FORUM ALUMNI SMK AYER HITAM
~~~SELAMAT DATANG~~~
~~~Jom Update Topik-topik yang ada~~~
~~~Silaturrahim dijalin, kenangan dirungkai, membibitkan kembali senyuman~~~


Kalau belum Register....apalagiii...register je leee.....

AKu tk peduli apa orang nk kata:aku nk jiwang jugak

Page 1 of 2 1, 2  Next

View previous topic View next topic Go down

AKu tk peduli apa orang nk kata:aku nk jiwang jugak

Post by tOksiak on Mon Dec 07, 2009 8:56 pm






Spring

Sejiwa


Pada irama ku berpesan
Lagu ini ditujukan
Padanya yang Tersayang

Kasihku kau pernah dipersia
Lalu kubawa cintaku
Sebagai penawarnya
Biar lukamu masih terasa

Sesaat engkau tidak ku temu
Bulan seakan pilu
Tiada dapat beradu

Begitu jika engkau membisu
Badai jauh dilautan
Tiada ketepian
Sebegitu cintaku padamu

Usahlah cinta dibawa bersama
Ditenggelami mentari di timur
Gelap gelita tiada bercahaya
Ku tiada berdaya

1
Inginku selalu di sampingmu
Tiap waktu siang melambai malam
Bagaikan senja denyutan cinta kita
Penyambung hadirnya

( ulang 1 )

Akan ku bina istana bahagia
Menjadi lambang kasih berpanjangan
Hentikan airmata pedih kenangan
Yang mencakar perasaan
Mekarlah bunga cinta
Seharum wangi kemboja
Mekarlah bunga cinta
Di taman kita sejiwa

_____________________________________________

Sapa aku tanpa ibu dan ayah...Sapa aku tanpa kalian.....
Agamaku::.ISLAM
Bangsa dan Bahasaku::.MELAYU
Jangan nk buat sansen tk tentu pasai di tanah tumpah darah aku...

tOksiak
Kawan Rajin Masuk

Cancer Posts : 370
Reputation : 1

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: AKu tk peduli apa orang nk kata:aku nk jiwang jugak

Post by tOksiak on Mon Dec 07, 2009 8:59 pm



Dinamik

Di Antara Gadis


Antara gadis yang ku temui
Kau saja kini dalam renungan
Mungkin kerana dengan senyuman
Terpegun diriku ...

Ketika bayu mencium pipi
Suria pula terasa hati
Kerana dikau sungguh rupawan
Terpaku diriku ...

Mengapakah kau melangkah pergi
Ketika ku masih perlu
Menatap wajahmu kali akhir
Dan lantas menyelam rindu

Antara bebunga yang menyeri hidup
Kau jadi ratu
Antara delima yang menyinar lama
Kau berkilauan ...

_____________________________________________

Sapa aku tanpa ibu dan ayah...Sapa aku tanpa kalian.....
Agamaku::.ISLAM
Bangsa dan Bahasaku::.MELAYU
Jangan nk buat sansen tk tentu pasai di tanah tumpah darah aku...

tOksiak
Kawan Rajin Masuk

Cancer Posts : 370
Reputation : 1

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: AKu tk peduli apa orang nk kata:aku nk jiwang jugak

Post by tOksiak on Mon Dec 07, 2009 9:03 pm




Dinamik

Dilema Rindu


Di sepi ini aku mencari
Sinar matamu
Lama ku tunggu tidak ku temu

Ku ayunkan buaian cinta
Di pohon duka
Berguguran keindahan kernamu

Akan ku simpulkan tangis ini
Memaut harapan yang tenggelam

Airmata berguguran
Menyapa penantian
Yang kecundangan

Cinta ku kau persiakan
Tiada arah haluan
Terbiar sayang

Akan ku simpulkan tangis ini
Memaut harapan yang tenggelam

Airmata berguguran
Menyapa penantian
Yang kecundangan

Menjelmalah wahai sayang
Biar pun sekilas pandang
Oh di mataku

Di dalam keresahan ini
Inginku mengadu rindu

_____________________________________________

Sapa aku tanpa ibu dan ayah...Sapa aku tanpa kalian.....
Agamaku::.ISLAM
Bangsa dan Bahasaku::.MELAYU
Jangan nk buat sansen tk tentu pasai di tanah tumpah darah aku...

tOksiak
Kawan Rajin Masuk

Cancer Posts : 370
Reputation : 1

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: AKu tk peduli apa orang nk kata:aku nk jiwang jugak

Post by tOksiak on Mon Dec 07, 2009 9:06 pm




Sapa ni khairi woooiii......ishhkkk...aku tkleh dengaq lagu nih.... Day Dreaming Day Dreaming Day Dreaming

_____________________________________________

Sapa aku tanpa ibu dan ayah...Sapa aku tanpa kalian.....
Agamaku::.ISLAM
Bangsa dan Bahasaku::.MELAYU
Jangan nk buat sansen tk tentu pasai di tanah tumpah darah aku...

tOksiak
Kawan Rajin Masuk

Cancer Posts : 370
Reputation : 1

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: AKu tk peduli apa orang nk kata:aku nk jiwang jugak

Post by tOksiak on Mon Dec 07, 2009 9:11 pm



adehhh.......adoooiii....nk buat lagu mana nih....... thinking thinking thinking

_____________________________________________

Sapa aku tanpa ibu dan ayah...Sapa aku tanpa kalian.....
Agamaku::.ISLAM
Bangsa dan Bahasaku::.MELAYU
Jangan nk buat sansen tk tentu pasai di tanah tumpah darah aku...

tOksiak
Kawan Rajin Masuk

Cancer Posts : 370
Reputation : 1

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: AKu tk peduli apa orang nk kata:aku nk jiwang jugak

Post by cIK_kIYaH_aYaQ_iTaM on Tue Dec 08, 2009 7:53 am

uihhhhhh... nih jiwang karat nihhhhhh..... Not talking

cIK_kIYaH_aYaQ_iTaM
Kawan Rajin Masuk

Taurus Posts : 331
Reputation : 1

Back to top Go down

Re: AKu tk peduli apa orang nk kata:aku nk jiwang jugak

Post by Khairi on Tue Dec 08, 2009 8:10 am

Lagu ni zaman kita dulu, tapi budak2 la masih dok layan lagu ni. Aku kat sekolah bila tgk buku lagu budak2, mesti ada lagu2 mcm ni.

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: AKu tk peduli apa orang nk kata:aku nk jiwang jugak

Post by cIK_kIYaH_aYaQ_iTaM on Tue Dec 08, 2009 8:25 am

tu lah... aku teringat dolu2.. ada gak member hat siap buat bukuuuu... lagu2 jiwang cam nih.. husband plak sebaya ja ngan aku.. apa lagi.. selalu aarr berduet lagu2 cam nih... kadang2 anak aku sampai tension!! hahahahaha...

cIK_kIYaH_aYaQ_iTaM
Kawan Rajin Masuk

Taurus Posts : 331
Reputation : 1

Back to top Go down

Re: AKu tk peduli apa orang nk kata:aku nk jiwang jugak

Post by rona on Tue Dec 08, 2009 3:53 pm

hehehehe .... tapi lagu lagu cam tu la yg bess, bila drive waktu malam, penumpang lak dah lena tidoq, buh sepika depan saja, perrghh .... layan bebbbbb, ilang ngantuk !!

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: AKu tk peduli apa orang nk kata:aku nk jiwang jugak

Post by Khairi on Tue Dec 08, 2009 4:02 pm

Tu la, aku pun tak peduli apa org nak kata

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: AKu tk peduli apa orang nk kata:aku nk jiwang jugak

Post by tOksiak on Tue Dec 08, 2009 7:20 pm

hahahaha.....aku tengah2 mlm kalau keja bnyk n mata ngatuk....nk bagi cerah lagi mata buka lagu2 jenih ni kt youtube...kalau nk halua telinga ja aku buka mp3.....sampai ke cerah layan mcm nih......ingat2 masa2 dok syiok kt awek2 sekolah dulu tapi depa tk mau pun kat aku hhehehehe....

_____________________________________________

Sapa aku tanpa ibu dan ayah...Sapa aku tanpa kalian.....
Agamaku::.ISLAM
Bangsa dan Bahasaku::.MELAYU
Jangan nk buat sansen tk tentu pasai di tanah tumpah darah aku...

tOksiak
Kawan Rajin Masuk

Cancer Posts : 370
Reputation : 1

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: AKu tk peduli apa orang nk kata:aku nk jiwang jugak

Post by tOksiak on Tue Dec 08, 2009 7:41 pm




sesapo yg tk paham baso minang, doreh tanyo sey atau sesapo yg tahu....kok kalau borek bona tk dayo den nk translate tu do...tapi yg nyato zaman ni dah ado mcm lagu RAP...huuhuhuh...semogo tohibo ondak aihh...lirik nyo buek sey ingat bona kek kampuang, makin rindu bona plak....

_____________________________________________

Sapa aku tanpa ibu dan ayah...Sapa aku tanpa kalian.....
Agamaku::.ISLAM
Bangsa dan Bahasaku::.MELAYU
Jangan nk buat sansen tk tentu pasai di tanah tumpah darah aku...

tOksiak
Kawan Rajin Masuk

Cancer Posts : 370
Reputation : 1

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: AKu tk peduli apa orang nk kata:aku nk jiwang jugak

Post by shaifulanuar on Wed Dec 09, 2009 6:34 am

fuuhh dasat ni mkn lomak cili api yo jang

shaifulanuar
Kawan Rajin Chin Kelaih

Capricorn Posts : 607
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: AKu tk peduli apa orang nk kata:aku nk jiwang jugak

Post by Khairi on Wed Dec 09, 2009 9:00 am

Poi pokan, naik basikal,
Tongah hari, tangah panas...

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: AKu tk peduli apa orang nk kata:aku nk jiwang jugak

Post by cIK_kIYaH_aYaQ_iTaM on Wed Dec 09, 2009 3:17 pm

tOksiak wrote:hahahaha.....aku tengah2 mlm kalau keja bnyk n mata ngatuk....nk bagi cerah lagi mata buka lagu2 jenih ni kt youtube...kalau nk halua telinga ja aku buka mp3.....sampai ke cerah layan mcm nih......ingat2 masa2 dok syiok kt awek2 sekolah dulu tapi depa tk mau pun kat aku hhehehehe....

alah... statement hat last skali yang aku tak sanggup dengaq tuhhhhh!! hahahahahah!!

cIK_kIYaH_aYaQ_iTaM
Kawan Rajin Masuk

Taurus Posts : 331
Reputation : 1

Back to top Go down

Re: AKu tk peduli apa orang nk kata:aku nk jiwang jugak

Post by munie on Wed Dec 09, 2009 3:32 pm

Dolu2 lagu-lagu ni mmg top sesangat...buku lagu...ada sorang stau pakat dok lawan lagu sapa paling banyak...tapi cek tak buat buku lagu sebab lagu-lagu semua chek hapai. Time tu budak2 lelaki yg suka pakai seluar panjang kaki kecik kat bawah...betui tak....masa cikgu disiplin / pengawas buat spot check...hat mana pakai seluar kaki kecik mesti ketaq dagu...pastu ada gak yg cuba simpan ekoq..... lol!

munie
Kawan Kerap Masuk

Virgo Posts : 111
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: AKu tk peduli apa orang nk kata:aku nk jiwang jugak

Post by munie on Wed Dec 09, 2009 3:38 pm

cIK_kIYaH_aYaQ_iTaM wrote:uihhhhhh... nih jiwang karat nihhhhhh..... Not talking

Cik Kiyah....smlm masa kak mUnie dok tengok album lama...terjumpa pulak gambar pengakap masa sekolah rendah - kita pi camping kat Jeruju dulu...hang ingat dak lagi....gambar tu hang pakai baju kurung hijau & kain batik...comel sungguh! Banyak gak gambaq pengakap kita masa kat SKAH. Hang ada simpan lagi ka gambaq2 tu Hai

munie
Kawan Kerap Masuk

Virgo Posts : 111
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: AKu tk peduli apa orang nk kata:aku nk jiwang jugak

Post by cIK_kIYaH_aYaQ_iTaM on Wed Dec 09, 2009 3:42 pm

munie wrote:
cIK_kIYaH_aYaQ_iTaM wrote:uihhhhhh... nih jiwang karat nihhhhhh..... Not talking

Cik Kiyah....smlm masa kak mUnie dok tengok album lama...terjumpa pulak gambar pengakap masa sekolah rendah - kita pi camping kat Jeruju dulu...hang ingat dak lagi....gambar tu hang pakai baju kurung hijau & kain batik...comel sungguh! Banyak gak gambaq pengakap kita masa kat SKAH. Hang ada simpan lagi ka gambaq2 tu Hai

adaaaaaaaaaaaa... semua ada lagi!! gambaq kat jeruju tu pun ada... masa tu... baru darjah 4!! Smile

cIK_kIYaH_aYaQ_iTaM
Kawan Rajin Masuk

Taurus Posts : 331
Reputation : 1

Back to top Go down

Re: AKu tk peduli apa orang nk kata:aku nk jiwang jugak

Post by SidiA on Wed Dec 09, 2009 6:47 pm

cIK_kIYaH_aYaQ_iTaM wrote:
tOksiak wrote:hahahaha.....aku tengah2 mlm kalau keja bnyk n mata ngatuk....nk bagi cerah lagi mata buka lagu2 jenih ni kt youtube...kalau nk halua telinga ja aku buka mp3.....sampai ke cerah layan mcm nih......ingat2 masa2 dok syiok kt awek2 sekolah dulu tapi depa tk mau pun kat aku hhehehehe....

alah... statement hat last skali yang aku tak sanggup dengaq tuhhhhh!! hahahahahah!!
hahahahahaha......dengaq jaa.....baca jaaaa......mcm tu la nasib si gemok dari kubang sepat.....la ni pun dh gemok balik dah..... cheesy cheesy cheesy cheesy

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: AKu tk peduli apa orang nk kata:aku nk jiwang jugak

Post by SidiA on Wed Dec 09, 2009 6:50 pm

munie wrote:Dolu2 lagu-lagu ni mmg top sesangat...buku lagu...ada sorang stau pakat dok lawan lagu sapa paling banyak...tapi cek tak buat buku lagu sebab lagu-lagu semua chek hapai. Time tu budak2 lelaki yg suka pakai seluar panjang kaki kecik kat bawah...betui tak....masa cikgu disiplin / pengawas buat spot check...hat mana pakai seluar kaki kecik mesti ketaq dagu...pastu ada gak yg cuba simpan ekoq..... lol!
kali ni memang aku jamin......memang sah laa...kak munie la yg bg lirik lagu sejiwa spring toing toing toing kt Perpustakaan dulu...time tu aku melalak selow2 lagu sejiwa tapi tk penah habih...lepas dpt dapat lirik tu on da spot yg kak munie tulih tu...sampai la aku ingat lagi lirik tu rasanya....... Smile Smile Smile

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: AKu tk peduli apa orang nk kata:aku nk jiwang jugak

Post by munie on Thu Dec 10, 2009 5:29 pm

Hi en Hail aka Sidia....chek ni x penah tau bagi lagu sejiwa kat sapa2 kat library dolu....orang lain yg tulih tu... time kak munie form 5 dulu ...lagu yang top (kalau x salah la) tu lagu Dari sinar mata - BPR & Cintamu Mekar di hati - MAY...cintan abis le...tapi kak munie dok nyanyi jelah...cintan cintun x dak Cool

munie
Kawan Kerap Masuk

Virgo Posts : 111
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: AKu tk peduli apa orang nk kata:aku nk jiwang jugak

Post by SidiA on Sat Dec 12, 2009 6:40 am

munie wrote:Hi en Hail aka Sidia....chek ni x penah tau bagi lagu sejiwa kat sapa2 kat library dolu....orang lain yg tulih tu... time kak munie form 5 dulu ...lagu yang top (kalau x salah la) tu lagu Dari sinar mata - BPR & Cintamu Mekar di hati - MAY...cintan abis le...tapi kak munie dok nyanyi jelah...cintan cintun x dak Cool
tapi sapa ekkk......geng kak munie kot....tk pa ...sapa2 je la...layan blues ja la......apa2 pun kita sezaman rok kangkang....hahahha.....kaki seluaq haluih.... Smile Smile Smile nah amek BPR sekepin....


_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: AKu tk peduli apa orang nk kata:aku nk jiwang jugak

Post by SidiA on Sat Dec 12, 2009 6:46 am

aku tk tahan tengok gitar lead goreng solo.....liuk lintok tali gitar tuh..awat la aku belajaq main gita tk jadi mcm tu....


Last edited by SidiA on Sat Dec 12, 2009 4:46 pm; edited 1 time in total

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: AKu tk peduli apa orang nk kata:aku nk jiwang jugak

Post by SidiA on Sat Dec 12, 2009 6:48 am

KHAS untuk KAK MUNIE......LAYANZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ.................................




_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: AKu tk peduli apa orang nk kata:aku nk jiwang jugak

Post by Rosnah on Sun Dec 13, 2009 8:57 am

Semalam pi makan kenduri dengar lagu Fantasia Musim Cinta nyanyian Iwan...dah lama tak dengar lagu tu,dah 10 tahun rasanya terus rasa pilu, teringat kenangan silam.

Fantasia Musim Cinta

Kugenggam awan kelabu
Kugapai langit yang biru
Arah kita kian bersatu
Tinggalkan lagu rindumu

Langkah kita makin hampir
Ku tahu kau menunggu ku
Dihujung titik menantilah aku
Alam mimpi


Bulan bintang sang suria
Bagai saksi janji kita
Mengisi hari-hari
Yang indah ini...
Gunung akan kudaki
Lautan akan kurenangi
Demi memburu mimpi
Yang pasti...


Pintu kini telah terbuka
Kita pasti langkah bersama
Fantasia musim berakhir
Cinta pun berpadu


Hari hari yang berlalu
Menjelma bukanlah mimpi lagi
Umpama sungai dan tebing
Seiring sehati dan sejiwa

Rosnah
Kawan Kerap Masuk

Aquarius Posts : 121
Reputation : 0

http://rosnahabuhassan.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: AKu tk peduli apa orang nk kata:aku nk jiwang jugak

Post by Sponsored content Today at 11:11 pm


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 2 1, 2  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum