FORUM ALUMNI SMK AYER HITAM
~~~SELAMAT DATANG~~~
~~~Jom Update Topik-topik yang ada~~~
~~~Silaturrahim dijalin, kenangan dirungkai, membibitkan kembali senyuman~~~


Kalau belum Register....apalagiii...register je leee.....

KAH 164 : Mutu kenangan & masih ada

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Go down

Re: KAH 164 : Mutu kenangan & masih ada

Post by Khairi on Tue Dec 08, 2009 8:13 am

rona wrote:
shaifulanuar wrote:mutu putuih dua kalau hat selayang tu naik...jumpa abg j kena thn pasai mot lebih muatan....jd mot 8 la taya kalau dia naik

cis .. sungguh durjana budak sepoi nie ... memang nak kena gantung nie
Sabaq, itulah hakikatnya, hehehehe.

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: KAH 164 : Mutu kenangan & masih ada

Post by rona on Tue Dec 08, 2009 4:01 pm

ni cek .... si kuman kumin nek mutu, tak jadi apa pun ? tu tahap lagi besaq, sampai nak dok kat lantai pun takleh ....

aku tak jumpa budak sepoi tu, takpa, aku jumpa, memang aku gantung

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: KAH 164 : Mutu kenangan & masih ada

Post by Khairi on Tue Dec 08, 2009 4:05 pm

rona wrote:ni cek .... si kuman kumin nek mutu, tak jadi apa pun ? tu tahap lagi besaq, sampai nak dok kat lantai pun takleh ....

aku tak jumpa budak sepoi tu, takpa, aku jumpa, memang aku gantung
gantung lesen dah la

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: KAH 164 : Mutu kenangan & masih ada

Post by rona on Tue Dec 08, 2009 10:29 pm

taktau la apa yg nak di gantung .. apa yg dan ja la ... bila jumpa nanti baru tau apa yg nak di gantung

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: KAH 164 : Mutu kenangan & masih ada

Post by shaifulanuar on Wed Dec 09, 2009 6:55 am

hehe mai la sok cek nak pi de palma kuala selangoq,,tang mn tah

shaifulanuar
Kawan Rajin Chin Kelaih

Capricorn Posts : 607
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: KAH 164 : Mutu kenangan & masih ada

Post by Khairi on Wed Dec 09, 2009 8:56 am

shaifulanuar wrote:hehe mai la sok cek nak pi de palma kuala selangoq,,tang mn tah
aku lagi tak tau

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: KAH 164 : Mutu kenangan & masih ada

Post by shaifulanuar on Wed Dec 09, 2009 5:59 pm

pakat nak jimat kot buat meting pun ulu banat...rona tau la kalau tempat utan2 mcm ni.....

shaifulanuar
Kawan Rajin Chin Kelaih

Capricorn Posts : 607
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: KAH 164 : Mutu kenangan & masih ada

Post by SidiA on Wed Dec 09, 2009 6:38 pm

shaifulanuar wrote:hehe mai la sok cek nak pi de palma kuala selangoq,,tang mn tah
rasa mcm dh nmpak de palma kuala selangoq nih....dlm town dia kot...alaa....belik sini sket dari bukit malawati tu la kot....rasa memang dh penah nmpak laa...atau ataih sket dari simpang nk ke kampung kuantan kot....kira jnl teruih nk ke kuala selangoq.....aku kerap duk p belah sana dulu...dok layan projek pasang PC kt skolah2 seluruh selangoq....

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: KAH 164 : Mutu kenangan & masih ada

Post by rona on Wed Dec 09, 2009 9:35 pm

huh .. tatau aku tempat ulu banat tu .... lagipun takdak hotel 5 bintang kat situ

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: KAH 164 : Mutu kenangan & masih ada

Post by shaifulanuar on Thu Dec 10, 2009 5:17 pm

cuuuiihhh bear ni tangkap lomoq keleboqqqq sedaih

shaifulanuar
Kawan Rajin Chin Kelaih

Capricorn Posts : 607
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: KAH 164 : Mutu kenangan & masih ada

Post by Khairi on Sun Dec 13, 2009 12:47 am

rona wrote:huh .. tatau aku tempat ulu banat tu .... lagipun takdak hotel 5 bintang kat situ
Smile
Smile Smile Smile

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: KAH 164 : Mutu kenangan & masih ada

Post by rona on Sun Dec 13, 2009 1:37 pm

padan la ... setendet bas persiaran ... memang la hotel 5 bintang ja .

len la rimau tua ... memang suka dok pi ulu banat pun

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: KAH 164 : Mutu kenangan & masih ada

Post by SidiA on Sun Dec 13, 2009 2:33 pm

abih laa...geng bas dh masuk.......

ni yg sesungut hijau dok dlm hutan kelapa tu buat pa..sesaja melawat hulu banat kaaa...

selepas aku cuba nk buat sesuatu tadi...duk tanya pakcik google...tup2 jumpa link ni

http://www.forumforfree.com/index.php?sid=21cc2ecc1fb10f8999b019ce62ef98d7&mforum=malaysianbus

dengan ni...

http://www.forumforfree.com/viewforum.php?f=4&mforum=malaysianbus


mjau betoi la ni.....dreba bas pun celik2 IT belaka.....bukan zaman the gunong dah...

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: KAH 164 : Mutu kenangan & masih ada

Post by mohdfaridg on Wed Jun 30, 2010 10:14 am

mutu ni besa manarik awek aku rasa........awek mata juling ke......

mohdfaridg
Kawan Kerap Masuk

Pisces Posts : 64
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: KAH 164 : Mutu kenangan & masih ada

Post by Sponsored content Today at 1:17 am


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum