FORUM ALUMNI SMK AYER HITAM
~~~SELAMAT DATANG~~~
~~~Jom Update Topik-topik yang ada~~~
~~~Silaturrahim dijalin, kenangan dirungkai, membibitkan kembali senyuman~~~


Kalau belum Register....apalagiii...register je leee.....

Ada sapa-sapa ingat atau kenai lagi geng ni???

Page 3 of 5 Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Ada sapa-sapa ingat atau kenai lagi geng ni???

Post by yong77 on Wed Jan 06, 2010 8:02 am

akhirnya dia karpan@bataih bengkok dah tunjuk muka penoh.

awat depa rajin usik kak kiah ni? ciannn kak kiah.

yong77
Kawan Kerap Masuk

Capricorn Posts : 61
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: Ada sapa-sapa ingat atau kenai lagi geng ni???

Post by saba on Wed Jan 06, 2010 8:21 am

amboi tini........awai noh....x dak keja ka?.........mcm kami x pa la dok rumah makan tidoq saja......pagi2 ni sambil bagi anak tidoq....mak dia layan dulu forum.....takut jd mcm katak bwh tmpurung plak nnti....

saba
Kawan Kerap Masuk

Virgo Posts : 50
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: Ada sapa-sapa ingat atau kenai lagi geng ni???

Post by SidiA on Wed Jan 06, 2010 8:31 am

yong77~~~keh keh keh.....depa semua memang lagu tu...kiyah jadi mangsa luku benam saja......aku tk suka sgt mcm nih....sbb aku tk berapa suka kt kiyah ni muakakakakka....

saba~~suri rumah yg maju la nih... Baguih Dok Ada

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Ada sapa-sapa ingat atau kenai lagi geng ni???

Post by din karpan on Wed Jan 06, 2010 8:35 am

SidiA wrote:
cIK_kIYaH_aYaQ_iTaM wrote:
SidiA wrote:
MetSanglang wrote:sidi naik mutu pun cunggit gak Kiah,tapi cunggit taya depan pasai beghat belakang................badan tegha gini jaloq............... Very Happy Very Happy Very Happy
mana ada cunggit bero....tangan kena kepak sket.....lutut kepit sikit....kaki keluaq sket...ekjos preeettt...macho beb...macho....besi karia jgn buang.....pergGGhhh.....

Very Happy Very Happy Very Happy macho kejadahnya!!! hahahahahahah!!
dari sini aku dapat lihat...nyata dan sohih...ayat itu merupakan ayat dengki dari kak Kiah......caiiittttt.... Smile Smile Smile Smile

aku setuju shidi...ck kiah semengkiiiii..
dia tak tau botak cam kita ni byk kelebihan...

1. Trend
2.Boleh Gruuudi perot B***..
3. Tak berebut sikat pepagi ngan anak2..
4. Minyak rambut tak yah beli..
5. Syampoo pakai sikit...org kg kata Sepp (save) sikitt...
6. Kemachoan nya terserlahh...
7. Tak kesemua boleh buat botak..kalau khari buat botak..akan jadi bujuqq sirih..kalau mat sani kasi botak....jadi buah ladam ka yg org dok bwa blik dari mekahh...muahahaaa.....caabuuootttt...!!!

din karpan
Kawan Kerap Masuk

Leo Posts : 116
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: Ada sapa-sapa ingat atau kenai lagi geng ni???

Post by saba on Wed Jan 06, 2010 8:38 am

bukan apa....dok tgk laki ja asyik dok layan benda2 cam ni...........x leh jadi....la ni sama2 dok lawan ngan dia......silap2 ank2 berteraboq

saba
Kawan Kerap Masuk

Virgo Posts : 50
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: Ada sapa-sapa ingat atau kenai lagi geng ni???

Post by SidiA on Wed Jan 06, 2010 8:55 am

saba wrote:bukan apa....dok tgk laki ja asyik dok layan benda2 cam ni...........x leh jadi....la ni sama2 dok lawan ngan dia......silap2 ank2 berteraboq

lawan2 ....jgn tk lawan.......jgn anak2 berteraboq dh laa....ehhehhe...

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Ada sapa-sapa ingat atau kenai lagi geng ni???

Post by SidiA on Wed Jan 06, 2010 8:56 am

din karpan wrote:
SidiA wrote:
cIK_kIYaH_aYaQ_iTaM wrote:
SidiA wrote:
MetSanglang wrote:sidi naik mutu pun cunggit gak Kiah,tapi cunggit taya depan pasai beghat belakang................badan tegha gini jaloq............... Very Happy Very Happy Very Happy
mana ada cunggit bero....tangan kena kepak sket.....lutut kepit sikit....kaki keluaq sket...ekjos preeettt...macho beb...macho....besi karia jgn buang.....pergGGhhh.....

Very Happy Very Happy Very Happy macho kejadahnya!!! hahahahahahah!!
dari sini aku dapat lihat...nyata dan sohih...ayat itu merupakan ayat dengki dari kak Kiah......caiiittttt.... Smile Smile Smile Smile

aku setuju shidi...ck kiah semengkiiiii..
dia tak tau botak cam kita ni byk kelebihan...

1. Trend
2.Boleh Gruuudi perot B***..
3. Tak berebut sikat pepagi ngan anak2..
4. Minyak rambut tak yah beli..
5. Syampoo pakai sikit...org kg kata Sepp (save) sikitt...
6. Kemachoan nya terserlahh...
7. Tak kesemua boleh buat botak..kalau khari buat botak..akan jadi bujuqq sirih..kalau mat sani kasi botak....jadi buah ladam ka yg org dok bwa blik dari mekahh...muahahaaa.....caabuuootttt...!!!

Mcm Haremmmm....

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Ada sapa-sapa ingat atau kenai lagi geng ni???

Post by munie on Wed Jan 06, 2010 9:42 am

toksah dok mengkelai Jangan dok buat lagu ...kami suka gak orang b**** ni...nampak comei cheesy

munie
Kawan Kerap Masuk

Virgo Posts : 111
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: Ada sapa-sapa ingat atau kenai lagi geng ni???

Post by SidiA on Wed Jan 06, 2010 9:55 am

tengkiu kak munie.....

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Ada sapa-sapa ingat atau kenai lagi geng ni???

Post by cIK_kIYaH_aYaQ_iTaM on Wed Jan 06, 2010 1:50 pm

SidiA wrote:yong77~~~keh keh keh.....depa semua memang lagu tu...kiyah jadi mangsa luku benam saja......aku tk suka sgt mcm nih....sbb aku tk berapa suka kt kiyah ni muakakakakka....

saba~~suri rumah yg maju la nih... Baguih Dok Ada

oooooo... selama haghi nihh... pak moq aka incik sidiA nih.. aka.. errr.. apa2 ja lah!!! tak suka kat kami rupanya!! tak pa... tak paaaaaaaaaaa... mulai hari nihhhhhhhhh.. saat nihhhhhhhh... aku berpatah arang berkerat rotan dengan incik sidiA!!!! Not talking

kajang pak malau kajang berlipattt..
kajang hamba mengkuang layu...
dagang pak malau dagang bertempat..
dagang hamba... errr.. apa lagi aaaa???

hahahahahahah!! ada kena mengena dak pantun aku nihhhh???

cIK_kIYaH_aYaQ_iTaM
Kawan Rajin Masuk

Taurus Posts : 331
Reputation : 1

Back to top Go down

Re: Ada sapa-sapa ingat atau kenai lagi geng ni???

Post by SidiA on Wed Jan 06, 2010 2:22 pm

cIK_kIYaH_aYaQ_iTaM wrote:
SidiA wrote:yong77~~~keh keh keh.....depa semua memang lagu tu...kiyah jadi mangsa luku benam saja......aku tk suka sgt mcm nih....sbb aku tk berapa suka kt kiyah ni muakakakakka....

saba~~suri rumah yg maju la nih... Baguih Dok Ada

oooooo... selama haghi nihh... pak moq aka incik sidiA nih.. aka.. errr.. apa2 ja lah!!! tak suka kat kami rupanya!! tak pa... tak paaaaaaaaaaa... mulai hari nihhhhhhhhh.. saat nihhhhhhhh... aku berpatah arang berkerat rotan dengan incik sidiA!!!! Not talking

kajang pak malau kajang berlipattt..
kajang hamba mengkuang layu...
dagang pak malau dagang bertempat..
dagang hamba... errr.. apa lagi aaaa???

hahahahahahah!! ada kena mengena dak pantun aku nihhhh???


cheesy cheesy cheesy Very Happy Very Happy Very Happy hentam saja lahhh.....

p kajang makan satey
satey pulak satey kamin
hg jgn la dok gatey
kena usik jgn la jd kamin

Smile Smile Smile

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Ada sapa-sapa ingat atau kenai lagi geng ni???

Post by cIK_kIYaH_aYaQ_iTaM on Wed Jan 06, 2010 2:25 pm

tak bleh.. tak blehhhhh... makna tu kurang jelaih....!! jadi kamin? errr.. kambin ka? caaaiiihhhhh!!!

cIK_kIYaH_aYaQ_iTaM
Kawan Rajin Masuk

Taurus Posts : 331
Reputation : 1

Back to top Go down

Re: Ada sapa-sapa ingat atau kenai lagi geng ni???

Post by MetSanglang on Wed Jan 06, 2010 3:52 pm

botak tak mauuuuuuuu.................nampak cam toyol,tapi kalau bubuih tu depa kata lagi macho...............koprat hang tau din?pak mok............ Very Happy Very Happy Very Happy

MetSanglang
Kawan Rajin Chin Kelaih

Aquarius Posts : 656
Reputation : 6

Back to top Go down

Re: Ada sapa-sapa ingat atau kenai lagi geng ni???

Post by wantote on Thu Jan 07, 2010 9:45 am

ya la saya la yg kahwin dgn kak cik adik kak mona, kak yong oii.........tu anak kami la tu dok berkepit dgn saya tu,pompuan dua-dua,ajak kawan-kawan kak yong mai umah kami, lagipun kak mona beli umah tepi umah kami kat taman nilam jln datuk kumbar a.star..dok langkawi ke,nti p langkawi blh bawa kami ronda kot...

wantote
Kawan Kerap Masuk

Aries Posts : 72
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: Ada sapa-sapa ingat atau kenai lagi geng ni???

Post by yong77 on Thu Jan 07, 2010 10:41 am

kenai adik wan ni. dulu kita sama2 dok asrama.
cuma tgk gambag tu x brapa cam. dulu kecik comey jaa. la ni nmpak bulat dah. jgn mare
krm slm kt kakcik no. habag kak tini krm salam.
mai la ronda2 kat langkawi. ajak mona sama

yong77
Kawan Kerap Masuk

Capricorn Posts : 61
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: Ada sapa-sapa ingat atau kenai lagi geng ni???

Post by shaifulanuar on Thu Jan 07, 2010 12:10 pm

oooooo hang la wan tote ooiii,,,abg tu kira jg abg epaq hg la yek,,,,alkisahnyaaaa,,,,celah mana la hang dok ejas,,dan lagi tu...ai ni xdan ler abih fom 5 mai duk kl xdanla nk ejas hat kampong,,,,

shaifulanuar
Kawan Rajin Chin Kelaih

Capricorn Posts : 607
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: Ada sapa-sapa ingat atau kenai lagi geng ni???

Post by shaifulanuar on Thu Jan 07, 2010 12:10 pm

agak2 la kan,,,hang kenai n ingat lagi ka kat ai

shaifulanuar
Kawan Rajin Chin Kelaih

Capricorn Posts : 607
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: Ada sapa-sapa ingat atau kenai lagi geng ni???

Post by yong77 on Fri Jan 08, 2010 4:13 pm

saba, oo saba.

pak di che na kena posting kt sek di pulau tuba, langkwi.
tmbh srg lg laa org pulau

yong77
Kawan Kerap Masuk

Capricorn Posts : 61
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: Ada sapa-sapa ingat atau kenai lagi geng ni???

Post by mat syah_sanglang on Fri Jan 08, 2010 8:14 pm

Jom kita pakat2 p langkawi pulak la...ramai dok sana...hai banyak kenangan gak kat langkawi tu...

mat syah_sanglang
Kawan Kerap Masuk

Virgo Posts : 180
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: Ada sapa-sapa ingat atau kenai lagi geng ni???

Post by saba on Fri Jan 08, 2010 8:23 pm

yong77 wrote:saba, oo saba.

pak di che na kena posting kt sek di pulau tuba, langkwi.
tmbh srg lg laa org pulau


ooooooooooooo....dok langkawi dia la ni...bleh geng ngan hampa la noh..
klau jumpa dia suruh la dia join sekali....ni semua geng2 dia la...

saba
Kawan Kerap Masuk

Virgo Posts : 50
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: Ada sapa-sapa ingat atau kenai lagi geng ni???

Post by SidiA on Fri Jan 08, 2010 8:27 pm

mat syah_sanglang wrote:Jom kita pakat2 p langkawi pulak la...ramai dok sana...hai banyak kenangan gak kat langkawi tu...
hampa buleh la p langkawi..ada keja utk hampa di sana....aku ni...sedih nyaaa....duk la KL sampai tua...

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Ada sapa-sapa ingat atau kenai lagi geng ni???

Post by mat syah_sanglang on Fri Jan 08, 2010 8:35 pm

tak pa kita pindah KL letak kat langkawi la.. Joget

mat syah_sanglang
Kawan Kerap Masuk

Virgo Posts : 180
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: Ada sapa-sapa ingat atau kenai lagi geng ni???

Post by SidiA on Fri Jan 08, 2010 8:36 pm

mat syah_sanglang wrote:tak pa kita pindah KL letak kat langkawi la.. Joget
hg ni mat syah...sib baik hg tulong aku...kalau dak mau JPJ pdg jawa aku p bakaq.... atwitsend

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Ada sapa-sapa ingat atau kenai lagi geng ni???

Post by nz on Sun Jan 10, 2010 7:25 pm

Awat tak kenai geng2 ni....geng adik2 sama group pi Taman Negara...emmm tak leh ingat kenangan traking ke Kuala Terenggan...jauh gila....macam nak muntah...patutlah saba add dlam fb...ni baru ingat...betul2 ingat hampa semua..pasai masa kak dok langkawi sembilan tahun tak jmpa tini..dengan che na ada jumpa..

nz
Kawan Kerap Masuk

Aquarius Posts : 78
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: Ada sapa-sapa ingat atau kenai lagi geng ni???

Post by saba on Sun Jan 10, 2010 8:03 pm

ooooooooooooo..NZ ni rupanya.NORMAH ZAKARIA la....
baru tau....mula2 tu x kenai jugak tp lepas tgk dlm FB baru cam....
muka kak x berubah langsung noh....
gambaq kita berdua ats titi gantung ada lg...
teringat zaman dolu2 ......

saba
Kawan Kerap Masuk

Virgo Posts : 50
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: Ada sapa-sapa ingat atau kenai lagi geng ni???

Post by Sponsored content Today at 1:16 am


Sponsored content


Back to top Go down

Page 3 of 5 Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum