FORUM ALUMNI SMK AYER HITAM
~~~SELAMAT DATANG~~~
~~~Jom Update Topik-topik yang ada~~~
~~~Silaturrahim dijalin, kenangan dirungkai, membibitkan kembali senyuman~~~


Kalau belum Register....apalagiii...register je leee.....

Wili lagi...

Page 1 of 3 1, 2, 3  Next

View previous topic View next topic Go down

Wili lagi...

Post by SidiA on Thu Nov 19, 2009 6:59 am

4gifs.com

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Wili lagi...

Post by faiz on Thu Nov 19, 2009 11:20 am

dak aiihh...lain kali buat lagi..x cukup bagus tuu...kesian kat makpak dapat anak macam ni...remaja la ni mana ada pikiaq kesusahan makpak membesarkan depa...dunia.dunia....

faiz
Kawan Kerap Masuk

Sagittarius Posts : 76
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: Wili lagi...

Post by lemontree95 on Thu Nov 19, 2009 12:23 pm

ni geng pida mana ni.....bengong sunggoh.....dok belah kubang sepat ni..... Ampun Ampun Ampun

lemontree95
Kawan Rajin Masuk

Gemini Posts : 418
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: Wili lagi...

Post by Khairi on Thu Nov 19, 2009 1:15 pm

lemontree95 wrote:ni geng pida mana ni.....bengong sunggoh.....dok belah kubang sepat ni..... Ampun Ampun Ampun

Jangan dok buat lagu Jangan dok buat lagu Jangan dok buat lagu

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Wili lagi...

Post by SidiA on Thu Nov 19, 2009 1:17 pm

nmpk jalan mcm nk p belah laut ja.....jgn jgn dok belah kola sanglang paaa...

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Wili lagi...

Post by Khairi on Thu Nov 19, 2009 1:19 pm

SidiA wrote:nmpk jalan mcm nk p belah laut ja.....jgn jgn dok belah kola sanglang paaa...

Joget Joget Joget

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Wili lagi...

Post by lemontree95 on Thu Nov 19, 2009 1:22 pm

belah kubang sepat la tu...aku tau la......yang dok jadi lagu tu geng belah kubang sepat la tu... Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

lemontree95
Kawan Rajin Masuk

Gemini Posts : 418
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: Wili lagi...

Post by SidiA on Thu Nov 19, 2009 1:25 pm

aku sepuloh kali tengok gambaq....sepulioh kali la aku gelak.....apa maksud dia sebenaq nk buat tu.......member amek gambaq lagi tu....tiba2 kena p taboq baja.....

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Wili lagi...

Post by Khairi on Thu Nov 19, 2009 1:26 pm

lemontree95 wrote:belah kubang sepat la tu...aku tau la......yang dok jadi lagu tu geng belah kubang sepat la tu... Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

Tak pa la, nak buat lagu mana, dah kami mcm tu,
Tutop Telinga Tutop Telinga Tutop Telinga

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Wili lagi...

Post by lemontree95 on Thu Nov 19, 2009 1:27 pm

tu yang jenih tak dak akai.....mengaji takat darjah 3 saja tu.....bodo piang.... Aku pun tktau Aku pun tktau Aku pun tktau

lemontree95
Kawan Rajin Masuk

Gemini Posts : 418
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: Wili lagi...

Post by Khairi on Thu Nov 19, 2009 1:36 pm

lemontree95 wrote:tu yang jenih tak dak akai.....mengaji takat darjah 3 saja tu.....bodo piang.... Aku pun tktau Aku pun tktau Aku pun tktau

Nasib baik kami cerdik, ngaji sampai Ting 6, pandai piang la hat ni.

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Wili lagi...

Post by lemontree95 on Thu Nov 19, 2009 2:04 pm

piang....betoi2 piang.....betoi2 holiau....

lemontree95
Kawan Rajin Masuk

Gemini Posts : 418
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: Wili lagi...

Post by cIK_kIYaH_aYaQ_iTaM on Thu Nov 19, 2009 4:32 pm

hermmmmm... pada firasat akuuu... nampak macam dekat belah tok mengkula ja tuh.. dekat area titi tok mengkula tuhh.. thinking

cIK_kIYaH_aYaQ_iTaM
Kawan Rajin Masuk

Taurus Posts : 331
Reputation : 1

Back to top Go down

Re: Wili lagi...

Post by mat syah_sanglang on Thu Nov 19, 2009 4:37 pm

cIK_kIYaH_aYaQ_iTaM wrote:hermmmmm... pada firasat akuuu... nampak macam dekat belah tok mengkula ja tuh.. dekat area titi tok mengkula tuhh.. thinking

memang pun tu Tok mengkula la! cheesy

mat syah_sanglang
Kawan Kerap Masuk

Virgo Posts : 180
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: Wili lagi...

Post by cIK_kIYaH_aYaQ_iTaM on Thu Nov 19, 2009 4:47 pm

mat syah_sanglang wrote:
cIK_kIYaH_aYaQ_iTaM wrote:hermmmmm... pada firasat akuuu... nampak macam dekat belah tok mengkula ja tuh.. dekat area titi tok mengkula tuhh.. thinking

memang pun tu Tok mengkula la! cheesy

cuma tang muka jaaaa.. nak kena perembang betoi2... kot2 geng anak2 pak lang jan!!! Joget

cIK_kIYaH_aYaQ_iTaM
Kawan Rajin Masuk

Taurus Posts : 331
Reputation : 1

Back to top Go down

Re: Wili lagi...

Post by mailsnsb_2 on Thu Nov 19, 2009 10:58 pm

lemontree95 wrote:ni geng pida mana ni.....bengong sunggoh.....dok belah kubang sepat ni..... Ampun Ampun Ampun

mana bukti belah kubang sepat..nu belah pida 8 siam ka.... Smile Smile

mailsnsb_2
Kawan Kerap Masuk

Libra Posts : 228
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: Wili lagi...

Post by SidiA on Fri Nov 20, 2009 2:36 pm

cheesy cheesy cheesy cheesy cheesy cheesy

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Wili lagi...

Post by faiz on Fri Nov 20, 2009 2:49 pm

tak kisah la belah mana2 pun...yg penting remaja mcm ni perlu disedarkan...pikiaq bagi akai panjang sikit...ingat pengorbanan makpak...tak gitu kawan2???

faiz
Kawan Kerap Masuk

Sagittarius Posts : 76
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: Wili lagi...

Post by SidiA on Fri Nov 20, 2009 3:08 pm

faiz wrote:tak kisah la belah mana2 pun...yg penting remaja mcm ni perlu disedarkan...pikiaq bagi akai panjang sikit...ingat pengorbanan makpak...tak gitu kawan2???
baik puan....hg kena jadi cikgu la faiz....

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Wili lagi...

Post by faiz on Fri Nov 20, 2009 5:36 pm

SidiA wrote:
faiz wrote:tak kisah la belah mana2 pun...yg penting remaja mcm ni perlu disedarkan...pikiaq bagi akai panjang sikit...ingat pengorbanan makpak...tak gitu kawan2???
baik puan....hg kena jadi cikgu la faiz....

SidiA, dari dulu sampai laa aku tak minat jd cikgu...kalaula aku jadi cikgu..habislaa anak murid kena ngan aku..."cikgu garang..."cikgu kat rumah jadilaa...anak2 pun takut..

faiz
Kawan Kerap Masuk

Sagittarius Posts : 76
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: Wili lagi...

Post by tOksiak on Fri Nov 20, 2009 5:48 pm

faiz wrote:
SidiA wrote:
faiz wrote:tak kisah la belah mana2 pun...yg penting remaja mcm ni perlu disedarkan...pikiaq bagi akai panjang sikit...ingat pengorbanan makpak...tak gitu kawan2???
baik puan....hg kena jadi cikgu la faiz....

SidiA, dari dulu sampai laa aku tak minat jd cikgu...kalaula aku jadi cikgu..habislaa anak murid kena ngan aku..."cikgu garang..."cikgu kat rumah jadilaa...anak2 pun takut..
hahahahah...ok la tu...jadik jugak cikgu kt rumah.....

_____________________________________________

Sapa aku tanpa ibu dan ayah...Sapa aku tanpa kalian.....
Agamaku::.ISLAM
Bangsa dan Bahasaku::.MELAYU
Jangan nk buat sansen tk tentu pasai di tanah tumpah darah aku...

tOksiak
Kawan Rajin Masuk

Cancer Posts : 370
Reputation : 1

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Wili lagi...

Post by rona on Fri Nov 20, 2009 9:48 pm

mat syah_sanglang wrote:
cIK_kIYaH_aYaQ_iTaM wrote:hermmmmm... pada firasat akuuu... nampak macam dekat belah tok mengkula ja tuh.. dekat area titi tok mengkula tuhh.. thinking

memang pun tu Tok mengkula la! cheesy

jd apa tindakan abg J ?

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Wili lagi...

Post by mat syah_sanglang on Mon Nov 23, 2009 3:41 pm

depa ni nak kena saman ni.......

mat syah_sanglang
Kawan Kerap Masuk

Virgo Posts : 180
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: Wili lagi...

Post by SidiA on Mon Nov 23, 2009 7:28 pm

mat syah_sanglang wrote:depa ni nak kena saman ni.......
abang J dh bunyik sora.....

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Wili lagi...

Post by mailsnsb_2 on Mon Nov 23, 2009 10:27 pm

jgn takat saman mat syah.bg kayu tengah dua kat belakang tuuuu

mailsnsb_2
Kawan Kerap Masuk

Libra Posts : 228
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: Wili lagi...

Post by Sponsored content Today at 1:19 am


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 3 1, 2, 3  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum