya bukan mai dari bendang.....

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Gagau Ikan

Post by Sponsored content Today at 1:21 am


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum