FORUM ALUMNI SMK AYER HITAM
~~~SELAMAT DATANG~~~
~~~Jom Update Topik-topik yang ada~~~
~~~Silaturrahim dijalin, kenangan dirungkai, membibitkan kembali senyuman~~~


Kalau belum Register....apalagiii...register je leee.....

sesajer balik keje tengah mlm

Page 3 of 3 Previous  1, 2, 3

View previous topic View next topic Go down

Re: sesajer balik keje tengah mlm

Post by tOksiak on Sat Dec 05, 2009 8:42 am










_____________________________________________

Sapa aku tanpa ibu dan ayah...Sapa aku tanpa kalian.....
Agamaku::.ISLAM
Bangsa dan Bahasaku::.MELAYU
Jangan nk buat sansen tk tentu pasai di tanah tumpah darah aku...

tOksiak
Kawan Rajin Masuk

Cancer Posts : 370
Reputation : 1

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: sesajer balik keje tengah mlm

Post by tOksiak on Sat Dec 05, 2009 8:43 am

Lokasi....dibukit nk p Hulu Langat.....belakang rumah aku.....huuhuhu...balik kojo ponek...try tripod cap ayam + CF 8gb...baru beli kt PC Fair.....buleh gagah ja...adoooii....

_____________________________________________

Sapa aku tanpa ibu dan ayah...Sapa aku tanpa kalian.....
Agamaku::.ISLAM
Bangsa dan Bahasaku::.MELAYU
Jangan nk buat sansen tk tentu pasai di tanah tumpah darah aku...

tOksiak
Kawan Rajin Masuk

Cancer Posts : 370
Reputation : 1

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: sesajer balik keje tengah mlm

Post by Khairi on Sun Dec 06, 2009 8:55 pm

Ok la tu,

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: sesajer balik keje tengah mlm

Post by tOksiak on Sun Dec 06, 2009 9:15 pm

masih gegaq lagi......semlm dh dapat ilmu sikit nk ubah cara tkmau gegaq....mlm ni kalau rajin aku cuba lagi......

_____________________________________________

Sapa aku tanpa ibu dan ayah...Sapa aku tanpa kalian.....
Agamaku::.ISLAM
Bangsa dan Bahasaku::.MELAYU
Jangan nk buat sansen tk tentu pasai di tanah tumpah darah aku...

tOksiak
Kawan Rajin Masuk

Cancer Posts : 370
Reputation : 1

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: sesajer balik keje tengah mlm

Post by MetSanglang on Mon Dec 14, 2009 4:57 pm

gegaq pasai pa,aaaaaaa ................pakinsen apa? Very Happy Very Happy Very Happy

MetSanglang
Kawan Rajin Chin Kelaih

Aquarius Posts : 656
Reputation : 6

Back to top Go down

Re: sesajer balik keje tengah mlm

Post by SidiA on Mon Dec 14, 2009 10:18 pm

MetSanglang wrote:gegaq pasai pa,aaaaaaa ................pakinsen apa? Very Happy Very Happy Very Happy
caitt...cam haremmm...

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: sesajer balik keje tengah mlm

Post by shaifulanuar on Tue Dec 15, 2009 7:27 am

awat admin xcehat ka,,,nu kawan selayang tu pun gegaq lutut jugak,,,spring klaih keraih kot,,,bila nk bw cek naik jambatan hat tgh tu

shaifulanuar
Kawan Rajin Chin Kelaih

Capricorn Posts : 607
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: sesajer balik keje tengah mlm

Post by rona on Tue Dec 15, 2009 11:47 am

nott ... hang jgn dok mimpi la nak suruh toksiak aka sidi tu bawa hang nek jambatan hat tengah tu ... dah bertahun dia reja situ ... dia sendiri pun tak penah nek ... jgn kata jambatan, dlm klcc pun dia selului dok sesat.

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: sesajer balik keje tengah mlm

Post by Khairi on Tue Dec 15, 2009 2:27 pm

sesat2 dia pun, leh dok meronda dlm KLCC tu, aku tak pernah langsung, setakat Usetan (Isetan) tu pernah la pi ronda2.

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: sesajer balik keje tengah mlm

Post by shaifulanuar on Tue Dec 15, 2009 3:23 pm

hahaha sungguh aih bukan mcm kubang sepat,,,luaih ooooooo

shaifulanuar
Kawan Rajin Chin Kelaih

Capricorn Posts : 607
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: sesajer balik keje tengah mlm

Post by Khairi on Tue Dec 15, 2009 4:56 pm

shaifulanuar wrote:hahaha sungguh aih bukan mcm kubang sepat,,,luaih ooooooo
Baguih Dok Ada

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: sesajer balik keje tengah mlm

Post by shaifulanuar on Tue Dec 15, 2009 7:04 pm

mana pi kwn2 semua yek,,,pelik sungguh depa xmo kwn dgn kita ka,,ni forumer bagoooiih dok ada,,,dr pilot sampai ke jusa a,,,tu rona tu pilot taraf turus 2 tu cikgu heri jgn dok kutuk sgt standet ptd tu walau pun kuat...kuat pe haa

shaifulanuar
Kawan Rajin Chin Kelaih

Capricorn Posts : 607
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: sesajer balik keje tengah mlm

Post by shaifulanuar on Tue Dec 15, 2009 7:04 pm

mana pi kwn2 semua yek,,,pelik sungguh depa xmo kwn dgn kita ka,,ni forumer bagoooiih dok ada,,,dr pilot sampai ke jusa a,,,tu rona tu pilot taraf turus 2 tu cikgu heri jgn dok kutuk sgt standet ptd tu walau pun kuat...kuat pe haa

shaifulanuar
Kawan Rajin Chin Kelaih

Capricorn Posts : 607
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: sesajer balik keje tengah mlm

Post by rona on Tue Dec 15, 2009 8:55 pm

Khairi wrote:sesat2 dia pun, leh dok meronda dlm KLCC tu, aku tak pernah langsung, setakat Usetan (Isetan) tu pernah la pi ronda2.

dia dok ronda ? sidi ? sidi ronda ? Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy ... syok pula dok gulin gulin nie... ronda ke mana ? dari tempat paking mutu dia, dia pi ronda ke laluan masuk ke upis dia ... masuk lif sampai la ke upis dia ... maka itu la rutin harian dia... meronda ronda dr rumah ke pejabat dia.

incik heri ... usetan isetan tu bukan dlm klcc gak ker ? atau kat lot 10 ? Aku pun tktau

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: sesajer balik keje tengah mlm

Post by Khairi on Tue Dec 15, 2009 11:03 pm

mana la kami tau, kami dok kg ja, dok main keleboq tiap2 hari

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: sesajer balik keje tengah mlm

Post by SidiA on Wed Dec 16, 2009 5:41 am

rona wrote:nott ... hang jgn dok mimpi la nak suruh toksiak aka sidi tu bawa hang nek jambatan hat tengah tu ... dah bertahun dia reja situ ... dia sendiri pun tak penah nek ... jgn kata jambatan, dlm klcc pun dia selului dok sesat.
baru masuk setahn 2 bulan keja KLCC ni...dh penah naik sekali jembatan tu secara pree time ada latihan kebakaran......time awai2 mai klcc dulu....tapi kami tk naik hat org ramai dok lalu tapi kami naik hat tingkat ataih yg org petronas lalu lalang....org ramai tingkt bawah....sekian.... Smile

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: sesajer balik keje tengah mlm

Post by rona on Wed Dec 16, 2009 1:45 pm

dan utk pengetahuan incik sidi ... nak nek jambatan tu memang pree .. tak kena bayar ...

( nampak sgt tatau pasai jambatan tu )

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: sesajer balik keje tengah mlm

Post by SidiA on Wed Dec 16, 2009 9:57 pm

rona wrote:dan utk pengetahuan incik sidi ... nak nek jambatan tu memang pree .. tak kena bayar ...

( nampak sgt tatau pasai jambatan tu )
ya ka...hik hik......pelan2 sikit kata aku tktau tu....tapi syiok nya kami bleh tengok pusat tuwin tawer....nmpk mcm goyang2 sket.....tapi lain la kalau orang petronas...depa lalu lalang hari2....

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: sesajer balik keje tengah mlm

Post by Sponsored content Today at 11:14 pm


Sponsored content


Back to top Go down

Page 3 of 3 Previous  1, 2, 3

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum