FORUM ALUMNI SMK AYER HITAM
~~~SELAMAT DATANG~~~
~~~Jom Update Topik-topik yang ada~~~
~~~Silaturrahim dijalin, kenangan dirungkai, membibitkan kembali senyuman~~~


Kalau belum Register....apalagiii...register je leee.....

Salam Perkenalan daripada Sabarina Abd Hamid

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Go down

Re: Salam Perkenalan daripada Sabarina Abd Hamid

Post by SidiA on Thu Jan 07, 2010 2:51 pm

Khairi wrote:
SidiA wrote:
rona wrote:
SidiA wrote:
saba wrote:saba dok tmn mutiara...jln pi hi-tech tu......sapa yg selalu pi SEDIM mesti lalu kot sini punya...........k kiah plak dok tang mana?
oOO..sedim dok belah tu kaaa.....heheh..tktau plak cheq...

cheq tu memang apa pun tatau .... makan tau la ... Baguih Dok Ada

bukan apa....dulu member aku kerap dok masuk sana.....dok layan kayak ayaq terjun disitu....lepas tu amek gambaq dlm tu...auk ingat belah mana tempatnya..
lol! lol! lol!
Baguih Dok Ada

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan daripada Sabarina Abd Hamid

Post by yong77 on Thu Jan 07, 2010 3:35 pm

salam perkenalan saba

hehe saja gatai nak menyampuk jugakkk

welkam

yong77
Kawan Kerap Masuk

Capricorn Posts : 61
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan daripada Sabarina Abd Hamid

Post by caca@bijak on Thu Jan 07, 2010 5:53 pm

Saba ni pun K caca rasa mcm kenai...kalau Saba tak ingat tak pa salam berkenalan chek oi...

caca@bijak
Kawan Kerap Masuk

Pisces Posts : 218
Reputation : 4

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan daripada Sabarina Abd Hamid

Post by shaifulanuar on Fri Jan 08, 2010 6:22 am

cek pun nk berkenalan jugak...tgk admin cek awai ooo mai keja,,bukan mcm kwn tu tah ka melengkaq lagi

shaifulanuar
Kawan Rajin Chin Kelaih

Capricorn Posts : 607
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan daripada Sabarina Abd Hamid

Post by rona on Fri Jan 08, 2010 9:53 am

huh ... sapa dok melengkaq ?

beruang yg kawan ngan rimau tua tu, sib bek la kat opis kena pi cap jari ...kalau tak cap jari, kompom hari hari masuk lambat

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan daripada Sabarina Abd Hamid

Post by saba on Fri Jan 08, 2010 11:08 pm

caca@bijak wrote:Saba ni pun K caca rasa mcm kenai...kalau Saba tak ingat tak pa salam berkenalan chek oi...

chek pun rasa2 mcm nk kenai k aya ni.....klau dulu rajin ikut kelab kembara mesti tau punya...
tp bila dah tua2 ni..otak dah bkarat... atwitsend
besa la...muka pun dah lain byk...
cheq konfius la ni....k aya ada lg sorang kan?
k aya ni pun segak jugak....tp yg lg sorang tu.lebih skit segaknya...
ADAKAH K AYA NI ORG YG SAMA?

saba
Kawan Kerap Masuk

Virgo Posts : 50
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan daripada Sabarina Abd Hamid

Post by Khairi on Sat Jan 09, 2010 9:43 am

saba wrote:
caca@bijak wrote:Saba ni pun K caca rasa mcm kenai...kalau Saba tak ingat tak pa salam berkenalan chek oi...

chek pun rasa2 mcm nk kenai k aya ni.....klau dulu rajin ikut kelab kembara mesti tau punya...
tp bila dah tua2 ni..otak dah bkarat... atwitsend
besa la...muka pun dah lain byk...
cheq konfius la ni....k aya ada lg sorang kan?
k aya ni pun segak jugak....tp yg lg sorang tu.lebih skit segaknya...
ADAKAH K AYA NI ORG YG SAMA?
Baguih Dok Ada , hat ni pun org kuat kelab kembara

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan daripada Sabarina Abd Hamid

Post by shaifulanuar on Mon Jan 11, 2010 6:26 am

tgk admin rona dok mengata,,mintak dia tarik blk kata2nya satgi kot kena sakai laju2 tang perot

shaifulanuar
Kawan Rajin Chin Kelaih

Capricorn Posts : 607
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan daripada Sabarina Abd Hamid

Post by matyuih on Sun Jan 24, 2010 8:44 am

x terlambat kot nk ucap selamat dtang... maklum la jarang2 sekali buka forum

bila dah buka tu ramai muka baru.....

matyuih
Kawan Kerap Masuk

Taurus Posts : 108
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan daripada Sabarina Abd Hamid

Post by Sponsored content Today at 3:05 pm


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum