FORUM ALUMNI SMK AYER HITAM
~~~SELAMAT DATANG~~~
~~~Jom Update Topik-topik yang ada~~~
~~~Silaturrahim dijalin, kenangan dirungkai, membibitkan kembali senyuman~~~


Kalau belum Register....apalagiii...register je leee.....

Adakah ini bangsa aku..??

View previous topic View next topic Go down

Adakah ini bangsa aku..??

Post by SidiA on Fri Mar 05, 2010 6:25 pm

ADAKAH INI SEMUA ANAK BANGSA KU...MALU LA woooii...








_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Adakah ini bangsa aku..??

Post by Khairi on Sat Mar 06, 2010 7:03 am

mula2 anjur pesta @ party mcm ni, lepas tu bila dah pakat2 stim, buat projek lak, pas tu dapat la anak yg tak tau sapa bapak2nya pasai ramai sgt, macam pelaaaaaq ...
Jangan dok buat lagu Jangan dok buat lagu Jangan dok buat lagu

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Adakah ini bangsa aku..??

Post by tOksiak on Sun Mar 07, 2010 2:30 am

betui la wehhh...

_____________________________________________

Sapa aku tanpa ibu dan ayah...Sapa aku tanpa kalian.....
Agamaku::.ISLAM
Bangsa dan Bahasaku::.MELAYU
Jangan nk buat sansen tk tentu pasai di tanah tumpah darah aku...

tOksiak
Kawan Rajin Masuk

Cancer Posts : 370
Reputation : 1

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Adakah ini bangsa aku..??

Post by cIK_kIYaH_aYaQ_iTaM on Mon Mar 08, 2010 3:48 pm

Astaghfirullah... budak2 skrg.. berani yang bukan2!! bila tengok skrg banyak sangat anak2 luar nikah kena buang.. masyaAllah... tuhan mengharamkan sesuatu perbuatan bersebab.. dengan zina nih.. akan lahir anak2 luar nikah yang merana hidup depa.. dengan berzina penzina akan jadi pembunuh.. hidup huru hara.. hish... tak tau lah aku.. apa ada dlm kepala depa.. bukan laaa.. nak tunjuk baik sangat.. tapi bagi aku..semua perbuatan.. kita sendiri yang pilih nak buat!!

cIK_kIYaH_aYaQ_iTaM
Kawan Rajin Masuk

Taurus Posts : 331
Reputation : 1

Back to top Go down

Re: Adakah ini bangsa aku..??

Post by shaifulanuar on Mon Mar 08, 2010 4:16 pm

esh tang mana ni tok siak,,,,mcm syokkkkk ja buleh mandi2 hangat la ni

shaifulanuar
Kawan Rajin Chin Kelaih

Capricorn Posts : 607
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: Adakah ini bangsa aku..??

Post by Khairi on Mon Mar 08, 2010 8:34 pm

depa kira apa, janji stim ...

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Adakah ini bangsa aku..??

Post by munie on Tue Mar 09, 2010 8:35 am

hmmm...nak tgk pun malu...

munie
Kawan Kerap Masuk

Virgo Posts : 111
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: Adakah ini bangsa aku..??

Post by SidiA on Tue Mar 09, 2010 9:19 am

tu la kak

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Adakah ini bangsa aku..??

Post by shaifulanuar on Tue Mar 09, 2010 12:48 pm

esh la syok main buih,,,ahhaakkk gebu2 aiihhh ni kalau incik met tgk ni betali ayaq lioq la.....

shaifulanuar
Kawan Rajin Chin Kelaih

Capricorn Posts : 607
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: Adakah ini bangsa aku..??

Post by Khairi on Wed Mar 10, 2010 2:46 pm

meleleh wei ...

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Adakah ini bangsa aku..??

Post by shaifulanuar on Wed Mar 10, 2010 2:52 pm

uuiiikkk hikhik eeeiiii cek gelliiiyyy aawwww

shaifulanuar
Kawan Rajin Chin Kelaih

Capricorn Posts : 607
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: Adakah ini bangsa aku..??

Post by SidiA on Thu Mar 11, 2010 6:17 am

gatai2 nya.......

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Adakah ini bangsa aku..??

Post by shaifulanuar on Thu Mar 11, 2010 6:39 am

rasa rasa tang mana ni dpn MO kot

shaifulanuar
Kawan Rajin Chin Kelaih

Capricorn Posts : 607
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: Adakah ini bangsa aku..??

Post by Sponsored content Today at 3:08 pm


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum