FORUM ALUMNI SMK AYER HITAM
~~~SELAMAT DATANG~~~
~~~Jom Update Topik-topik yang ada~~~
~~~Silaturrahim dijalin, kenangan dirungkai, membibitkan kembali senyuman~~~


Kalau belum Register....apalagiii...register je leee.....

Cuti Sekolah

Page 4 of 5 Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Cuti Sekolah

Post by Khairi on Mon Nov 30, 2009 11:29 pm

SidiA wrote:
Khairi wrote:
SidiA wrote:
rona wrote:sat wei ... aku tak paham sebenaq nya nie .. apa creta sebenaq nya nie ? dari page 1 - 5, puas aku renung, aku tenung, tapi masih tak paham creta yg sebenarnya
lupakan saja...biarlah cerita shikin dan spek mata menjadi cerita aku dan khairi serta hasbullah...... Smile Smile Smile

Nostalgia Kubang Sepat disebalik pokok buluh.
kalau tk silap aku xtvt gila tu pun berlaku time cuti sekolah dgn lepaih balik ngaji quran kan kan kan....itu kerjanya.....ambik koner terus masuk dlm hutan buluh.... Smile
Baguih Dok Ada

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Cuti Sekolah

Post by rona on Tue Dec 01, 2009 4:00 pm

baguih dok ada ? tapi ada makan makan tak dlm hutan buluh tu

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Cuti Sekolah

Post by Khairi on Tue Dec 01, 2009 4:05 pm

rona wrote:baguih dok ada ? tapi ada makan makan tak dlm hutan buluh tu
mana ada makan2 dlm tu, luka kepala lutut dan calaq2 kat tangan ada la

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Cuti Sekolah

Post by rona on Tue Dec 01, 2009 4:15 pm

ooooo takdak makan makan ka ? kena buat lagi sekali tu, mesti la nie ada makan makan dlm hutan buluh tu

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Cuti Sekolah

Post by Khairi on Tue Dec 01, 2009 4:17 pm

rona wrote:ooooo takdak makan makan ka ? kena buat lagi sekali tu, mesti la nie ada makan makan dlm hutan buluh tu

ihhhhhh, dah la, aku nak pi beli cucuq udang dah ni, bye.

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Cuti Sekolah

Post by rona on Tue Dec 01, 2009 4:25 pm

laaa ... tak pi beli lagi ? ingatkan dah abis makan

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Cuti Sekolah

Post by shaifulanuar on Tue Dec 01, 2009 6:46 pm

kamin bz ka ujung tahun

shaifulanuar
Kawan Rajin Chin Kelaih

Capricorn Posts : 607
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: Cuti Sekolah

Post by rona on Tue Dec 01, 2009 7:47 pm

bulan 12 nie, tak berapa bz kot ... ni baru lepas bz gilo , 2 3 ari nie rehat, nak ganti tidoq yg tak cukup 2 3 minggu lepas. awat ? ada plan baik punya ka ?

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Cuti Sekolah

Post by Khairi on Wed Dec 02, 2009 9:58 pm

Cuti sekolah : Sidi dok di kameran hiland ni, makan strawberi

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Cuti Sekolah

Post by rona on Wed Dec 02, 2009 10:55 pm

huh .. baguih punya dok ada si sidi tu .. pi kameren hailen utk tidoq .. ada ka patut, pagi tadi kul 11 am baru mangkit tidoq ... pakat dok selimut dlm bilik ... apa la punya turrrrrr !!

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Cuti Sekolah

Post by Khairi on Fri Dec 04, 2009 7:55 am

Besa la org pi cuti...

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Cuti Sekolah

Post by SidiA on Fri Dec 04, 2009 8:13 am

sedap kutuk nmpakkk........

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Cuti Sekolah

Post by rona on Sat Dec 05, 2009 11:31 pm

SidiA wrote:sedap kutuk nmpakkk........

tapi tak sesedap beger king kat klcc tu welkam

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Cuti Sekolah

Post by tOksiak on Sun Dec 06, 2009 8:13 pm

rona wrote:
SidiA wrote:sedap kutuk nmpakkk........

tapi tak sesedap beger king kat klcc tu welkam
ehhehehhe..... drooling drooling drooling

_____________________________________________

Sapa aku tanpa ibu dan ayah...Sapa aku tanpa kalian.....
Agamaku::.ISLAM
Bangsa dan Bahasaku::.MELAYU
Jangan nk buat sansen tk tentu pasai di tanah tumpah darah aku...

tOksiak
Kawan Rajin Masuk

Cancer Posts : 370
Reputation : 1

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Cuti Sekolah

Post by Khairi on Sun Dec 06, 2009 9:01 pm

tOksiak wrote:
rona wrote:
SidiA wrote:sedap kutuk nmpakkk........

tapi tak sesedap beger king kat klcc tu welkam
ehhehehhe..... drooling drooling drooling
dgn Dunkin Donut Puduraya mana lagi sedap

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Cuti Sekolah

Post by tOksiak on Sun Dec 06, 2009 9:10 pm

Khairi wrote:
tOksiak wrote:
rona wrote:
SidiA wrote:sedap kutuk nmpakkk........

tapi tak sesedap beger king kat klcc tu welkam
ehhehehhe..... drooling drooling drooling
dgn Dunkin Donut Puduraya mana lagi sedap
hhehhe...beger KING lagiiiiiiii.................. Smile Smile

_____________________________________________

Sapa aku tanpa ibu dan ayah...Sapa aku tanpa kalian.....
Agamaku::.ISLAM
Bangsa dan Bahasaku::.MELAYU
Jangan nk buat sansen tk tentu pasai di tanah tumpah darah aku...

tOksiak
Kawan Rajin Masuk

Cancer Posts : 370
Reputation : 1

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Cuti Sekolah

Post by mohdfaridg on Sun Dec 06, 2009 9:11 pm

kami ditakdirkan jadi cikgu........kalau semua jadi cikgu sapa pulak nak tangkap org jahat,mat syah tu tangkap orang tak dak lesen dan banyak lagi........jgn kerja marapuuuuuu sudah la...

mohdfaridg
Kawan Kerap Masuk

Pisces Posts : 64
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: Cuti Sekolah

Post by rona on Sun Dec 06, 2009 9:16 pm

tOksiak wrote:
Khairi wrote:
tOksiak wrote:
rona wrote:
SidiA wrote:sedap kutuk nmpakkk........

tapi tak sesedap beger king kat klcc tu welkam
ehhehehhe..... drooling drooling drooling
dgn Dunkin Donut Puduraya mana lagi sedap
hhehhe...beger KING lagiiiiiiii.................. Smile Smile

kenangan tu heri, dunkin donut puduraya ... pahtu pi makan kat kampung baru lepas bas 11pm ... perghh !!

budak gemuk hat reja kat klcc tu, cuba suruh dia pi beger king sekali lagi kat klcc tu, dia tau carik dak .... Day Dreaming

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Cuti Sekolah

Post by tOksiak on Sun Dec 06, 2009 9:16 pm

dh tau cari dhhhhhhh.....hhahahaha....

_____________________________________________

Sapa aku tanpa ibu dan ayah...Sapa aku tanpa kalian.....
Agamaku::.ISLAM
Bangsa dan Bahasaku::.MELAYU
Jangan nk buat sansen tk tentu pasai di tanah tumpah darah aku...

tOksiak
Kawan Rajin Masuk

Cancer Posts : 370
Reputation : 1

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Cuti Sekolah

Post by rona on Sun Dec 06, 2009 9:20 pm

mohdfaridg wrote:kami ditakdirkan jadi cikgu........kalau semua jadi cikgu sapa pulak nak tangkap org jahat,mat syah tu tangkap orang tak dak lesen dan banyak lagi........jgn kerja marapuuuuuu sudah la...

heheheeh .. saya tak jd cikgu ... saya jd dreba bas .. dreba bas persiaran yg hensem bergaya serta macho .... welkam

abg J tu tak kacau saya .. takpa .. lagipun tu dah tugas dia ... masing masing ada tugasan yg di amanah kan kepada mereka .. jgn kita mengabaikan tanggungjawab yg telah di amanah kan ...

JANGAN MAKAN RASUAH ..... JANGAN CURI TULANG Cool

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Cuti Sekolah

Post by tOksiak on Sun Dec 06, 2009 9:29 pm

tang jgn curi tulang tu......aku suka...syiok buat sup tuuu....sup tulang...

_____________________________________________

Sapa aku tanpa ibu dan ayah...Sapa aku tanpa kalian.....
Agamaku::.ISLAM
Bangsa dan Bahasaku::.MELAYU
Jangan nk buat sansen tk tentu pasai di tanah tumpah darah aku...

tOksiak
Kawan Rajin Masuk

Cancer Posts : 370
Reputation : 1

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Cuti Sekolah

Post by rona on Sun Dec 06, 2009 9:32 pm

memang buat sup tulang tu sedap, sup tulang cicah ngan roti benggali.

TAPIIII ...... jgn curi tulang

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Cuti Sekolah

Post by tOksiak on Sun Dec 06, 2009 9:34 pm

rona wrote:memang buat sup tulang tu sedap, sup tulang cicah ngan roti benggali.

TAPIIII ...... jgn curi tulang
kalau curi tulang.....isi nk lekat tang mana....

_____________________________________________

Sapa aku tanpa ibu dan ayah...Sapa aku tanpa kalian.....
Agamaku::.ISLAM
Bangsa dan Bahasaku::.MELAYU
Jangan nk buat sansen tk tentu pasai di tanah tumpah darah aku...

tOksiak
Kawan Rajin Masuk

Cancer Posts : 370
Reputation : 1

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Cuti Sekolah

Post by Khairi on Sun Dec 06, 2009 9:35 pm

rona wrote:memang buat sup tulang tu sedap, sup tulang cicah ngan roti benggali.

TAPIIII ...... jgn curi tulang
tulang rusuk, fuhhhhhh, sedap...

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Cuti Sekolah

Post by rona on Sun Dec 06, 2009 9:38 pm

tOksiak wrote:
rona wrote:memang buat sup tulang tu sedap, sup tulang cicah ngan roti benggali.

TAPIIII ...... jgn curi tulang
kalau curi tulang.....isi nk lekat tang mana....

sebelum tulang tu kena curik, memang ada isi ... tapi isi tu lak hang dah makan abis, tinggal la tulang ja .. pahtu , baru la tulang kena curik ...

orang yg curik tulang tu lak ... ialah .......

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Cuti Sekolah

Post by Sponsored content Today at 9:48 am


Sponsored content


Back to top Go down

Page 4 of 5 Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum