FORUM ALUMNI SMK AYER HITAM
~~~SELAMAT DATANG~~~
~~~Jom Update Topik-topik yang ada~~~
~~~Silaturrahim dijalin, kenangan dirungkai, membibitkan kembali senyuman~~~


Kalau belum Register....apalagiii...register je leee.....

Nak bagi tau geng2 pida di sini no...hehe

View previous topic View next topic Go down

Nak bagi tau geng2 pida di sini no...hehe

Post by MD on Sun Mar 07, 2010 3:33 am

Isap rokok Isap rokok Isap rokok lani baguih dah..pida2 banyak dak d turap dgn tat.....dulu p sek buang kasutla...kaki ayam dulu sementara dak keluaq pida.... Smile Smile cheesy cheesy

MD
Kawan Baru

Gemini Posts : 6
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: Nak bagi tau geng2 pida di sini no...hehe

Post by Khairi on Sun Mar 07, 2010 8:54 pm

Pida la ni dah berubah ...

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Nak bagi tau geng2 pida di sini no...hehe

Post by SidiA on Sun Mar 07, 2010 10:54 pm

welkam bang mad......otai nih...

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Nak bagi tau geng2 pida di sini no...hehe

Post by rona on Mon Mar 08, 2010 7:49 am

hmmm ... dah lama tak pi pida tu ... dulu selalu dok pi sana ...

tapi apa apa pun, abg otai kita nie, kat ruangan salam perkenalan nie, buat la salam perkenalan dulu, supaya org cam saya, yg bukan dr sekolah air itam nie kenai ...

tak gitu ?

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Nak bagi tau geng2 pida di sini no...hehe

Post by shaifulanuar on Mon Mar 08, 2010 3:57 pm

yayayaa buat makan2 sama no

shaifulanuar
Kawan Rajin Chin Kelaih

Capricorn Posts : 607
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: Nak bagi tau geng2 pida di sini no...hehe

Post by SidiA on Tue Mar 09, 2010 9:09 am

hahhahaha.......

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Nak bagi tau geng2 pida di sini no...hehe

Post by shaifulanuar on Tue Mar 09, 2010 12:41 pm

bg mad ni pida bpa

shaifulanuar
Kawan Rajin Chin Kelaih

Capricorn Posts : 607
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: Nak bagi tau geng2 pida di sini no...hehe

Post by wantote on Fri Mar 12, 2010 12:00 pm

welcome i pernah mkan habuk tanah merah k............pida 3 beb.

wantote
Kawan Kerap Masuk

Aries Posts : 72
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: Nak bagi tau geng2 pida di sini no...hehe

Post by shaifulanuar on Fri Mar 12, 2010 2:52 pm

tu zaman tok nadoq..la ni hg tgk la tat semua

shaifulanuar
Kawan Rajin Chin Kelaih

Capricorn Posts : 607
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: Nak bagi tau geng2 pida di sini no...hehe

Post by Sponsored content Today at 5:14 am


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum