FORUM ALUMNI SMK AYER HITAM
~~~SELAMAT DATANG~~~
~~~Jom Update Topik-topik yang ada~~~
~~~Silaturrahim dijalin, kenangan dirungkai, membibitkan kembali senyuman~~~


Kalau belum Register....apalagiii...register je leee.....

Kisah benar di Jerat Cina

View previous topic View next topic Go down

Kisah benar di Jerat Cina

Post by SidiA on Sat Jan 02, 2010 5:59 am

Kisah bermula pada suatu malam... Lebih kurang pukul 12:00 tengah malam. Mamat sorang nie Bersama rakannya nama terpaksa dirahsiakan) dalam perjalanan dari Kuala Lumpur ke Kuala Selangor melalui jalan Kepong. Setibanya dia di Ijok, di kawasan perkuburan Cina dan kawasan pembakaran mayat India ... tiba-tiba kereta yang dipandunya mengalami kerosakkan.

Mamat nie tak dapat nak menghidupkan enjin keretanya, walaupun dicuba berulang kali. Walhal kereta tersebut baru sebulan pakai. Mamat nie dan rakannya pun menolak kereta mereka ke bahu jalan dan mereka cuba mencari bantuan jika ada kenderaan yang lalu. Malam dah gelap sapa nak tolong, kereta rosak tepi jalan.

Tiba-tiba mereka terlihat sebuah bas sekolah yang datang dari arah Kuala Selangor. Bas tersebut bergerak terlalu perlahan walhal jarak bas tersebut dengan mereka tidaklah jauh, tetapi bas tersebut tidak jugak sampai-sampai. Mereka menggigil ketakutan, aper taknye, bas tak ada pemandu, tak der orang langsung, camane boleh gerak sendiri. Kaki mula tak boleh bergerak, mamat tu dah mula terkencing kat seluar, nak lari pun tak boleh, mulut kawan dia mula terkomat kamit membaca jampi serapah nak halau hantu, nak cuba lari tapi tak mampu, mamat tu mula tercium bau macam-macam! Waktu tu Tuhan aje yang tau betapa takutnye mereka.

Bila bas tu dah semakin hampir, memang sah tak ader pemandu, Mamat tu dan kawan dia dah tersandar kat kereta menanti hantu nak cekik.. tiba2?

"Bang, boleh tolong tolak bas ni tak, rosak la bang" Terdengar suara dari belakang bas, mereka ternampak dua orang lelaki India sedang menolak bas tersebut dalam keadaan yang termengah-mengah.

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Kisah benar di Jerat Cina

Post by mailsnsb_2 on Sat Jan 02, 2010 8:25 pm

hahaha suspen jg sat.......

mailsnsb_2
Kawan Kerap Masuk

Libra Posts : 228
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: Kisah benar di Jerat Cina

Post by mat syah_sanglang on Mon Jan 04, 2010 1:32 pm

Very Happy Very Happy Very Happy

mat syah_sanglang
Kawan Kerap Masuk

Virgo Posts : 180
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: Kisah benar di Jerat Cina

Post by shaifulanuar on Tue Jan 05, 2010 6:42 am

hiisshhhhh cerin juga

shaifulanuar
Kawan Rajin Chin Kelaih

Capricorn Posts : 607
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: Kisah benar di Jerat Cina

Post by MetSanglang on Tue Jan 05, 2010 7:33 am

cam haremmmmm................... Very Happy Very Happy Very Happy

MetSanglang
Kawan Rajin Chin Kelaih

Aquarius Posts : 656
Reputation : 6

Back to top Go down

Re: Kisah benar di Jerat Cina

Post by yong77 on Tue Jan 05, 2010 2:55 pm

laa camtu cerhita dia. penah baca dh dulu. ada kengkawan email Baguih Dok Ada

yong77
Kawan Kerap Masuk

Capricorn Posts : 61
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: Kisah benar di Jerat Cina

Post by SidiA on Tue Jan 05, 2010 3:09 pm

hahahaha...memang dh penah baca pun...tapi nk baca jugak hehehe...

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Bil telefon

Post by SidiA on Tue Jan 05, 2010 4:34 pm

Bil telefon

--------------------------------------------------------------------------------

Bil telefon sebuah keluarga naik melambung. Suami telah memanggil semua ahli keluarga untuk berbincang;

Suami : Ini dah melampau. Gunakan telefon sesuka hati. Ayah tak gunakan telefon rumah, ayah gunakan telefon tempat ayah bekerja.

Isteri : Saya pun sama juga, gunakan telefon tempat saya bekerja.

Anak : Oh sori..saya gunakan SMS sahaja. Untuk panggilan saya gunakan telefon tempat saya bekerja juga.

Maid : Jadi apa masalahnya? Semua orang gunakan telefon tempat bekerja. Sama juga dengan saya

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Kisah benar di Jerat Cina

Post by Sponsored content Today at 7:26 pm


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum