FORUM ALUMNI SMK AYER HITAM
~~~SELAMAT DATANG~~~
~~~Jom Update Topik-topik yang ada~~~
~~~Silaturrahim dijalin, kenangan dirungkai, membibitkan kembali senyuman~~~


Kalau belum Register....apalagiii...register je leee.....

Mak Caca akan ke Mekah

View previous topic View next topic Go down

Mak Caca akan ke Mekah

Post by Khairi on Wed Nov 04, 2009 2:33 pm

Untuk makluman kawan2 semua, mak kawan kita dlm forum ni iaitu Caca akan berangkat ke Mekah pada esok pagi. Semoga selamat pergi dan kembali.

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Mak Caca akan ke Mekah

Post by ajaiTM on Wed Nov 04, 2009 2:35 pm

alhamdulillah... semoga selamat semua....
*kak ya kirim salam kat mak hg...

ajaiTM
Kawan Rajin Masuk

Virgo Posts : 345
Reputation : 4

http://tengokni.com/

Back to top Go down

Re: Mak Caca akan ke Mekah

Post by cIK_kIYaH_aYaQ_iTaM on Wed Nov 04, 2009 2:54 pm

ya ka... bila nak pi nya wei? semoga mendapat haji yang mabrur...

cIK_kIYaH_aYaQ_iTaM
Kawan Rajin Masuk

Taurus Posts : 331
Reputation : 1

Back to top Go down

Re: Mak Caca akan ke Mekah

Post by SidiA on Wed Nov 04, 2009 2:59 pm

itu laa....semuga selamat p dan balik....semuga selamat megerjakan haji di sana....semoga Allah memberikan keberkatan dan kerahmatan serta mendapat haji Mabrur.....amin

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Mak Caca akan ke Mekah

Post by Khairi on Wed Nov 04, 2009 3:01 pm

cIK_kIYaH_aYaQ_iTaM wrote:ya ka... bila nak pi nya wei? semoga mendapat haji yang mabrur...

Ptg ni, ke air port Penang. Pagi esok berangkat ke sana.
Maklumat daripada Cikgu Wan Shukri sbb kak dia.

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Mak Caca akan ke Mekah

Post by mat syah_sanglang on Wed Nov 04, 2009 3:02 pm

semoga selamat pergi dan balik dan mendapat haji yang mabrur..amin

mat syah_sanglang
Kawan Kerap Masuk

Virgo Posts : 180
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: Mak Caca akan ke Mekah

Post by MetSanglang on Mon Nov 16, 2009 8:04 am

Ku Doakan semoga mak caca kita ni selamat pergi dan balik dlm keadaan sihat dan dpt mengerjakan hj dgn sempurna ,dan buat caca kita ............MENGASUH AYAH ELOK-ELOK TAU...!!!!!!!!!!!!!!!

MetSanglang
Kawan Rajin Chin Kelaih

Aquarius Posts : 656
Reputation : 6

Back to top Go down

Re: Mak Caca akan ke Mekah

Post by Khairi on Mon Nov 16, 2009 9:08 am

MetSanglang wrote:Ku Doakan semoga mak caca kita ni selamat pergi dan balik dlm keadaan sihat dan dpt mengerjakan hj dgn sempurna ,dan buat caca kita ............MENGASUH AYAH ELOK-ELOK TAU...!!!!!!!!!!!!!!!

applause applause applause

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Mak Caca akan ke Mekah

Post by cIK_kIYaH_aYaQ_iTaM on Mon Nov 16, 2009 9:10 am

InsyaAllah..

cIK_kIYaH_aYaQ_iTaM
Kawan Rajin Masuk

Taurus Posts : 331
Reputation : 1

Back to top Go down

Re: Mak Caca akan ke Mekah

Post by SidiA on Wed Nov 18, 2009 6:45 am

amin.....

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Mak Caca akan ke Mekah

Post by Khairi on Wed Nov 18, 2009 2:05 pm

SidiA wrote:amin.....

Ya rabbal alamin

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Mak Caca akan ke Mekah

Post by cIK_kIYaH_aYaQ_iTaM on Wed Nov 18, 2009 2:58 pm

rindu aku kat dia.. lama dia tak online kan... dia ambik cuti ka??

cIK_kIYaH_aYaQ_iTaM
Kawan Rajin Masuk

Taurus Posts : 331
Reputation : 1

Back to top Go down

Re: Mak Caca akan ke Mekah

Post by caca@bijak on Wed Nov 18, 2009 4:03 pm

amboi sayu gak dengan keperihatinan kawan2 terima kasih atas doa hampa semua wei......aku kalut sket la ni...mulut aku ada la jgk rasa berat kadang2 pasai dah lama rasa tak lawan maki ngan hampa....

caca@bijak
Kawan Kerap Masuk

Pisces Posts : 218
Reputation : 4

Back to top Go down

Re: Mak Caca akan ke Mekah

Post by Khairi on Wed Nov 18, 2009 4:06 pm

caca@bijak wrote:amboi sayu gak dengan keperihatinan kawan2 terima kasih atas doa hampa semua wei......aku kalut sket la ni...mulut aku ada la jgk rasa berat kadang2 pasai dah lama rasa tak lawan maki ngan hampa....

tu dia, jengoi dah, hang sayu no pasai kawan2, ni la yg dikatakan kawan2 baguih dok ada.
Baguih Dok Ada

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Mak Caca akan ke Mekah

Post by SidiA on Thu Nov 19, 2009 6:42 am

Khairi wrote:
caca@bijak wrote:amboi sayu gak dengan keperihatinan kawan2 terima kasih atas doa hampa semua wei......aku kalut sket la ni...mulut aku ada la jgk rasa berat kadang2 pasai dah lama rasa tak lawan maki ngan hampa....

tu dia, jengoi dah, hang sayu no pasai kawan2, ni la yg dikatakan kawan2 baguih dok ada.
Baguih Dok Ada
dia dok kalut tu.....sibuk kot......ni pasey gambaq hang tkdak ni kak caca weyyy.....satgi kot kalu aku tolong buh gambaq hg .....mau hg maki sekandaq plak kt aku heheheheh...

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Mak Caca akan ke Mekah

Post by cIK_kIYaH_aYaQ_iTaM on Thu Nov 19, 2009 7:54 am

caca@bijak wrote:amboi sayu gak dengan keperihatinan kawan2 terima kasih atas doa hampa semua wei......aku kalut sket la ni...mulut aku ada la jgk rasa berat kadang2 pasai dah lama rasa tak lawan maki ngan hampa....

hahahahahahah!! hampehhh!! cheesy cheesy cheesy kak aya.. kak aya... luv you so much!! cum sekali

cIK_kIYaH_aYaQ_iTaM
Kawan Rajin Masuk

Taurus Posts : 331
Reputation : 1

Back to top Go down

Re: Mak Caca akan ke Mekah

Post by lemontree95 on Thu Nov 19, 2009 12:13 pm

aku pun luv you so much...... Smile Smile Smile

lemontree95
Kawan Rajin Masuk

Gemini Posts : 418
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: Mak Caca akan ke Mekah

Post by Sponsored content Today at 5:17 am


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum