FORUM ALUMNI SMK AYER HITAM
~~~SELAMAT DATANG~~~
~~~Jom Update Topik-topik yang ada~~~
~~~Silaturrahim dijalin, kenangan dirungkai, membibitkan kembali senyuman~~~


Kalau belum Register....apalagiii...register je leee.....

Wari dan tOK Job

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Go down

Re: Wari dan tOK Job

Post by SidiA on Wed Sep 09, 2009 3:04 pm

orait jaaa.....bnyk topap ka wehhh...

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Wari dan tOK Job

Post by Khairi on Wed Sep 09, 2009 9:19 pm

caca@bijak wrote:
SidiA wrote:
ajaiTM wrote:
SidiA wrote:
khairi wrote:Hang ingat apa Jai, kawan sekolah dulu pun dah lupa. Kawan baik cik Ya tu.
cik ya kena sebut betul2.....tu kawan baek TTTTTTT......... lol!

ish.. cik ta mana ni... hat jd mak jan... tu ka.... hi..hi... nak nombot tepon dia ka... aku nak bagi.... ;)
heheheh....cik ya laa....bukan cik ta...mamai la mamat nih.....aku baru tau ja dari amet cik ta jd mak jan.....tkpa laaa...tarak jodo...

jai hang cik ya n cik ta pun dah tak leh beza.. bengong....cik ta mana oi had jai dok bkenan dulu ka.....hampa ni semua tau no cepat betoi berita sampai...baguih tak putus ngan kawan2. :arrow: :arrow: :arrow: :arrow:

jai hang ada no tepon hamizan dak?aku rasa mcm nak tepon dia teringat pulak aku kat dia.... Malu Ngat Aiihhh Malu Ngat Aiihhh

Caca, ni no tipon Mizan kalau tak tukaq lg. 0132524421. Adik dia yg masuk UNIMAS bg kat aku dulu.

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum