FORUM ALUMNI SMK AYER HITAM
~~~SELAMAT DATANG~~~
~~~Jom Update Topik-topik yang ada~~~
~~~Silaturrahim dijalin, kenangan dirungkai, membibitkan kembali senyuman~~~


Kalau belum Register....apalagiii...register je leee.....

Peti Saman di SMKAH

Page 1 of 3 1, 2, 3  Next

View previous topic View next topic Go down

Peti Saman di SMKAH

Post by Khairi on Thu Feb 11, 2010 8:32 am



Peti saman di lancarkan di SMKAH hari Isnin yang lalu bagi mengumpul borang saman yg diedarkan kepada semua guru dan pengawas. Kalau ada pelajar2 yg buat salah, saman akan dikeluarkan. Perbicaraan akan ditentukan, jika kes berterusan atau berat, buang sekolah adalah tindakan yang terbaik.

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Peti Saman di SMKAH

Post by rona on Thu Feb 11, 2010 10:09 am

hmmm ..... adakah dengan buang sekolah masalah akan selesai ? hehehehe .. sekadar bertanya ... sbb kena buang sekolah A, depa minta masuk sekalah B. so, sekolah A, akan kurang masalah, maka timbul lak masalah di sekolah B ..

so, apa pandangan anda wahai wahai rakan rakan ku sekelian ?

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Peti Saman di SMKAH

Post by shaifulanuar on Thu Feb 11, 2010 5:00 pm

guru itu adalah pendidik,,,bukan penghukum....kita hanya,,,hanya pi makan ja lah

shaifulanuar
Kawan Rajin Chin Kelaih

Capricorn Posts : 607
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: Peti Saman di SMKAH

Post by SidiA on Thu Feb 11, 2010 9:46 pm

aku rasa bunag je sekolah...bila dia p sekolah lain.....dia dh ada cop di dahi...kualiti sekolah kena jaga.....
kalau kita jahat.......mak pak hukum kita....rotan dan sebagai nya....itu termaktub dlm quran.....anak tak solat bila kena rotan...bukan paksaan tapi itu memang terpaksa....kadang2 penah dgq tak mak pak halau anak....sebb apa depa halau...mak pak kena manjaga bukan menghalau/menghukum...mungkin itu kesalahan yg dh tak terbendung....anak tu akan jadi pelik2.....percayalah....bila satu kata2 tk suka keluar dari ibu bapa atau guru2 yg sama taraf dgn ibu bapa...anak itu tkkan selamat......pada aku elok kena kasi budak2 n ibu bapa hormat cikgu mcm mak pak kita horamt cikgu2 dulu...

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Peti Saman di SMKAH

Post by shaifulanuar on Fri Feb 12, 2010 6:44 am

betoi betoi kahaq xkena gaya,,,dulu masa saya bw baih kl hip hop yg bumbung sekerat tu,mcm2 jumpa budak2 jenih ni,,,,bw aweks tonggek,exsen konon,,,,siap tunjjuk f*** lg kat kita..cewahhhh lentang dgn baih di ttwangsa tu haaaa cuak sedaih...maap bang saya xsengaja....patot pun toksiak ludah muka tu kalau rona dia kerkah ja budak tu saheh...

shaifulanuar
Kawan Rajin Chin Kelaih

Capricorn Posts : 607
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: Peti Saman di SMKAH

Post by Khairi on Fri Feb 12, 2010 6:56 am

kami la ni bukan setakat mendidik, tapi dah masuk tahap mengasuh bagi jadi baik, hormat org lama (bukan tua), jaga akhlak dan sebagainya. Tapi, kekadang tu frust sbb bdk2 yg sama yg buat masalah ni, sbb tu buang sekolah, bila pi sekolah lain, buat perangai mcm pelaqq lagi, buang lagi, tu pun tak sedar diri, dok kata dia baguih, mcm pelaq ada la .... geram sungguh ni, meluat .....

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Peti Saman di SMKAH

Post by shaifulanuar on Fri Feb 12, 2010 7:19 am

sabaq cikgu..sabaq,,,mai kita makan2 dulu mai ni limau ada,kui bakui pun ada mai la

shaifulanuar
Kawan Rajin Chin Kelaih

Capricorn Posts : 607
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: Peti Saman di SMKAH

Post by Khairi on Sat Feb 13, 2010 10:22 am

shaifulanuar wrote:sabaq cikgu..sabaq,,,mai kita makan2 dulu mai ni limau ada,kui bakui pun ada mai la
sabaq is sabaq, geram is geram ... cam hampehhhhh bdk2 la ni ...

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Peti Saman di SMKAH

Post by rona on Sat Feb 13, 2010 10:33 am

tu yg kat sekolah .. kami yg dok bertugas di jalan raya nie ... camner rupa nak sabaq ? menteri bukan tau, depa dok amik laporan dr org bawahan ja .. depa tak merasai camner dok bertugas di jalan raya nie

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Peti Saman di SMKAH

Post by SidiA on Sun Feb 14, 2010 6:11 am

huh...kalau cerita pasai ni memang hangin beb.....aku memang cepat berangin tah pasai pa...sebb budak2 la tkmau jaga kualaiti...depa tktau betapa susah nya mak pak nk bg depa jadi besaq tu....bila dh besaq buat tk senonoh....aku pun risau gak...aku pun ada anak jugak ni......

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Peti Saman di SMKAH

Post by rona on Sun Feb 14, 2010 10:52 am

SidiA wrote:huh...kalau cerita pasai ni memang hangin beb.....aku memang cepat berangin tah pasai pa...sebb budak2 la tkmau jaga kualaiti...depa tktau betapa susah nya mak pak nk bg depa jadi besaq tu....bila dh besaq buat tk senonoh....aku pun risau gak...aku pun ada anak jugak ni......

kualaiti ... apa tu ?

takpa .. insya allah .. kalau cukup didikan agama, cukup asuhan rohani jasmani ... insya allah ....

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Peti Saman di SMKAH

Post by SidiA on Sun Feb 14, 2010 10:56 am

rona wrote:
SidiA wrote:huh...kalau cerita pasai ni memang hangin beb.....aku memang cepat berangin tah pasai pa...sebb budak2 la tkmau jaga kualaiti...depa tktau betapa susah nya mak pak nk bg depa jadi besaq tu....bila dh besaq buat tk senonoh....aku pun risau gak...aku pun ada anak jugak ni......

kualaiti ... apa tu ?

takpa .. insya allah .. kalau cukup didikan agama, cukup asuhan rohani jasmani ... insya allah ....
ambOOiii...tunggu silap ja dia nih....

Smile Smile Smile

p kaih bahagian gambaq2 nuuuu...pi kaiiiiihhhh.... Smile

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Peti Saman di SMKAH

Post by rona on Sun Feb 14, 2010 11:05 am

aku takmo la masuk bahagian gambaq nu .. aku seriau ...

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Peti Saman di SMKAH

Post by SidiA on Sun Feb 14, 2010 11:10 am

ahhahahha

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Peti Saman di SMKAH

Post by Khairi on Sun Feb 14, 2010 8:51 pm

saman is saman ...

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Peti Saman di SMKAH

Post by rona on Mon Feb 15, 2010 1:32 am

saman is saman ka ? aiyooo ....

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Peti Saman di SMKAH

Post by Khairi on Mon Feb 15, 2010 7:35 am

rona wrote:saman is saman ka ? aiyooo ....
macha, ayo yo ..
Smile Smile

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Peti Saman di SMKAH

Post by shaifulanuar on Wed Feb 17, 2010 6:28 am

slmt pagi semua....lengohnya lama cuti

shaifulanuar
Kawan Rajin Chin Kelaih

Capricorn Posts : 607
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: Peti Saman di SMKAH

Post by SidiA on Wed Feb 17, 2010 8:21 pm

shaifulanuar wrote:slmt pagi semua....lengohnya lama cuti
kerek la lu mamat..mentang2 la cuti lama...... Day Dreaming

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Peti Saman di SMKAH

Post by rona on Wed Feb 17, 2010 9:45 pm

SidiA wrote:
shaifulanuar wrote:slmt pagi semua....lengohnya lama cuti
kerek la lu mamat..mentang2 la cuti lama...... Day Dreaming

biasa la manusia ... ada cuti pun payah, tak dak cuti pun payah

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Peti Saman di SMKAH

Post by SidiA on Wed Feb 17, 2010 10:09 pm

rona...jom kita cuti2 bersama family kita...

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Peti Saman di SMKAH

Post by rona on Wed Feb 17, 2010 10:37 pm

SidiA wrote:rona...jom kita cuti2 bersama family kita...

hang tu, nak ka cuti cuti bersama sama ngan famili aku ? famili aku ramai ... semua jenis pemalu ... dok selalu aku dok plan, tapi semua alih alih aku pi sendiri ja ... hang lak .. senyap senyap ja, dan sampai kampung, dah sampai kemeren hailen

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Peti Saman di SMKAH

Post by SidiA on Thu Feb 18, 2010 12:07 am

rona wrote:
SidiA wrote:rona...jom kita cuti2 bersama family kita...

hang tu, nak ka cuti cuti bersama sama ngan famili aku ? famili aku ramai ... semua jenis pemalu ... dok selalu aku dok plan, tapi semua alih alih aku pi sendiri ja ... hang lak .. senyap senyap ja, dan sampai kampung, dah sampai kemeren hailen
hehehe...aku jenih plan last minit......hg tau la kan...cuti aku mcm mana...ni pun nasib baik laaa...kalau dak mlm ni aku dh tidoq di bkt fraser dh hhehehe......lagipun hg pun keja bro...jenih keja sana sini.....time hg pree....aku plak tk pree.....

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Peti Saman di SMKAH

Post by Khairi on Thu Feb 18, 2010 6:25 am

SidiA wrote:
rona wrote:
SidiA wrote:rona...jom kita cuti2 bersama family kita...

hang tu, nak ka cuti cuti bersama sama ngan famili aku ? famili aku ramai ... semua jenis pemalu ... dok selalu aku dok plan, tapi semua alih alih aku pi sendiri ja ... hang lak .. senyap senyap ja, dan sampai kampung, dah sampai kemeren hailen
hehehe...aku jenih plan last minit......hg tau la kan...cuti aku mcm mana...ni pun nasib baik laaa...kalau dak mlm ni aku dh tidoq di bkt fraser dh hhehehe......lagipun hg pun keja bro...jenih keja sana sini.....time hg pree....aku plak tk pree.....
bila ai pi sana, bro ni lak keja, pas tu marah la kat org sbb tak pi BBS dia tu, ai nak pi, tapi segan and malu la sbb encik hensom tak dak kat rumah ...

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Peti Saman di SMKAH

Post by shaifulanuar on Thu Feb 18, 2010 6:36 am

ha betoi2 depa pakat pi mkn atai bukit nu xajak kita....ya la kwn2 depa nek bolbo

shaifulanuar
Kawan Rajin Chin Kelaih

Capricorn Posts : 607
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: Peti Saman di SMKAH

Post by Sponsored content Today at 5:13 am


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 3 1, 2, 3  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum