FORUM ALUMNI SMK AYER HITAM
~~~SELAMAT DATANG~~~
~~~Jom Update Topik-topik yang ada~~~
~~~Silaturrahim dijalin, kenangan dirungkai, membibitkan kembali senyuman~~~


Kalau belum Register....apalagiii...register je leee.....

mengimbau kenangan silam ....jeng jeng jeng

Page 2 of 3 Previous  1, 2, 3  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: mengimbau kenangan silam ....jeng jeng jeng

Post by SidiA on Sat Nov 07, 2009 12:22 am




lagiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..............

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: mengimbau kenangan silam ....jeng jeng jeng

Post by rona on Sat Nov 07, 2009 12:23 am

adoiiiiiiiiiiiiiiiiiii ... dah dia kopi pes pic aku amik sendiri la pulak

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: mengimbau kenangan silam ....jeng jeng jeng

Post by SidiA on Sat Nov 07, 2009 12:24 am



aku ada kt belakang tu....

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: mengimbau kenangan silam ....jeng jeng jeng

Post by rona on Sat Nov 07, 2009 12:25 am

hehehehe ... ada byk lagi pic hang dlm baket aku rupanyer wahai incik sidi

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: mengimbau kenangan silam ....jeng jeng jeng

Post by Khairi on Sat Nov 07, 2009 12:25 am

Dok kata dah, si hackers tu tak leh harap. Driver yg hensom ka tu.

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: mengimbau kenangan silam ....jeng jeng jeng

Post by SidiA on Sat Nov 07, 2009 12:27 am



disini ada satu teka teki.............


sebab apa baih tu senget....

hehehhe



baju bunga la brader nih


_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: mengimbau kenangan silam ....jeng jeng jeng

Post by SidiA on Sat Nov 07, 2009 12:29 am

maleh dah aiihh...nk kopi pes

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: mengimbau kenangan silam ....jeng jeng jeng

Post by Khairi on Sat Nov 07, 2009 12:31 am

Hang amik hat baju bunga tu buat avatar

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: mengimbau kenangan silam ....jeng jeng jeng

Post by SidiA on Sat Nov 07, 2009 12:35 am

Khairi wrote:Hang amik hat baju bunga tu buat avatar
ishhkk...buleeehhh...ada bnyk lagi gambaq2 dia heheheh....

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: mengimbau kenangan silam ....jeng jeng jeng

Post by rona on Sat Nov 07, 2009 12:35 am

adoii .. adoiii

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: mengimbau kenangan silam ....jeng jeng jeng

Post by Khairi on Sat Nov 07, 2009 12:38 am

SidiA wrote:
Khairi wrote:Hang amik hat baju bunga tu buat avatar
ishhkk...buleeehhh...ada bnyk lagi gambaq2 dia heheheh....

Pemandu yg hensom la katakan, cukuq misai tu, hahaha.

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: mengimbau kenangan silam ....jeng jeng jeng

Post by rona on Sat Nov 07, 2009 12:43 am

isk .. yang hangpa dok dengki kat misai aku nie pasai pa ? isk ...

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: mengimbau kenangan silam ....jeng jeng jeng

Post by Khairi on Sat Nov 07, 2009 12:45 am

rona wrote:isk .. yang hangpa dok dengki kat misai aku nie pasai pa ? isk ...

Sebab macam Datok K, tapi hat ni bukan dia.

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: mengimbau kenangan silam ....jeng jeng jeng

Post by rona on Sat Nov 07, 2009 12:50 am

huh !! takdak kena mengena pun

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: mengimbau kenangan silam ....jeng jeng jeng

Post by Khairi on Sat Nov 07, 2009 12:52 am

rona wrote:huh !! takdak kena mengena pun

Very Happy Very Happy Very Happy

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: mengimbau kenangan silam ....jeng jeng jeng

Post by shaifulanuar on Sat Nov 07, 2009 8:12 am

gambaq lama la katakan masa tu semua tgh slim botoi ;la ni zam ja masih kurang zat kemetot lg,,kawan gaban mat jan duk kola perlih lg la besaq pd gaban la ni tah bau ikan kerin kot tu zat lebih xpun ikan baja

shaifulanuar
Kawan Rajin Chin Kelaih

Capricorn Posts : 607
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: mengimbau kenangan silam ....jeng jeng jeng

Post by shaifulanuar on Sat Nov 07, 2009 8:12 am

che arih abg sulung zam pun kawin org kola perlih jugak la pilot rapidpenang

shaifulanuar
Kawan Rajin Chin Kelaih

Capricorn Posts : 607
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: mengimbau kenangan silam ....jeng jeng jeng

Post by mat syah_sanglang on Sat Nov 07, 2009 8:52 am

ni buleh bikin kelab pemandu bas ni..

mat syah_sanglang
Kawan Kerap Masuk

Virgo Posts : 180
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: mengimbau kenangan silam ....jeng jeng jeng

Post by rona on Sat Nov 07, 2009 4:50 pm

heheheeh .... bernas gak idea tu ....

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: mengimbau kenangan silam ....jeng jeng jeng

Post by shaifulanuar on Sun Nov 08, 2009 11:23 am

nuuu misyah jpj duk ndap kita dia kira naak cekup ja malam siang cerahhhhhh xkira jam

shaifulanuar
Kawan Rajin Chin Kelaih

Capricorn Posts : 607
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: mengimbau kenangan silam ....jeng jeng jeng

Post by mat syah_sanglang on Sun Nov 08, 2009 3:39 pm

tu la aku dok tengok mcm kenal ja pemandu tu....mai seksyen 17 shah alam aku tangkap cheesy cheesy

mat syah_sanglang
Kawan Kerap Masuk

Virgo Posts : 180
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: mengimbau kenangan silam ....jeng jeng jeng

Post by rona on Sun Nov 08, 2009 10:04 pm

shaifulanuar wrote:nuuu misyah jpj duk ndap kita dia kira naak cekup ja malam siang cerahhhhhh xkira jam

kalau dia dok ndap pu, bukan dia dok ndap hang cepoi weii ... dia dok ndap aku ada lah ... nak tgk, lampu kat dahi nyala ka dak .... Cool

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: mengimbau kenangan silam ....jeng jeng jeng

Post by rona on Sun Nov 08, 2009 10:08 pm

mat syah_sanglang wrote:tu la aku dok tengok mcm kenal ja pemandu tu....mai seksyen 17 shah alam aku tangkap cheesy cheesy

sapa sapa ... ? sapa yg dok pi sek 17 tu ? ( adakah dia aku yg dok lintas 2 3 kali kat sek 17 minggu lepas )

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: mengimbau kenangan silam ....jeng jeng jeng

Post by shaifulanuar on Mon Nov 09, 2009 6:37 am

misyah tu mcm alaaaaa kira mabok kuasa jugak la hehehe bukan dia kenai baih tour dgn ekspress,,mana main kita sek 17 tuuuuuu...tu satgi dia baca saheh kecik ati la tu,,paih tu kira nak marah,,,sabaqqqqqqqqq

shaifulanuar
Kawan Rajin Chin Kelaih

Capricorn Posts : 607
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: mengimbau kenangan silam ....jeng jeng jeng

Post by rona on Mon Nov 09, 2009 11:40 am

hehehehehe .... bukan depa tak kenai, tapi masalahnyer, bas ekspres tu dok boh kala nak sama ngan tour bas ... tu yg jd prob nyer

dia tak marah la si misya tu ... misya kan bek bek dok ada.

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: mengimbau kenangan silam ....jeng jeng jeng

Post by Sponsored content Today at 3:05 pm


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 3 Previous  1, 2, 3  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum