FORUM ALUMNI SMK AYER HITAM
~~~SELAMAT DATANG~~~
~~~Jom Update Topik-topik yang ada~~~
~~~Silaturrahim dijalin, kenangan dirungkai, membibitkan kembali senyuman~~~


Kalau belum Register....apalagiii...register je leee.....

mangsa pak mi janggut

View previous topic View next topic Go down

mangsa pak mi janggut

Post by wantote on Wed Nov 25, 2009 12:07 pm

aku,perlis,adik alex dulu main bola untuk piala ADD,masa 2 cikgu Zaidi yg jadi coach,kami ni dok asrama,pak mi janggut jadi warden,nak jadi crita, pak mi suruh pi ngaji quran dulu baru pi train bola,jadi kami mukalazi x pi ngaji,so tok guru mengadu kat pak mi yg kami x pi ngaji,apa lagi dlm kul 10 pagi mcm 2 hah,baru habih train bola,pak mi bagi hon keta proton dia 2 la warna klabu, dari pintu pagar nak msk asrama 2 smpai ke aspura,byangkanlah betapa bisingnya.......kami tgh mandi trkejut giler,muka jadi mcm ikan dok dlm ais dah...dia suruh kami baris...tau dia buat apa,dia boh penampar sampai berpusing......nmpak bintang beb..........semenjak hari 2 kami tak tuang dah ngaji................

wantote
Kawan Kerap Masuk

Aries Posts : 72
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: mangsa pak mi janggut

Post by lemontree95 on Wed Nov 25, 2009 12:51 pm

baghu hampa tau.....lagi satu kereta pak mie ni klau pintu pagaq tak bukak bukan dia nak tughun bukak....dia pakai belah saja pintu tu....

lemontree95
Kawan Rajin Masuk

Gemini Posts : 418
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: mangsa pak mi janggut

Post by SidiA on Thu Nov 26, 2009 8:57 am

heheheh....pak mi pak mi....mcm2 cerita pasai dia nih...tapi dia otai laa....itu la ....cikgu mengajaq kita jadi elok...kalau tkdak cikgu2 jenih ni.....tah apa nk jadi dgn kita....

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: mangsa pak mi janggut

Post by lemontree95 on Thu Nov 26, 2009 11:55 am

tapi pak mie ni cikgu yang aku sayang......selamat hari raya haji...maaf banyak2...... Ampun Ampun Ampun

lemontree95
Kawan Rajin Masuk

Gemini Posts : 418
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: mangsa pak mi janggut

Post by SidiA on Thu Nov 26, 2009 12:07 pm

lemontree95 wrote:tapi pak mie ni cikgu yang aku sayang......selamat hari raya haji...maaf banyak2...... Ampun Ampun Ampun
kalau dia masuk dlm forum ni...mau dia terharu wehhh....

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: mangsa pak mi janggut

Post by lemontree95 on Thu Nov 26, 2009 12:10 pm

dia banyak mengajaq aku erti hidup.....aku respect dia.....selamat hari raya cikgu......maaf andai ada salah dan silap...... Ampun Ampun Ampun

lemontree95
Kawan Rajin Masuk

Gemini Posts : 418
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: mangsa pak mi janggut

Post by Khairi on Thu Nov 26, 2009 9:30 pm

Tu la, orang dah kata pi mengaji Quran dulu, hampa ketegaq, dah kena pemanpaq baru nak sedaq, pak mi memang otai, hehehe.

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: mangsa pak mi janggut

Post by mailsnsb_2 on Fri Nov 27, 2009 12:10 am

aku pun penah kena jugak.heheh. buleh la jd menesia sikit...tp la ni tgk bdk bdk sekolah skg...lg jahat pada kita dulu...sb tak dak cikgu2 macam pak mi la. pukui sikit repot saman..kalau kat putrajaya bdk2 sekolah tak kira laki,pompuan tak mpenah balik umah...melepak,bekepit dan macam macam. apa komen cikgu kairi studen dulu ngan la,bini aku kata budak la rotan pun x buleh...

mailsnsb_2
Kawan Kerap Masuk

Libra Posts : 228
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: mangsa pak mi janggut

Post by lemontree95 on Mon Nov 30, 2009 11:09 am

jahat2 kita dulu...dengan cikgu hormat....lani dengan cikgu takdak hormat langsung.....silap2 cikgu pun kena belasah....

lemontree95
Kawan Rajin Masuk

Gemini Posts : 418
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: mangsa pak mi janggut

Post by wantote on Tue Dec 01, 2009 8:14 am

tapi betul la kata hampa,semenjak kena pnampar dgn pak mi,aku terus wakil sekolah dan daerah baca quran(qari) sebagai pengganti hassan............tapik la cikgu suhaimi......

wantote
Kawan Kerap Masuk

Aries Posts : 72
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: mangsa pak mi janggut

Post by SidiA on Fri Dec 04, 2009 8:44 am

itu la baguihnya cikgu cikgi

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: mangsa pak mi janggut

Post by mailsnsb_2 on Fri Dec 04, 2009 7:56 pm

tu tak kira peluku benam pak hasan lg..rasa cam nak pecah tengkorak kepala nu

mailsnsb_2
Kawan Kerap Masuk

Libra Posts : 228
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: mangsa pak mi janggut

Post by shaifulanuar on Mon Dec 07, 2009 4:25 pm

hang wan ada jumpa perlis lg ka..padan dgn mak pak la ni manja sgt anak..kalau dulu blk bgtaw kena 3 rotan,,,mak pak tambah 7 bg cukup 10...la ni cikgu pun nk ngajaq naik cemuih tgk muka mak pak la syg anak spai xketahawan juih

shaifulanuar
Kawan Rajin Chin Kelaih

Capricorn Posts : 607
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: mangsa pak mi janggut

Post by wantote on Tue Dec 08, 2009 2:54 pm

lama dah x jumpa perlis tapi dia dah kahwin dngr org cite..........

wantote
Kawan Kerap Masuk

Aries Posts : 72
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: mangsa pak mi janggut

Post by meliee on Mon Mar 01, 2010 4:16 pm

aku bukan setakat penampaq... rotan hikmat dia pun aku pernah kena. memang pecah darah la pungkoq tu wei. kes ponteng sekolah masa form 2.... lepas tu form 3 full attendant 100% sampai PMR. nasib baik la ni aku jadi org beguna sikit dari hat lain2 yang sama2 buaih dulu... wakaka....

meliee
Kawan Baru

Cancer Posts : 7
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: mangsa pak mi janggut

Post by shaifulanuar on Tue Mar 02, 2010 1:40 pm

hehehe tu la hg ketegaq buih

shaifulanuar
Kawan Rajin Chin Kelaih

Capricorn Posts : 607
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: mangsa pak mi janggut

Post by wantote on Wed Mar 03, 2010 9:50 am

haa.........ada lagi yg kena macam aku, tapi sebenarnya aku ingat muka hampa-hampa yang ketegaq keterlaluan..........hei!hei!

wantote
Kawan Kerap Masuk

Aries Posts : 72
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: mangsa pak mi janggut

Post by mohdfaridg on Mon May 24, 2010 7:55 am

cikgu ni,kalau tak leh nak marah bukan cikgu yang normal.memandangkan dewasa ini ,guru yang diibarat lilin kian malap.malah satu ari nanti boleh padam terus...........kalau zaman kita mengaji dulu ,cikgu dok bantai kita anggap itu sebagai didikan.....

mohdfaridg
Kawan Kerap Masuk

Pisces Posts : 64
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: mangsa pak mi janggut

Post by tOksiak on Mon May 24, 2010 2:58 pm

betui kata hg parid

_____________________________________________

Sapa aku tanpa ibu dan ayah...Sapa aku tanpa kalian.....
Agamaku::.ISLAM
Bangsa dan Bahasaku::.MELAYU
Jangan nk buat sansen tk tentu pasai di tanah tumpah darah aku...

tOksiak
Kawan Rajin Masuk

Cancer Posts : 370
Reputation : 1

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: mangsa pak mi janggut

Post by yong77 on Wed May 26, 2010 3:59 pm

cikgu mi tu ajaq subjek apa x tau.
yg ajaq sejarah 6 (pra u) tu dia dak

yong77
Kawan Kerap Masuk

Capricorn Posts : 61
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: mangsa pak mi janggut

Post by Sponsored content Today at 7:20 am


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum