FORUM ALUMNI SMK AYER HITAM
~~~SELAMAT DATANG~~~
~~~Jom Update Topik-topik yang ada~~~
~~~Silaturrahim dijalin, kenangan dirungkai, membibitkan kembali senyuman~~~


Kalau belum Register....apalagiii...register je leee.....

KAH 164 : Mutu kenangan & masih ada

Page 1 of 2 1, 2  Next

View previous topic View next topic Go down

KAH 164 : Mutu kenangan & masih ada

Post by Khairi on Sun Dec 06, 2009 9:21 pm







Kenangan dengan Sidi masa balik Kubang Sepat dari KL ...

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: KAH 164 : Mutu kenangan & masih ada

Post by tOksiak on Sun Dec 06, 2009 9:25 pm

ahhahah...masih ada tuuuu....caiya la bro.....taya hitam mcm pakai cat taya jaaa.....ehhehehe...

nmpak plat besi tu mcm yg hg buat kt KL dulu2 tu ja.....

moto yg aku rembat time hg balik bercuti hehehe....

_____________________________________________

Sapa aku tanpa ibu dan ayah...Sapa aku tanpa kalian.....
Agamaku::.ISLAM
Bangsa dan Bahasaku::.MELAYU
Jangan nk buat sansen tk tentu pasai di tanah tumpah darah aku...

tOksiak
Kawan Rajin Masuk

Cancer Posts : 370
Reputation : 1

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: KAH 164 : Mutu kenangan & masih ada

Post by Khairi on Sun Dec 06, 2009 9:26 pm

tOksiak wrote:ahhahah...masih ada tuuuu....caiya la bro.....taya hitam mcm pakai cat taya jaaa.....ehhehehe...
Dah uprade sikit, cover tukaq baru 3 tahun lepas, pas tu boh sport rim

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: KAH 164 : Mutu kenangan & masih ada

Post by Khairi on Sun Dec 06, 2009 9:28 pm

Nombot plet tu memang hang buat, masa tu aku tak pi KL lagi, ingat2 aku RM7 ja, tahan sampai la ni.

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: KAH 164 : Mutu kenangan & masih ada

Post by tOksiak on Sun Dec 06, 2009 9:31 pm

Khairi wrote:Nombot plet tu memang hang buat, masa tu aku tak pi KL lagi, ingat2 aku RM7 ja, tahan sampai la ni.
hahahah....betui laaa.....hg suh aku buat.......hehehhe...lama noooo.....

_____________________________________________

Sapa aku tanpa ibu dan ayah...Sapa aku tanpa kalian.....
Agamaku::.ISLAM
Bangsa dan Bahasaku::.MELAYU
Jangan nk buat sansen tk tentu pasai di tanah tumpah darah aku...

tOksiak
Kawan Rajin Masuk

Cancer Posts : 370
Reputation : 1

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: KAH 164 : Mutu kenangan & masih ada

Post by Khairi on Sun Dec 06, 2009 9:38 pm

Mutu tu pun dah sampai Melaka, N9, KL. Kalau area Selayang tu kira seluluoi la jugak, dok pi lepak rumah dia tuuuu, alah, dia tuuuu.

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: KAH 164 : Mutu kenangan & masih ada

Post by tOksiak on Sun Dec 06, 2009 9:44 pm

Khairi wrote:Mutu tu pun dah sampai Melaka, N9, KL. Kalau area Selayang tu kira seluluoi la jugak, dok pi lepak rumah dia tuuuu, alah, dia tuuuu.
tau tau...tau sesangat....dia tu hat tk reti bawak mutu tu kaa.... wave wave wave

_____________________________________________

Sapa aku tanpa ibu dan ayah...Sapa aku tanpa kalian.....
Agamaku::.ISLAM
Bangsa dan Bahasaku::.MELAYU
Jangan nk buat sansen tk tentu pasai di tanah tumpah darah aku...

tOksiak
Kawan Rajin Masuk

Cancer Posts : 370
Reputation : 1

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: KAH 164 : Mutu kenangan & masih ada

Post by Khairi on Sun Dec 06, 2009 9:47 pm

tOksiak wrote:
Khairi wrote:Mutu tu pun dah sampai Melaka, N9, KL. Kalau area Selayang tu kira seluluoi la jugak, dok pi lepak rumah dia tuuuu, alah, dia tuuuu.
tau tau...tau sesangat....dia tu hat tk reti bawak mutu tu kaa.... wave wave wave
La, tak reti bawak mutu ka, patut la aku pi dia buat dek je, tak pernah sentuh pun mutu aku

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: KAH 164 : Mutu kenangan & masih ada

Post by tOksiak on Sun Dec 06, 2009 10:06 pm

Isap rokok

_____________________________________________

Sapa aku tanpa ibu dan ayah...Sapa aku tanpa kalian.....
Agamaku::.ISLAM
Bangsa dan Bahasaku::.MELAYU
Jangan nk buat sansen tk tentu pasai di tanah tumpah darah aku...

tOksiak
Kawan Rajin Masuk

Cancer Posts : 370
Reputation : 1

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: KAH 164 : Mutu kenangan & masih ada

Post by Khairi on Sun Dec 06, 2009 10:07 pm

tOksiak wrote:Isap rokok
Very Happy Very Happy Very Happy

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: KAH 164 : Mutu kenangan & masih ada

Post by rona on Sun Dec 06, 2009 10:07 pm

amboiiii .. syok kutuk nampak ....

ni cik heri boi ... hang penah tgk shadow kan ... honda shodow tu ... hat ada kulit zirapah tu .. ingat dak ... hehehehe .....

sampai jb tu moto tu aku naik ... penang, ipoh, ntah mana lagi, tak ingat la .. konboi ramai ramai .... syok wooo ( camner nak kecik kan huruf nie ek, aku nek ja, yg bawa org len .. hehehehe ..ada dreba moto masa tu )

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: KAH 164 : Mutu kenangan & masih ada

Post by Khairi on Sun Dec 06, 2009 10:10 pm

La, pakai dreber masa tu, bukan jadi dreber, kira status tak reti la ..
Smile Smile Smile

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: KAH 164 : Mutu kenangan & masih ada

Post by tOksiak on Sun Dec 06, 2009 10:10 pm

rona wrote:amboiiii .. syok kutuk nampak ....

ni cik heri boi ... hang penah tgk shadow kan ... honda shodow tu ... hat ada kulit zirapah tu .. ingat dak ... hehehehe .....

sampai jb tu moto tu aku naik ... penang, ipoh, ntah mana lagi, tak ingat la .. konboi ramai ramai .... syok wooo ( camner nak kecik kan huruf nie ek, aku nek ja, yg bawa org len .. hehehehe ..ada dreba moto masa tu )
nasib baik hg dh ngaku ada dreba...aku baru ja nk kutuk lagi tatsat nih heheheheh.......

_____________________________________________

Sapa aku tanpa ibu dan ayah...Sapa aku tanpa kalian.....
Agamaku::.ISLAM
Bangsa dan Bahasaku::.MELAYU
Jangan nk buat sansen tk tentu pasai di tanah tumpah darah aku...

tOksiak
Kawan Rajin Masuk

Cancer Posts : 370
Reputation : 1

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: KAH 164 : Mutu kenangan & masih ada

Post by tOksiak on Sun Dec 06, 2009 10:11 pm

Khairi wrote:La, pakai dreber masa tu, bukan jadi dreber, kira status tak reti la ..
Smile Smile Smile
dia bleh bawak ht ada kaki pat jaa...hat 2 kaki dia tk reti ehhehehe....

_____________________________________________

Sapa aku tanpa ibu dan ayah...Sapa aku tanpa kalian.....
Agamaku::.ISLAM
Bangsa dan Bahasaku::.MELAYU
Jangan nk buat sansen tk tentu pasai di tanah tumpah darah aku...

tOksiak
Kawan Rajin Masuk

Cancer Posts : 370
Reputation : 1

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: KAH 164 : Mutu kenangan & masih ada

Post by Khairi on Sun Dec 06, 2009 10:13 pm

Dulu mutu tu kala hijau metalik, masih ingat

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: KAH 164 : Mutu kenangan & masih ada

Post by tOksiak on Sun Dec 06, 2009 10:18 pm

Khairi wrote:Dulu mutu tu kala hijau metalik, masih ingat
mau ka tk ingat.....basuh merelit merelap....

_____________________________________________

Sapa aku tanpa ibu dan ayah...Sapa aku tanpa kalian.....
Agamaku::.ISLAM
Bangsa dan Bahasaku::.MELAYU
Jangan nk buat sansen tk tentu pasai di tanah tumpah darah aku...

tOksiak
Kawan Rajin Masuk

Cancer Posts : 370
Reputation : 1

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: KAH 164 : Mutu kenangan & masih ada

Post by Khairi on Sun Dec 06, 2009 10:19 pm

tOksiak wrote:
Khairi wrote:Dulu mutu tu kala hijau metalik, masih ingat
mau ka tk ingat.....basuh merelit merelap....
rumah sewa hang selalu jadi tempat basuh

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: KAH 164 : Mutu kenangan & masih ada

Post by rona on Sun Dec 06, 2009 10:34 pm

tOksiak wrote:
rona wrote:amboiiii .. syok kutuk nampak ....

ni cik heri boi ... hang penah tgk shadow kan ... honda shodow tu ... hat ada kulit zirapah tu .. ingat dak ... hehehehe .....

sampai jb tu moto tu aku naik ... penang, ipoh, ntah mana lagi, tak ingat la .. konboi ramai ramai .... syok wooo ( camner nak kecik kan huruf nie ek, aku nek ja, yg bawa org len .. hehehehe ..ada dreba moto masa tu )
nasib baik hg dh ngaku ada dreba...aku baru ja nk kutuk lagi tatsat nih heheheheh.......

bukan tak reti bawak .. bawa tu reti , tapi lesen tak cukup besaq dlm kategori mutu, jadi kena la guna perkhidmatan dreba mutu. maklum la, lesen tu penting, nanti kena tahan dengan abg J, lagi haru .

jgn jd cam kawan aku hat dok lat lembah maju tu, tapi bukan yg dok kat ampang tu .. .ebo 8 dia berapa lama takdak rtax, tu pun lepas sampai kampung 3 4 kali ...

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: KAH 164 : Mutu kenangan & masih ada

Post by tOksiak on Sun Dec 06, 2009 11:46 pm

rona wrote:
tOksiak wrote:
rona wrote:amboiiii .. syok kutuk nampak ....

ni cik heri boi ... hang penah tgk shadow kan ... honda shodow tu ... hat ada kulit zirapah tu .. ingat dak ... hehehehe .....

sampai jb tu moto tu aku naik ... penang, ipoh, ntah mana lagi, tak ingat la .. konboi ramai ramai .... syok wooo ( camner nak kecik kan huruf nie ek, aku nek ja, yg bawa org len .. hehehehe ..ada dreba moto masa tu )
nasib baik hg dh ngaku ada dreba...aku baru ja nk kutuk lagi tatsat nih heheheheh.......

bukan tak reti bawak .. bawa tu reti , tapi lesen tak cukup besaq dlm kategori mutu, jadi kena la guna perkhidmatan dreba mutu. maklum la, lesen tu penting, nanti kena tahan dengan abg J, lagi haru .

jgn jd cam kawan aku hat dok lat lembah maju tu, tapi bukan yg dok kat ampang tu .. .ebo 8 dia berapa lama takdak rtax, tu pun lepas sampai kampung 3 4 kali ...
sampai la masih lagi tkdak roadtax......ehheheh....bukan saja kampung....malah JB,melaka,PD dan ke utara...hik hik hik....tapi jgn buat seluloi.....kalau kena makan tk habih.....sesekali kalau terpaksa ja.....ehhehe...

_____________________________________________

Sapa aku tanpa ibu dan ayah...Sapa aku tanpa kalian.....
Agamaku::.ISLAM
Bangsa dan Bahasaku::.MELAYU
Jangan nk buat sansen tk tentu pasai di tanah tumpah darah aku...

tOksiak
Kawan Rajin Masuk

Cancer Posts : 370
Reputation : 1

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: KAH 164 : Mutu kenangan & masih ada

Post by Khairi on Mon Dec 07, 2009 8:55 am

Hehehe, mutu oh mutu

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: KAH 164 : Mutu kenangan & masih ada

Post by shaifulanuar on Mon Dec 07, 2009 4:10 pm

mutu putuih dua kalau hat selayang tu naik...jumpa abg j kena thn pasai mot lebih muatan....jd mot 8 la taya kalau dia naik

shaifulanuar
Kawan Rajin Chin Kelaih

Capricorn Posts : 607
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: KAH 164 : Mutu kenangan & masih ada

Post by shaifulanuar on Mon Dec 07, 2009 4:11 pm

tu baih pun kena hat spring ja kalau air suspension sudah pasti bocoq le jwb nya

shaifulanuar
Kawan Rajin Chin Kelaih

Capricorn Posts : 607
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: KAH 164 : Mutu kenangan & masih ada

Post by tOksiak on Mon Dec 07, 2009 6:30 pm

Very Happy Very Happy Very Happy lajey hang seyPon...hg buh cukup2 beruang selayang tu....mau satgi dia pecah minyak......

_____________________________________________

Sapa aku tanpa ibu dan ayah...Sapa aku tanpa kalian.....
Agamaku::.ISLAM
Bangsa dan Bahasaku::.MELAYU
Jangan nk buat sansen tk tentu pasai di tanah tumpah darah aku...

tOksiak
Kawan Rajin Masuk

Cancer Posts : 370
Reputation : 1

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: KAH 164 : Mutu kenangan & masih ada

Post by Khairi on Mon Dec 07, 2009 6:50 pm

tOksiak wrote:Very Happy Very Happy Very Happy lajey hang seyPon...hg buh cukup2 beruang selayang tu....mau satgi dia pecah minyak......
tayar jadi no 8, guling sikit ...
Very Happy Very Happy Very Happy

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: KAH 164 : Mutu kenangan & masih ada

Post by rona on Mon Dec 07, 2009 9:44 pm

shaifulanuar wrote:mutu putuih dua kalau hat selayang tu naik...jumpa abg j kena thn pasai mot lebih muatan....jd mot 8 la taya kalau dia naik

cis .. sungguh durjana budak sepoi nie ... memang nak kena gantung nie

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: KAH 164 : Mutu kenangan & masih ada

Post by Sponsored content Today at 9:48 am


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 2 1, 2  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum