FORUM ALUMNI SMK AYER HITAM
~~~SELAMAT DATANG~~~
~~~Jom Update Topik-topik yang ada~~~
~~~Silaturrahim dijalin, kenangan dirungkai, membibitkan kembali senyuman~~~


Kalau belum Register....apalagiii...register je leee.....

lawak hilang ngantuk.....

View previous topic View next topic Go down

lawak hilang ngantuk.....

Post by MetSanglang on Sun Sep 13, 2009 11:35 am

PANCUT
Ayg: bang, goncang sikit2 dah la. nanti terpancut!
Abg: pancut bru best
Ayg: dahla, nanti habis basah
Abg: takpe, abang try bukak pelan2..
Ayg: nanti habis melekit
Abg: syg jgn bimbang, air coca-cola je ni.


KENTUT
org Amerika kentut cakap EXCUSE ME
org British kentut cakap PARDON ME
org Singapore kentut cakap FORGIVE ME
org kita kentut cakap NOT ME! NOT ME!


CONDOM vs KOTEX

Condom: Bullshit u! every month u stop my business for 1 week! Damn!
Kotex: Aaaaahhhhh!! if u make 1 single mistake, i'll lose my business for9 months!


SABAH
pergi sabah naik basikal,
naik basikal pergi ke sabah,
ade ke munasabah & masuk akal,
nak pergi sabah naik basikal?

memang tak masuk akal! thoing!


WARNING!!
children playing outside the car
can cause accident.

adult playing inside the car
can cause children!


SETEM
pos malaysia akan mengeluarkan setem
gambar KEMALUAN lelaki. ini mengelirukan
kaum wanita, bahagian mana yg perlu dijilat
depan ke belakang?


4 KEISTIMEWAAN WANITA
1-berdarah tiap2 bulan tapi tak mati2
2-hidang susu fresh tanpa pergi kekedai
3-mengeraskan hot dog tanpa peti sejuk
4-ditikam bertubi2 tapi tak mati2


SWEET
a lollipop said to a chocolate 'Damn we're sooo sweeeet!'
the chocolate replied 'Sweet? u should see the person who
send this message. fuh, lagi sweet!' Fewiiiiiiiiiitttttt ttttttttttt

MetSanglang
Kawan Rajin Chin Kelaih

Aquarius Posts : 656
Reputation : 6

Back to top Go down

Re: lawak hilang ngantuk.....

Post by sani mustafa on Sun Sep 13, 2009 12:52 pm

Kah! Kah! Amet...lucu bercampur lucah joke ni...best giler buat hilang tension bulan bulan posa ni... nak dengag dak satu cerita dongeng asal usul pasal drakula?

Ni aku nak cita...

Pada suatu zaman dulu, drakula memang makhluk yang cukup digeruni dan dibimbangi oleh penduduk kampung kerana kegemarannya yang suka menghisap darah...abis semua darah dihisapnya..tak kira darah binatang, darah orang tambah-tambah lagi darah wanita mai bulan...

Nak dijadikan ceghita, suatu hari tu dia ditangkap dan dibelasah hingga mati oleh penduduk kampung. Setelah mati, dia berjumpa dengan seorang pendita dan ditawarkan peluang untuk hidup kembali akan tetapi dengan satu syarat.. Tanpa berfikir panjang dan tanpa diberitahu apa syarat lagi, drakula terus mengaku bersetuju dengan apapun syarat yang dikenakan. Lantas pendita pun menghidupkan drakula kembali.

Yang peliknya, drakula mendapati dirinya lebih kecik dari biasa. Tapi dikurniakan sepasang sayap...ohh..rupanya aku bukan manusia lagi..aku dah menjadi binatang terbang yang akan menghisap darah..ya..drakula kini telah menjadi kelawag vampire.. Setelah menjalankan aktivitinya, tak berapa lama kemudian dia ditangkap lagi dan dibunuh oleh orang-orang kampung.

Kali ni dia minta tolong kepada pendita untuk dihidupkan sekali lagi. Pendita kata, baiklah, ini peluang terakhir kau dihidupkan. Kalau lepas ni kau tak pandai jaga diri dan mati lagi, kau takkan dapat hidup lagi. Drakula berjanji akan menjaga dirinya kali ini. Toingg..drakula dapat hidup kali ini, tapi menjadi binatang kenit juga boleh terbang dan kerjanya menghisap darah..

Satu malam yang malam, selepas menghisap darah seorang nenek, drakula sekali lagi terperangkap dan ditampar hingga mati oleh nenek tersebut. Drakula berjumpa dengan pendita sekali lagi dan minta dihidupkan. Pendita sangat marah dan berkata yang drakula memang bodoh..tak pandai manafaatkan peluang yang diberikan. Oleh demikian, pendita menyumpah drakula menjadi benda yang tidak lagi boleh hidup atau terbang walaupun ia bersayap. Walau bagaimanapun, atas sifatnya yang suka menghisap darah selama ni, drakula disumpah supaya terus melekat di dan menghisap darah setiap sebulan sekali di celh peha wanita..maka kekal lah drakula dengan jasad barunya sampai ke hari ini dan dia tidak pernah mati-mati lagi, malahan menjadi kesayangan wanita setiap bulan..

Kalu nak tengok drakula ni, dia dah banyak kali masuk tv dalam eklan tau...salah satunya eklan drama KAISARA...period tak kisah...he..he..

sani mustafa
Kawan Kerap Masuk

Leo Posts : 153
Reputation : 3

http://utaragraphic.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: lawak hilang ngantuk.....

Post by mailsnsb_2 on Sun Sep 13, 2009 2:36 pm

besttttt,layang gak lawak ni

mailsnsb_2
Kawan Kerap Masuk

Libra Posts : 228
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: lawak hilang ngantuk.....

Post by sani mustafa on Mon Sep 14, 2009 9:44 pm

Ni ada satu citer lagi...

Seorang Tok Batin baru membeli motorsikal Honda dan kebetulan pada jalan pulang terserempak dengan kawanya yang ingin menumpang, lalu ditumpangkan kawanya itu. Dalam perjalanan kawannya merasakan Tok Batin hanya mengunakan gear 1 sahaja lalu bertanyalah kawanya itu,
Kawan Tok Batin : Kenapak kamu hanya pakai gear 1 sahaja.
Tok Batin : Kalau rosak 1 gear ada 2 lagi gear.
Kawan Tok Batin : ????????

sani mustafa
Kawan Kerap Masuk

Leo Posts : 153
Reputation : 3

http://utaragraphic.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: lawak hilang ngantuk.....

Post by Sponsored content Today at 7:14 am


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum