FORUM ALUMNI SMK AYER HITAM
~~~SELAMAT DATANG~~~
~~~Jom Update Topik-topik yang ada~~~
~~~Silaturrahim dijalin, kenangan dirungkai, membibitkan kembali senyuman~~~


Kalau belum Register....apalagiii...register je leee.....

Berbakat sungguh kawan aku nie ....

Page 1 of 2 1, 2  Next

View previous topic View next topic Go down

Berbakat sungguh kawan aku nie ....

Post by rona on Mon Mar 01, 2010 3:41 pm

Sebagaimana tajuk, sungguh berbakat dan bersungguh sungguh kawan aku nie ... dia boleh masak, buat nasi lemak 5kupang, tanam bunga kertas kat umah, hias rumah, DIY, buat kuah rojak, memang sedap weii , cuma pada aku, pedaih sket, ambik gambaq, la nie lak dah ada mini studio sendiri kat umah dan macam macam lagi la .. beruntung bini dia .... dan yg terkini ... renung renungkan la pic ni ... fresh dari ladang nie .... Smile


sedang isi benang dlm scoci...


memula kan jahitan ...


pedal mesin jahit di tekan dengan tangan, 1st time aku tgk.. katanya, dengan cara nie, akan teringat zaman silam,mesin jahit pusing tangan


hampir siap ... tapi aku tak tahan, agak silau ....


dan akhirnya siap, dan dan pasang kat umah aku, terima kasih incik rashidi

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Berbakat sungguh kawan aku nie ....

Post by Khairi on Mon Mar 01, 2010 5:38 pm

tu la, serba boleh org Kubang Sepat ni, masak, basuh, jahit, mengemas rumah, dan jgn lupa ... makan.
Tu nak test mesih jahit baru beli kot ...
Baguih Dok Ada org Kubang Sepat

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Berbakat sungguh kawan aku nie ....

Post by rona on Mon Mar 01, 2010 8:28 pm

adeh ... jgn lupa .. org bukit pinang pun Baguih Dok Ada ....

tak la .. mesin tu dah lama beli ... saja la aku seksa dia arinie, suruh jait kain tingkap aku ... hahaha ... paksa tu .. berabuk mesin jait dia

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Berbakat sungguh kawan aku nie ....

Post by SidiA on Tue Mar 02, 2010 7:13 am

wooooiiiiiiiiiiiiiiii.....apa ni wooooiii....malu la ai......nnt apa kata pempuan2 dlm forum nih...... Malu Ngat Aiihhh Malu Ngat Aiihhh

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Berbakat sungguh kawan aku nie ....

Post by SidiA on Tue Mar 02, 2010 8:20 am

taktau berapa kali aku tengok gmbaq nih........gila betui...bnyk kepin jugak hg amek...waktu mana tah.....dlm duk sembang pun hang dan lagi amek.....lepaih kau plak kena buh depan rumah aku.....MAKANAN,BINATANG PELIHARAAN,KAMERA,lagi apa tah....tkleh masuk....

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Berbakat sungguh kawan aku nie ....

Post by rona on Tue Mar 02, 2010 9:04 am

SidiA wrote:wooooiiiiiiiiiiiiiiii.....apa ni wooooiii....malu la ai......nnt apa kata pempuan2 dlm forum nih...... Malu Ngat Aiihhh Malu Ngat Aiihhh

biaq pi la depa nak kata apa pun ... janji hang leh buat ... belum tentu depa leh buat lagi Day Dreaming

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Berbakat sungguh kawan aku nie ....

Post by rona on Tue Mar 02, 2010 9:06 am

SidiA wrote:taktau berapa kali aku tengok gmbaq nih........gila betui...bnyk kepin jugak hg amek...waktu mana tah.....dlm duk sembang pun hang dan lagi amek.....lepaih kau plak kena buh depan rumah aku.....MAKANAN,BINATANG PELIHARAAN,KAMERA,lagi apa tah....tkleh masuk....

hang buh pi la apa pun , aku tetap redah kasi pecah masuk .. maklum la, setahun sekali ja aku pi umah hang ( buat masa la nie )

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Berbakat sungguh kawan aku nie ....

Post by SidiA on Tue Mar 02, 2010 11:24 am

cheesy Smile

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Berbakat sungguh kawan aku nie ....

Post by shaifulanuar on Tue Mar 02, 2010 1:37 pm

kemaih sidi_a

shaifulanuar
Kawan Rajin Chin Kelaih

Capricorn Posts : 607
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: Berbakat sungguh kawan aku nie ....

Post by yong77 on Tue Mar 02, 2010 4:48 pm

uih! respek2
tu jait sguh ka. ka eksyen sj tuuuu
buat2 tak tangan tang tu kottt

yong77
Kawan Kerap Masuk

Capricorn Posts : 61
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: Berbakat sungguh kawan aku nie ....

Post by Mat_Saad_lubuk_ayaq on Tue Mar 02, 2010 9:03 pm

ini dikira suami mithali tahun 2010..... hebat2.....

Mat_Saad_lubuk_ayaq
Kawan Baloq Liat

Scorpio Posts : 46
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: Berbakat sungguh kawan aku nie ....

Post by rona on Tue Mar 02, 2010 11:06 pm

yong77 wrote:uih! respek2
tu jait sguh ka. ka eksyen sj tuuuu
buat2 tak tangan tang tu kottt

isk .. takkan lak lakonan semata mata, ni semua yg benar .... saya sebagai saksi nya ... kain langsir tu tergantung indah kat umah saya .... terpaksa puji gak la, sbb memang betui betui ngam pun ... walaupun pi umah dia dapat minum ayaq sejuk ja, maklum la .. bz men

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Berbakat sungguh kawan aku nie ....

Post by SidiA on Wed Mar 03, 2010 7:30 am

Wakakakakakka........bukan bz men...malaih men......sejak lepaih dari demam hari tu agak letih ja badan aku nih....tktau pasey....memasak pun dh kurang utk rumah tangga....

Mat Saad---- thn ni tkleh dpt suami mithali laaa....pasai malaih gila...tktau pasey pa...

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Berbakat sungguh kawan aku nie ....

Post by Khairi on Wed Mar 03, 2010 5:40 pm

biaq la depa kata apa pun, asai cek suka, buat la ...

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Berbakat sungguh kawan aku nie ....

Post by SidiA on Thu Mar 04, 2010 5:24 pm

hahahahah...ayat hang khairi.....buat la apa pun....janji cek suka...

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Berbakat sungguh kawan aku nie ....

Post by MetSanglang on Thu Mar 04, 2010 8:22 pm

uihhhh ghajin memba aku ni, Baguih Dok Ada tapi satu ja,gambaq tu..............skali tengok cam org kughang upaya ja..........ada ka tekan padel tu pakai tangan,aku dok tengok org tekan pakai kaki........awat che........lumpuh separuh badan ka hahahahhahaah

MetSanglang
Kawan Rajin Chin Kelaih

Aquarius Posts : 656
Reputation : 6

Back to top Go down

Re: Berbakat sungguh kawan aku nie ....

Post by rona on Thu Mar 04, 2010 10:44 pm

dak, bukan lumpuh ... tapi dia kata, kalau tekan pedal guna tangan, akan nampak cam mesin jait zaman silam la ... kan zaman dolu dolu kan mesin jait pulas ngan tangan ... Smile

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Berbakat sungguh kawan aku nie ....

Post by Khairi on Fri Mar 05, 2010 8:54 am

tu la di zaman moden ni, duduk bersila pun boleh menjahit, bungkuih nasi lemak, makan2, dll ...

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Berbakat sungguh kawan aku nie ....

Post by shaifulanuar on Fri Mar 05, 2010 10:25 am

pak mok la suami yang paling isteri2 kasih

shaifulanuar
Kawan Rajin Chin Kelaih

Capricorn Posts : 607
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: Berbakat sungguh kawan aku nie ....

Post by rona on Fri Mar 05, 2010 1:39 pm

Khairi wrote:tu la di zaman moden ni, duduk bersila pun boleh menjahit, bungkuih nasi lemak, makan2, dll ...

betuiii .. tapi kalau makan bersila, tak berapa syok ...

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Berbakat sungguh kawan aku nie ....

Post by shaifulanuar on Fri Mar 05, 2010 2:54 pm

hehe besila tampan perot la xbuleh isi byk.oberlod

shaifulanuar
Kawan Rajin Chin Kelaih

Capricorn Posts : 607
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: Berbakat sungguh kawan aku nie ....

Post by rona on Fri Mar 05, 2010 3:05 pm

betuii ... campewot hang la notty

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Berbakat sungguh kawan aku nie ....

Post by SidiA on Fri Mar 05, 2010 3:48 pm

segan pulak aiii...hehehe

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Berbakat sungguh kawan aku nie ....

Post by rona on Fri Mar 05, 2010 9:53 pm

makan tak segan lak

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Berbakat sungguh kawan aku nie ....

Post by Khairi on Sat Mar 06, 2010 6:56 am

kalau segan bab makan, rugi la ...

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Berbakat sungguh kawan aku nie ....

Post by Sponsored content Today at 1:18 am


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 2 1, 2  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum