FORUM ALUMNI SMK AYER HITAM
~~~SELAMAT DATANG~~~
~~~Jom Update Topik-topik yang ada~~~
~~~Silaturrahim dijalin, kenangan dirungkai, membibitkan kembali senyuman~~~


Kalau belum Register....apalagiii...register je leee.....

Apa Yang Hebatnya Gerek Tua?

View previous topic View next topic Go down

Apa Yang Hebatnya Gerek Tua?

Post by JOHARISALLEH on Sat Nov 07, 2009 1:43 am



Bro...

Apa ada pada gerek tua ?
lanyau lekat penuh taya
minyak rantai hitam tak sangga
dah tu rantai putuih tiga
kosyen buruk pelantaq pun sama
semanggang depan kiat pula
kok udang....tah kemana...

....orang kata
biaq pi la kat dia , dah buruk nak buat menatang apa?
naik pun tak buleh.... baik lempaq dalam telaga.

TANG MANA HEBAT GEREK TUA? HABAQ MAI.....
ORANG DAH NAIK MUTU, KRETA ...GEREK ORANG DAH TINGGAI...
KALAU ADA PUN BUDAK-BUDAK DAH PERELAI....
.........HEBAT KONON KAIH .....HABAQ MAI

........
(Bila nak buat sesuatu...............)
Tak Reti
Tak Pandai,
Tak Boleh,
Tak tahu
Payah,
Mustahil boleh buat,
Mana boleh buat lagu tu,
tak dak kebolehan
Aci kerat kepala takboleh punya,
depa boleh lah...

lagu tu la orang kita duk kata pasal dia rasa rendah diri,
berasa macam takdak menatang apa yang hebat sekali
nak hebat dengan apa? ........habaq mai sini

ok....pi ambil gerek , buang tungkat
bagi berdiri dan duduk setempat
mesti tak boleh pasai tak lekat..

Tapi macam mana kita boleh naik gerek?
bedarah lutut pasai lupa brek
ragas, surong dan naik senget
biasa kalau kaki masuk spoket

akhirnya ...had tadi kata mustahil boleh buat,
bila lama-lama kita jadi kuat,
bila mai skill baru boleh lompat,
brake taya depan had belakang terangkat
rupanya kita ni hebat...perkara mulanya mustahil pun boleh buat.

ingatlah ,,,kita ni hebat..kerana kita berjaya naik gerek
itulah kehebatan gerek yang kini telah tua dan ditinggalkan di tepi lau ayam

BIARLAH BASIKAL TERSADAI
TAPI SEMANGATNYA TETAP KITA PAKAI...(WASSALAM.....JoKubang NIpah)

JOHARISALLEH
Kawan Baloq Liat

Pisces Posts : 15
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: Apa Yang Hebatnya Gerek Tua?

Post by MetSanglang on Thu Nov 12, 2009 11:42 am

jangan lupa pakistan juai kapet,mola2 jalan kaki.......pas tu pakai gerek tua.........la ni hampa tengok naik apa?jadi mengkalau ada gerek tua bagilah ke pak mok,dia suka himpun barghang2 antik purbakala

MetSanglang
Kawan Rajin Chin Kelaih

Aquarius Posts : 656
Reputation : 6

Back to top Go down

Re: Apa Yang Hebatnya Gerek Tua?

Post by lemontree95 on Thu Nov 12, 2009 12:22 pm

pak mok pun purba jugak.....

lemontree95
Kawan Rajin Masuk

Gemini Posts : 418
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: Apa Yang Hebatnya Gerek Tua?

Post by Khairi on Thu Nov 12, 2009 1:12 pm

Wei, jiran aku pi rembat tang mana tak tau gerek tua, dia boh cat warna putih, tak tepi laman rumah sebagai landskap, canteeeeek pa.

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Apa Yang Hebatnya Gerek Tua?

Post by SidiA on Thu Nov 12, 2009 3:13 pm

hehhee...lejey met....hg buh aku...

khairi....mana honda 70 lampu bulat wehhh..

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Apa Yang Hebatnya Gerek Tua?

Post by rona on Thu Nov 12, 2009 8:26 pm

kalau tak silap dan salah saya, kat aloq setaq ada persatuan gerek tua nie, salah sorang ahli dia pak cik saya .. dia dok kat tajaq nuu ... heri boi tau la sapa

tapi la nie, nama ja gerek tua, tapi bodi berkilat weiii, siap buh krom lagi ...

byk tempat gak la ada persatuan gerek tua nie, ada kat mana tah, aritu tgk dlm majalah 3, persatuan tu, siap berpakaian cam zaman dolu dolu.

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Apa Yang Hebatnya Gerek Tua?

Post by Khairi on Fri Nov 13, 2009 10:40 am

rona wrote:kalau tak silap dan salah saya, kat aloq setaq ada persatuan gerek tua nie, salah sorang ahli dia pak cik saya .. dia dok kat tajaq nuu ... heri boi tau la sapa

tapi la nie, nama ja gerek tua, tapi bodi berkilat weiii, siap buh krom lagi ...

byk tempat gak la ada persatuan gerek tua nie, ada kat mana tah, aritu tgk dlm majalah 3, persatuan tu, siap berpakaian cam zaman dolu dolu.

hahaha, pernah tengok dia naik gerek tu, kala merah dunhill dan krom, baguih punya.

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Apa Yang Hebatnya Gerek Tua?

Post by Sponsored content Today at 11:10 pm


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum