FORUM ALUMNI SMK AYER HITAM
~~~SELAMAT DATANG~~~
~~~Jom Update Topik-topik yang ada~~~
~~~Silaturrahim dijalin, kenangan dirungkai, membibitkan kembali senyuman~~~


Kalau belum Register....apalagiii...register je leee.....

tengok ni caca jngan dok teghiyak pulak no.......teringat kampung.Pak mok pun sama no...........

View previous topic View next topic Go down

tengok ni caca jngan dok teghiyak pulak no.......teringat kampung.Pak mok pun sama no...........

Post by MetSanglang on Wed Aug 05, 2009 4:44 pm


MetSanglang
Kawan Rajin Chin Kelaih

Aquarius Posts : 656
Reputation : 6

Back to top Go down

Re: tengok ni caca jngan dok teghiyak pulak no.......teringat kampung.Pak mok pun sama no...........

Post by SidiA on Thu Aug 06, 2009 3:17 pm

yg tu tk sempoi bro.....itu gambaq bataih bengkok...mana mauuu....ehheheh..
ni kampung gerbi pakca niii...hambekkkk.....




TengOK tuuu...ayaq berlenang dlm bendang...tenang jaaaa......hik hik hik...baru lepaih mengala hehehe..

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: tengok ni caca jngan dok teghiyak pulak no.......teringat kampung.Pak mok pun sama no...........

Post by caca@bijak on Wed Aug 12, 2009 1:38 pm

hampa dua ni memang mat lanyau..keh..keh...keh...bila tengok gambar ni rindu plak nak bau tanah yang baru lepas mutag..bau sedap no...

caca@bijak
Kawan Kerap Masuk

Pisces Posts : 218
Reputation : 4

Back to top Go down

Re: tengok ni caca jngan dok teghiyak pulak no.......teringat kampung.Pak mok pun sama no...........

Post by SidiA on Fri Aug 14, 2009 3:55 pm

caca@bijak wrote:hampa dua ni memang mat lanyau..keh..keh...keh...bila tengok gambar ni rindu plak nak bau tanah yang baru lepas mutag..bau sedap no...
betik betik betik betik.........dia bau lanyau campoq dgn minyak diesel trekta atau kebokta......lepaih tu ligan trekta menyerkap ikan ruan.......tediaaaaaaaaaa...................

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: tengok ni caca jngan dok teghiyak pulak no.......teringat kampung.Pak mok pun sama no...........

Post by SidiA on Fri Aug 14, 2009 4:00 pm



gambar ni sekadar hiasan yg aku amek dari member aku...

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: tengok ni caca jngan dok teghiyak pulak no.......teringat kampung.Pak mok pun sama no...........

Post by SidiA on Fri Aug 14, 2009 4:02 pm



APA HAMPA NK KATA BILA TENGOK GAMBAQ NI...

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: tengok ni caca jngan dok teghiyak pulak no.......teringat kampung.Pak mok pun sama no...........

Post by SidiA on Fri Aug 14, 2009 4:03 pm


jOM cabut Semai

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: tengok ni caca jngan dok teghiyak pulak no.......teringat kampung.Pak mok pun sama no...........

Post by MetSanglang on Fri Aug 14, 2009 7:43 pm

Ni Cik Pa kita ni mutaq ari ni dia bejalan dalam keleboq tu,sari ni kira2 dia bejalan tu dari kubang sepat sampai loq taq oooo.......semai dah cabut,tunggu apa lagi jom la pi menyulam,pakai kuku kambing,pakai stokin buat lubang jari.....ingat dak........pas tu kuku habih jadi perang.......banyak main tanah keleboq.............bau .......pegqhattttttt hehehehe..

MetSanglang
Kawan Rajin Chin Kelaih

Aquarius Posts : 656
Reputation : 6

Back to top Go down

Re: tengok ni caca jngan dok teghiyak pulak no.......teringat kampung.Pak mok pun sama no...........

Post by mailsnsb_2 on Sat Aug 15, 2009 10:34 pm

dah dua bulan tak balik sungai korok,rindunyaaaaa aih kacang nat sabtu,
waaaaaa,raya ni highway plus tebelah dua pun sampai sungai korok wey...bang di..buat la gathering apa apa ka bulan posa ni.khas untuk student smah

mailsnsb_2
Kawan Kerap Masuk

Libra Posts : 228
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: tengok ni caca jngan dok teghiyak pulak no.......teringat kampung.Pak mok pun sama no...........

Post by SidiA on Sun Aug 16, 2009 3:15 pm

mailsnsb_2 wrote:dah dua bulan tak balik sungai korok,rindunyaaaaa aih kacang nat sabtu,
waaaaaa,raya ni highway plus tebelah dua pun sampai sungai korok wey...bang di..buat la gathering apa apa ka bulan posa ni.khas untuk student smah
hg baru 2 bulan tk balik...aku dh masuk 7,8 bulan dh nih......ehheheheh......nnt laaa....aku rasa bulan posa ni mcm sibuk plak.....

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: tengok ni caca jngan dok teghiyak pulak no.......teringat kampung.Pak mok pun sama no...........

Post by MetSanglang on Mon Aug 17, 2009 7:53 am

bru hang tau .......aku pun lbh kurang hang jugak..........makkkkkkkkk chek rindu la...........nak balik kampung makan pekasam nak sambut posa ni.........................hikhikhihk(nangis cam budak kecik)

MetSanglang
Kawan Rajin Chin Kelaih

Aquarius Posts : 656
Reputation : 6

Back to top Go down

Re: tengok ni caca jngan dok teghiyak pulak no.......teringat kampung.Pak mok pun sama no...........

Post by SidiA on Mon Aug 17, 2009 3:08 pm

pekasam.....aku dh makan....mak aku bawak setepawey.....ikan puyu dgn ruan kerin tatsat baru ja aku makan ehheheh....sedap wwwwoooooo....kena temenu otek plak....addoooiii.....caiyok caiyok....

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: tengok ni caca jngan dok teghiyak pulak no.......teringat kampung.Pak mok pun sama no...........

Post by Sponsored content Today at 1:22 am


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum