FORUM ALUMNI SMK AYER HITAM
~~~SELAMAT DATANG~~~
~~~Jom Update Topik-topik yang ada~~~
~~~Silaturrahim dijalin, kenangan dirungkai, membibitkan kembali senyuman~~~


Kalau belum Register....apalagiii...register je leee.....

Hoi Apa khabag?

View previous topic View next topic Go down

Hoi Apa khabag?

Post by sani mustafa on Thu Aug 06, 2009 10:19 pm

Apa khabag semua? Ni aku sani laa..tak kenai ka?
Aku ni baru ja nak joint korang..dok pusing pi mai pimai
dapat contact dari met sanglang. Aku la ni dah jadi
orang Sg Petani, kubog pun dah ada kat sini tau,
Sapa sapa nak jadi oghang sini, jemputla sekali...he he

sani mustafa
Kawan Kerap Masuk

Leo Posts : 153
Reputation : 3

http://utaragraphic.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Hoi Apa khabag?

Post by MetSanglang on Thu Aug 06, 2009 10:46 pm

betoi punya tanggang,mai pekan siap buking kuboq sekali,ajak la mak ayah mai dok pekan biaq lupa kampung,woi sapa lak nak dok kampung kalu semua pakat mai dok pekan ,tinggai ayam ,lemu,itik dok jaga kampung ha.............!boleh geng pak mok lagu tu..............................Pak mok ,caca,gee jaga2 pengawas kecik dah mai.sat penuh buku rekod ni dia tulih pasai kita.....jaga7x

MetSanglang
Kawan Rajin Chin Kelaih

Aquarius Posts : 656
Reputation : 6

Back to top Go down

Re: Hoi Apa khabag?

Post by SidiA on Fri Aug 07, 2009 2:22 pm

hahahahaha....sani mustapa......jemput mai sila....sila sila....silaaa wwwwoOOoooo...sila......

sani hg p buh perkenai diri hang kt salam perkenalan...nnt baru best kita bleh tau hg dgn detail......



:.terima kasih kerna sudi jengOk ke forum yg kemereh nih....terima kasih jugak pada met sanglang sbb dpt cari/himpun balik kawan2....tk dapat bnyk...sikit pun jadik laaa.....hope dapt bnyk laaa....

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Hoi Apa khabag?

Post by MetSanglang on Fri Aug 07, 2009 4:29 pm

toi tu sidiA BCDEF.......(pengerusi mejelis),tuan2 dan puan2 ops.......mai-mai pakat masuk porum ni,kita pakat lepaih ketagih nak cakap kedah dalam porum ni,Pak mok mana lagi ni,tak kan lapih kita ja yang otai mana lagi depa yang lagi otai dari kita ni,dulu depa tera sangat...........kita cheng klas ja depa tangkap,depa takut kut nak masuk porum ni takut kena payung ngan geng kita,tak pun depa takut kena ghedaih kaki sampai tegeliat o.........woi mai la masuk bagi rami c kit(dah ramai ,c kit plak )

MetSanglang
Kawan Rajin Chin Kelaih

Aquarius Posts : 656
Reputation : 6

Back to top Go down

Re: Hoi Apa khabag?

Post by SidiA on Fri Aug 07, 2009 4:36 pm

ehhehe...aku nk buka topik baru pasai bahasa kedah....hehehhehe.....

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Hoi Apa khabag?

Post by Sponsored content Today at 11:14 pm


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum