FORUM ALUMNI SMK AYER HITAM
~~~SELAMAT DATANG~~~
~~~Jom Update Topik-topik yang ada~~~
~~~Silaturrahim dijalin, kenangan dirungkai, membibitkan kembali senyuman~~~


Kalau belum Register....apalagiii...register je leee.....

Ada sapa-sapa ingat atau kenai lagi geng ni???

Page 1 of 5 1, 2, 3, 4, 5  Next

View previous topic View next topic Go down

Ada sapa-sapa ingat atau kenai lagi geng ni???

Post by yong77 on Wed Dec 30, 2009 4:06 pm

Ni masa pi camping kat taman negara, pahang dengan kelab kembara



yong77
Kawan Kerap Masuk

Capricorn Posts : 61
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: Ada sapa-sapa ingat atau kenai lagi geng ni???

Post by cIK_kIYaH_aYaQ_iTaM on Wed Dec 30, 2009 4:11 pm

semua kak zakiyah cam lagi muka... ermmm... tapi nama x brp nak ingat.. yong yang mana satu ntah? yang kak zakiyah cam che ina.. mona.. natrah.. err.. yang lain2 tuh.. muka kenai.. tapi nama mintak mahap laaa.. lupa.. heheheheh..

cIK_kIYaH_aYaQ_iTaM
Kawan Rajin Masuk

Taurus Posts : 331
Reputation : 1

Back to top Go down

Re: Ada sapa-sapa ingat atau kenai lagi geng ni???

Post by MetSanglang on Wed Dec 30, 2009 4:46 pm

tu dia baghu nak tunjuk muka adik2 abg john semua...........abg pun sama cam kiyah gak tengok muka kenai,kegha boleh tolong cop kata budak2 SMAH,tapi nama tak ingat,maap la no dah tua2 ni......!

MetSanglang
Kawan Rajin Chin Kelaih

Aquarius Posts : 656
Reputation : 6

Back to top Go down

Re: Ada sapa-sapa ingat atau kenai lagi geng ni???

Post by Khairi on Wed Dec 30, 2009 5:32 pm

i pun sama, muka masih cam, tapi nama dah lupa ...

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Ada sapa-sapa ingat atau kenai lagi geng ni???

Post by yong77 on Thu Dec 31, 2009 7:36 am

cam lag ka? makasehh
mai nak pekenai balik sorang2. yg atas skali ( baju biru) tu, sabarina. la ni dok kulim. baru sj jd suri rmh spnuh masa. yg tdg maroon kt tepi dia tu, susilawati. la ni nurse kat spital kulim. yg tdg putih bwh su, nama dia fadhlina. la ni keja rtm kt kl. kawin dgn fazil mohd rais yg dok baca brita sukan tv3 tuuu. depa bcinta kt usm. yg tdg biru tuu natrah. lost contact x tau dia dok mn. yg tdg hjau plak, mona. baru pindah balik dr johor la ni dok a.staq buka kedai jahit. yg tdg kuning tu che nasrina. dok ayag itam bt rmh tepi rmh ayah dia. dia kawin dgn zaidi bakaq (pak di). bcinta masa di SMAH jg niii. yg last tu la yong@tini..... skrg kt lgkw.
hr tu pi pc lgkw ada nmpk kak ta. nmpk muka familiar tp x brani nk tegoq.
kak kiyah dulu dok aspuri dak?

yong77
Kawan Kerap Masuk

Capricorn Posts : 61
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: Ada sapa-sapa ingat atau kenai lagi geng ni???

Post by wantote on Thu Dec 31, 2009 9:01 am

mona yg kata buka kdai jahit 2, kalau nak tau la kan,kak ipar saya.......n kawan kawan dia dok dalam gambar 2 pun saya kenai..........sory la no menyibuk la pulak kan............

wantote
Kawan Kerap Masuk

Aries Posts : 72
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: Ada sapa-sapa ingat atau kenai lagi geng ni???

Post by yong77 on Thu Dec 31, 2009 2:11 pm

ooo wantote ni rupa2nya dik wan yg kawin dgn kakcik tu

yong77
Kawan Kerap Masuk

Capricorn Posts : 61
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: Ada sapa-sapa ingat atau kenai lagi geng ni???

Post by SidiA on Thu Dec 31, 2009 2:29 pm

tediaaaaaaa....jeromoh jd lagu tu pulak dah...hahaha.......terharu aku tengok....ada kekawan dah.....aku cam semua di atas...nama aku tktau....mona aku tau la....dia silat sekali dulu...dh tu plak...sani mesti tau cerita nih...hehehe...

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Ada sapa-sapa ingat atau kenai lagi geng ni???

Post by MetSanglang on Thu Dec 31, 2009 6:14 pm

tu adik2 abg dah beghimpun ,ajak depa masuk porum.........yang gheja rtm kl tu sughuh caghi abg john ni,slalu gak masuk rtm,sughuh join porum ,nanti ada masa abg caghi dia kat rtm.........bagitau dia.

MetSanglang
Kawan Rajin Chin Kelaih

Aquarius Posts : 656
Reputation : 6

Back to top Go down

Re: Ada sapa-sapa ingat atau kenai lagi geng ni???

Post by mailsnsb_2 on Fri Jan 01, 2010 4:56 am

yong77 wrote:Ni masa pi camping kat taman negara, pahang dengan kelab kembara



kalau tak salah sabrina tu dok naik bas gunung kat tandop tu ka..dulu pengawas dia ni.kalau tak silap la..mona pengawas jugak ka.

mailsnsb_2
Kawan Kerap Masuk

Libra Posts : 228
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: Ada sapa-sapa ingat atau kenai lagi geng ni???

Post by mailsnsb_2 on Fri Jan 01, 2010 5:00 am

yg tudung maroon tu dok naik bas kuning tok musa gak.dok kat balai pos kot..hehe. ingat lg geng niii..kalau salah sori la...ni geng rafdi main bola kedah dulu ni.

mailsnsb_2
Kawan Kerap Masuk

Libra Posts : 228
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: Ada sapa-sapa ingat atau kenai lagi geng ni???

Post by yong77 on Fri Jan 01, 2010 8:20 am

betoi la tu. mmg 3, 4 org dlm geng ni jd pengawas. dan mmg km seangkatan dgn rafdi yg main bola tu.
saya dok aspuri dr ting 1. ingat lg abg farid n d geng n kisah2 depa di aspura dulu

yong77
Kawan Kerap Masuk

Capricorn Posts : 61
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: Ada sapa-sapa ingat atau kenai lagi geng ni???

Post by SidiA on Fri Jan 01, 2010 10:18 pm

mailsnsb_2 wrote:
yong77 wrote:Ni masa pi camping kat taman negara, pahang dengan kelab kembara



kalau tak salah sabrina tu dok naik bas gunung kat tandop tu ka..dulu pengawas dia ni.kalau tak silap la..mona pengawas jugak ka.

kalau mcm tu tk salah la anggapan aku...dia adik sobri...dia duk kepala 20 kan.....khairi kenai nih...

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Ada sapa-sapa ingat atau kenai lagi geng ni???

Post by mat syah_sanglang on Mon Jan 04, 2010 1:15 pm

rindu aku kat depa semua ni...lama tak jumpa ya.... wave

tapi kalau Suhaimi kadir tegok lagi guling2 rindu... Very Happy

mat syah_sanglang
Kawan Kerap Masuk

Virgo Posts : 180
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: Ada sapa-sapa ingat atau kenai lagi geng ni???

Post by saba on Mon Jan 04, 2010 3:32 pm

SidiA wrote:
mailsnsb_2 wrote:
yong77 wrote:Ni masa pi camping kat taman negara, pahang dengan kelab kembara



kalau tak salah sabrina tu dok naik bas gunung kat tandop tu ka..dulu pengawas dia ni.kalau tak silap la..mona pengawas jugak ka.

kalau mcm tu tk salah la anggapan aku...dia adik sobri...dia duk kepala 20 kan.....khairi kenai nih...

ehem... ehem...
ni saba dah jengoi...

betoi la tu ni adik Sobri...
tapi dah kebetulan tu nak bgtau la..
yg Sobri dah arwah dah...

eh!!!! rasa macam tak caya la ada orang kenai gak aku nihhh.....

saba
Kawan Kerap Masuk

Virgo Posts : 50
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: Ada sapa-sapa ingat atau kenai lagi geng ni???

Post by Khairi on Mon Jan 04, 2010 4:23 pm

La, yg ni ka adik arwah Sobri dulu, arwah Sobri baik dgn Hayazi Hamzah depan rmh ayah saya kat Kbg Sepat tu ...

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Ada sapa-sapa ingat atau kenai lagi geng ni???

Post by saba on Mon Jan 04, 2010 6:11 pm

betoi la tu....tu dia skit punya besaq gambaq....naik segan la pulak tgk muka zaman dulu2...apapun tu lah kenangan yg x bleh nak di lupakan smpai bila2

saba
Kawan Kerap Masuk

Virgo Posts : 50
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: Ada sapa-sapa ingat atau kenai lagi geng ni???

Post by shaifulanuar on Tue Jan 05, 2010 6:49 am

esshhhh taniah la pd admin yg buka porum ni dpt juga pakat igt2 balik kwn2 lama,,,

shaifulanuar
Kawan Rajin Chin Kelaih

Capricorn Posts : 607
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: Ada sapa-sapa ingat atau kenai lagi geng ni???

Post by SidiA on Tue Jan 05, 2010 8:25 am

saba wrote:
SidiA wrote:
mailsnsb_2 wrote:
yong77 wrote:Ni masa pi camping kat taman negara, pahang dengan kelab kembara



kalau tak salah sabrina tu dok naik bas gunung kat tandop tu ka..dulu pengawas dia ni.kalau tak silap la..mona pengawas jugak ka.

kalau mcm tu tk salah la anggapan aku...dia adik sobri...dia duk kepala 20 kan.....khairi kenai nih...

ehem... ehem...
ni saba dah jengoi...

betoi la tu ni adik Sobri...
tapi dah kebetulan tu nak bgtau la..
yg Sobri dah arwah dah...

eh!!!! rasa macam tak caya la ada orang kenai gak aku nihhh.....
ahhahaha...tau tau tau....sobri dh arwah...tapi takut nk teka...heheh...saba awat plak abang2 hang tk kenai...dari sekolah rendah sama....arwah sobri tu selalu dok p jumpa Yazi n Cik Mat lepas tu teruih mai rumah abang sidi hang ni...tang pala tandop tu.....dari kecik lagi aku dok tengok ayah hampa dok rengkey naik mutu hantaq p sekolah.....ehhehe....dah besaq2 panjang dah hampa nooo

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Ada sapa-sapa ingat atau kenai lagi geng ni???

Post by SidiA on Tue Jan 05, 2010 8:26 am

shaifulanuar wrote:esshhhh taniah la pd admin yg buka porum ni dpt juga pakat igt2 balik kwn2 lama,,,

admin tengah kembang tu.....hahahha Smile Smile Smile

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Ada sapa-sapa ingat atau kenai lagi geng ni???

Post by yong77 on Tue Jan 05, 2010 8:52 am

tu diaa kluag habih dah nostalgia lama2.
kesian kat cek. tak dak org kenai punnn. mmg kat zaman sek dulu tak glemaa.

Sad

Saba, pangge la kwn2 kita yg lain joint forum ni. Shah Marley pun ok jgk. Zaman sek dulu dia org pangge 'adik sejati'

yong77
Kawan Kerap Masuk

Capricorn Posts : 61
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: Ada sapa-sapa ingat atau kenai lagi geng ni???

Post by SidiA on Tue Jan 05, 2010 9:12 am

yong77 wrote:tu diaa kluag habih dah nostalgia lama2.
kesian kat cek. tak dak org kenai punnn. mmg kat zaman sek dulu tak glemaa.

Sad

Saba, pangge la kwn2 kita yg lain joint forum ni. Shah Marley pun ok jgk. Zaman sek dulu dia org pangge 'adik sejati'
jgn gitu yOng aaiii.......yg kenai saba tu bukan apa...kami satu kariah jaa....duk tunggu baih tang pala tandop ja......situ la pekan kami...itu yg kenai tu.... Smile

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Ada sapa-sapa ingat atau kenai lagi geng ni???

Post by yong77 on Tue Jan 05, 2010 9:52 am

Tau jgk pekan kbg sepat tu. kepala 20 kmpg saba pun besa pi. lg pun kita asai org gng keriang. tp x berulang dgn baih pasai naik ting 1 teruih dok asrama. skali skala balik kmpg ada jgk la naik baih skali saba.
dok tmpg brani dgn dia la. kannya apa jrg2 naik baih ni takut silap. kena baih erea lain, jenuhhhh

yong77
Kawan Kerap Masuk

Capricorn Posts : 61
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: Ada sapa-sapa ingat atau kenai lagi geng ni???

Post by munie on Tue Jan 05, 2010 10:34 am

yong77 wrote:cam lag ka? makasehh
mai nak pekenai balik sorang2. yg atas skali ( baju biru) tu, sabarina. la ni dok kulim. baru sj jd suri rmh spnuh masa. yg tdg maroon kt tepi dia tu, susilawati. la ni nurse kat spital kulim. yg tdg putih bwh su, nama dia fadhlina. la ni keja rtm kt kl. kawin dgn fazil mohd rais yg dok baca brita sukan tv3 tuuu. depa bcinta kt usm. yg tdg biru tuu natrah. lost contact x tau dia dok mn. yg tdg hjau plak, mona. baru pindah balik dr johor la ni dok a.staq buka kedai jahit. yg tdg kuning tu che nasrina. dok ayag itam bt rmh tepi rmh ayah dia. dia kawin dgn zaidi bakaq (pak di). bcinta masa di SMAH jg niii. yg last tu la yong@tini..... skrg kt lgkw.
hr tu pi pc lgkw ada nmpk kak ta. nmpk muka familiar tp x brani nk tegoq.
kak kiyah dulu dok aspuri dak?

Salam Yong...ada sorang ja dlm gambar tu yang kak munie kenai...Che Nasrina...sbb dulu Kak munie dok dekat rmh dia...kat ayaq hitam welkam

munie
Kawan Kerap Masuk

Virgo Posts : 111
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: Ada sapa-sapa ingat atau kenai lagi geng ni???

Post by munie on Tue Jan 05, 2010 10:36 am

Yong dok kat langkawi ka...

munie
Kawan Kerap Masuk

Virgo Posts : 111
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: Ada sapa-sapa ingat atau kenai lagi geng ni???

Post by Sponsored content Today at 5:15 am


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 5 1, 2, 3, 4, 5  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum