FORUM ALUMNI SMK AYER HITAM
~~~SELAMAT DATANG~~~
~~~Jom Update Topik-topik yang ada~~~
~~~Silaturrahim dijalin, kenangan dirungkai, membibitkan kembali senyuman~~~


Kalau belum Register....apalagiii...register je leee.....

cerita lama

View previous topic View next topic Go down

cerita lama

Post by mail_lanabulu on Thu Nov 05, 2009 12:01 pm

Salam sehhh.. sedih pun ada syok pun ada tgk gambaq lm nih... ada member yang dah jadi arwah Wadi panjang.. semoga roh nya dicucuri Rahmat.. Al-Fatihah.....................
byk kenangan klau dok renung balik gambaq ni... [img][img=http://img190.imageshack.us/img190/3430/sekloahmenengah.th.jpg][/img]
[img][/img]


mail_lanabulu
Kawan Kerap Masuk

Taurus Posts : 53
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: cerita lama

Post by lemontree95 on Thu Nov 05, 2009 1:44 pm

awat gambaq hang boh kecik sangat....besaq kuman nampak....bagi la besaq....baghu senang nampak...

lemontree95
Kawan Rajin Masuk

Gemini Posts : 418
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: cerita lama

Post by SidiA on Thu Nov 05, 2009 3:10 pm

rasa gambaq ni mcm yg GEE dh bubuh hari tu...

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: cerita lama

Post by Gee on Thu Nov 05, 2009 9:16 pm

gambaq ni ada dlm topik kenangan yg tak dpt dilupakan.....masa ni kami stu dorm sidi kt aspura dulu.....

Gee
Kawan Kerap Masuk

Posts : 91
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: cerita lama

Post by MetSanglang on Fri Nov 06, 2009 8:26 am

gee jangan lupa oooo otai-otai lama from sanglang memparsembahkan bang MOHD JALANI B. MAT DESA (ajai TM)& MOHD ASRUL FAISAL B.HALIM(oun tok mud)lamatoi 2 ekoq ni dok asrama,pecah rekad pa........dari tingkatan 1 sampai tingkatan 6 atas,bekaghat kat asrama ja.....

MetSanglang
Kawan Rajin Chin Kelaih

Aquarius Posts : 656
Reputation : 6

Back to top Go down

Re: cerita lama

Post by Khairi on Fri Nov 06, 2009 1:40 pm

lemontree95 wrote:awat gambaq hang boh kecik sangat....besaq kuman nampak....bagi la besaq....baghu senang nampak...

Wei pokok limau, hang jgn buat sesuka hati hang nak boh avatar tu, nanti kwn2 marah lak. Takat gambaq2 biasa tak pa la, gambaq org2 kenamaan jgn dok mereka, bahaya, faham. Mana Pak Lang Jan, tolong usher sat pokok limau ni.

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: cerita lama

Post by Gee on Fri Nov 06, 2009 7:06 pm

MetSanglang wrote:gee jangan lupa oooo otai-otai lama from sanglang memparsembahkan bang MOHD JALANI B. MAT DESA (ajai TM)& MOHD ASRUL FAISAL B.HALIM(oun tok mud)lamatoi 2 ekoq ni dok asrama,pecah rekad pa........dari tingkatan 1 sampai tingkatan 6 atas,bekaghat kat asrama ja.....

dua orang lagi otai hang lupa ka DET ngan FARID nk buh tang mana satgi sedih lagi depa tu hang tak sebut nama depa.......

Gee
Kawan Kerap Masuk

Posts : 91
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: cerita lama

Post by mailsnsb_2 on Fri Nov 06, 2009 7:11 pm

mail_lanabulu wrote:Salam sehhh.. sedih pun ada syok pun ada tgk gambaq lm nih... ada member yang dah jadi arwah Wadi panjang.. semoga roh nya dicucuri Rahmat.. Al-Fatihah.....................
byk kenangan klau dok renung balik gambaq ni... [img][img=http://img190.imageshack.us/img190/3430/sekloahmenengah.th.jpg][/img]
[img][/img]


dik man comey sungguh noo.dulu sekelas dok tepi dia masa meja kembaq.yg baju putih tu mat cong kaaaa

mailsnsb_2
Kawan Kerap Masuk

Libra Posts : 228
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: cerita lama

Post by Gee on Fri Nov 06, 2009 7:44 pm

toi...toi...mat chong @ adik farid sepupu pada nazura yg dok sekelas ngan aku masa ting 5 dulu...

Gee
Kawan Kerap Masuk

Posts : 91
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: cerita lama

Post by mat syah_sanglang on Sun Nov 08, 2009 4:53 pm

sebut ja nazura teringat aku dok mana la dia..lama tak tengok..gee

mat syah_sanglang
Kawan Kerap Masuk

Virgo Posts : 180
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: cerita lama

Post by mat syah_sanglang on Sun Nov 08, 2009 4:58 pm

Khairi wrote:
lemontree95 wrote:awat gambaq hang boh kecik sangat....besaq kuman nampak....bagi la besaq....baghu senang nampak...

Wei pokok limau, hang jgn buat sesuka hati hang nak boh avatar tu, nanti kwn2 marah lak. Takat gambaq2 biasa tak pa la, gambaq org2 kenamaan jgn dok mereka, bahaya, faham. Mana Pak Lang Jan, tolong usher sat pokok limau ni.

tak pa dia syg tu...utz azizan tak marah la...dia suka lg :heart: :heart:

mat syah_sanglang
Kawan Kerap Masuk

Virgo Posts : 180
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: cerita lama

Post by JOHARISALLEH on Tue Nov 10, 2009 12:54 am

Bila aku tengok gambar wadi panjang terasa sedih pasal waktu kami mula training kat Ipoh dulu aku pinjam baju long sleave dia .....aku tak bawa sedangkan baju tu kena pakai... ada lagi baju tu kat aku la ni.... last aku jumpa dia di kluang ....duduk satu blok bujang...lepas tu dia posting ...last sekali dengar dia posting labuan...... lepas tu dapat berita dia dah meninggal.... Al Fatihah...

JOHARISALLEH
Kawan Baloq Liat

Pisces Posts : 15
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: cerita lama

Post by din karpan on Tue Nov 10, 2009 9:56 am

mat syah_sanglang wrote:
Khairi wrote:
lemontree95 wrote:awat gambaq hang boh kecik sangat....besaq kuman nampak....bagi la besaq....baghu senang nampak...

Wei pokok limau, hang jgn buat sesuka hati hang nak boh avatar tu, nanti kwn2 marah lak. Takat gambaq2 biasa tak pa la, gambaq org2 kenamaan jgn dok mereka, bahaya, faham. Mana Pak Lang Jan, tolong usher sat pokok limau ni.

tak pa dia syg tu...utz azizan tak marah la...dia suka lg :heart: :heart:


betoiiii...aku rasa tak ada bangkangan...
topik kita disini berdiskusi pasai kenangan di smah...
avatar tu menunjukkan dia sayang tuu....
ekekekeee...

din karpan
Kawan Kerap Masuk

Leo Posts : 116
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: cerita lama

Post by mat syah_sanglang on Tue Nov 10, 2009 12:45 pm

setujuuuuuuu.........din!

Johari mcm selalu dok jumpa ja kita ...kat kampung laa...tak silap aku laa

mat syah_sanglang
Kawan Kerap Masuk

Virgo Posts : 180
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: cerita lama

Post by ajaiTM on Tue Nov 10, 2009 2:35 pm


mai kita pakat boh nama....
depan
1. pon
2. chot
3. sihat
lagi......

ajaiTM
Kawan Rajin Masuk

Virgo Posts : 345
Reputation : 4

http://tengokni.com/

Back to top Go down

Re: cerita lama

Post by wantote on Thu Dec 31, 2009 9:33 am

mail yg kecik sekali
gee
dik man yg dok matang paku the big saiz kalau x silap
itu ja yg aku kenai

wantote
Kawan Kerap Masuk

Aries Posts : 72
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: cerita lama

Post by Sponsored content Today at 9:53 am


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum