FORUM ALUMNI SMK AYER HITAM
~~~SELAMAT DATANG~~~
~~~Jom Update Topik-topik yang ada~~~
~~~Silaturrahim dijalin, kenangan dirungkai, membibitkan kembali senyuman~~~


Kalau belum Register....apalagiii...register je leee.....

KHAS UNTUK DIN KARPAN......

Page 3 of 3 Previous  1, 2, 3

View previous topic View next topic Go down

Re: KHAS UNTUK DIN KARPAN......

Post by SidiA on Sun Nov 22, 2009 11:21 pm

d wrote:salam, din masa ni fesyen GQ la noo... tali pinggang hujung ada kepala besi berkrom tu... Smile
tali pinggang leleh sampai ke paha......hhehehehe....tapi aku tk buat pesen tu ehhehehe...

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: KHAS UNTUK DIN KARPAN......

Post by din karpan on Sun Nov 22, 2009 11:30 pm

SidiA wrote:
d wrote:salam, din masa ni fesyen GQ la noo... tali pinggang hujung ada kepala besi berkrom tu... Smile
tali pinggang leleh sampai ke paha......hhehehehe....tapi aku tk buat pesen tu ehhehehe...

pesen tu bunga gilaa....
huhuuuuu

din karpan
Kawan Kerap Masuk

Leo Posts : 116
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: KHAS UNTUK DIN KARPAN......

Post by SidiA on Sun Nov 22, 2009 11:49 pm

din karpan wrote:
SidiA wrote:
d wrote:salam, din masa ni fesyen GQ la noo... tali pinggang hujung ada kepala besi berkrom tu... Smile
tali pinggang leleh sampai ke paha......hhehehehe....tapi aku tk buat pesen tu ehhehehe...

pesen tu bunga gilaa....
huhuuuuu
rambut belah tengah heheheh.......cuihhh...tkleh ingat la wehhhh......belakang baju kemeja ada 3,4 line ataih belakang bahu....gosok kasi tajam..... Smile

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: KHAS UNTUK DIN KARPAN......

Post by din karpan on Mon Nov 23, 2009 12:53 am

trend tu kira hebat la dulu...huhuhuu...

din karpan
Kawan Kerap Masuk

Leo Posts : 116
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: KHAS UNTUK DIN KARPAN......

Post by SidiA on Mon Nov 23, 2009 6:34 am

memang caiyaq laaa....tapi aku tkleh buat lagu tu pasai kain baju takdak saiz....ehhehehe...kena menten ikut protokol jaa.... Malu Ngat Aiihhh

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: KHAS UNTUK DIN KARPAN......

Post by MetSanglang on Mon Nov 23, 2009 7:57 am

tu ghambut tu silap2 mai ghumah aku latu sughuh gunting,GQ tengkoghak.........sansen kampung tapi ghambut GQ hhahaa lawak2

MetSanglang
Kawan Rajin Chin Kelaih

Aquarius Posts : 656
Reputation : 6

Back to top Go down

Re: KHAS UNTUK DIN KARPAN......

Post by SidiA on Mon Nov 23, 2009 7:31 pm

MetSanglang wrote:tu ghambut tu silap2 mai ghumah aku latu sughuh gunting,GQ tengkoghak.........sansen kampung tapi ghambut GQ hhahaa lawak2
la teruih tkdak rambut hehehhe...

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: KHAS UNTUK DIN KARPAN......

Post by MetSanglang on Tue Nov 24, 2009 8:11 am

haaa lagu tu baghu nampak sansen............. Twisted Evil

MetSanglang
Kawan Rajin Chin Kelaih

Aquarius Posts : 656
Reputation : 6

Back to top Go down

Re: KHAS UNTUK DIN KARPAN......

Post by din karpan on Tue Nov 24, 2009 12:58 pm

MetSanglang wrote:tu ghambut tu silap2 mai ghumah aku latu sughuh gunting,GQ tengkoghak.........sansen kampung tapi ghambut GQ hhahaa lawak2

betoi gak nooo...
dulu hang dok gunting rambut aku met noo...cisss..
hang bubuh ayaqq apa atas kepala aku sampai rambut aku luruh tuu...
huhuhuu...

shidi- la ni trend aku suka botak...
nampak jahat skit...huhuhuuu

din karpan
Kawan Kerap Masuk

Leo Posts : 116
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: KHAS UNTUK DIN KARPAN......

Post by MetSanglang on Tue Nov 24, 2009 4:39 pm

toi din ,tua2 sok kita balik jadi,penghulu ngan ketua kampung,kita pukoi habih geng2 khairi mat gantang.......ngan mishah sekali kita pukoi apamacam... Joget

MetSanglang
Kawan Rajin Chin Kelaih

Aquarius Posts : 656
Reputation : 6

Back to top Go down

Re: KHAS UNTUK DIN KARPAN......

Post by SidiA on Thu Nov 26, 2009 9:01 am

din~~~aku la pun pesen pendek ja...gunting no.1 manjang....2 bulan sekali p guntin....cuma tk penah lagi la buat botak...tk bersedia lagik heheeh....

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: KHAS UNTUK DIN KARPAN......

Post by din karpan on Mon Nov 30, 2009 7:10 pm

MetSanglang wrote:toi din ,tua2 sok kita balik jadi,penghulu ngan ketua kampung,kita pukoi habih geng2 khairi mat gantang.......ngan mishah sekali kita pukoi apamacam... Joget

choiiihhhh...
hang betoi ka nak balik mett...
aku perasan hang tak blik dahhh...
tadi aku jumpa hanif tok penghulu harun/ anak longsiah...
dia kata pun nak balik kg juga tua2 nanti...
aku dok impun kira ramai gak yg nak balik jaga kampong nanti...
semoga berjaya pulag ke kg tua nanti...

din karpan
Kawan Kerap Masuk

Leo Posts : 116
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: KHAS UNTUK DIN KARPAN......

Post by SidiA on Fri Dec 04, 2009 8:48 am

semoga geng bataih bengkok dapat jaga kampung....geng kubang sepat pun mcm tu gak....huhuhuuhuhu....

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

tamn negara

Post by BUIE on Sat Dec 05, 2009 4:04 pm

jai n pak din aku ingat kita p taman negara

BUIE
Kawan Baru

Cancer Posts : 3
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: KHAS UNTUK DIN KARPAN......

Post by MetSanglang on Sun Dec 06, 2009 1:27 pm

Din! mai kita puak sanglang pakat2 payung pak mok ni,dia dok kata geng bataih bengkok gak,bataih bengkok khariah lain,awat yang tak gheti bahasa tak tau?awat awek dia budak bataih bengkok kut.

MetSanglang
Kawan Rajin Chin Kelaih

Aquarius Posts : 656
Reputation : 6

Back to top Go down

Re: KHAS UNTUK DIN KARPAN......

Post by tOksiak on Sun Dec 06, 2009 6:53 pm

MetSanglang wrote:Din! mai kita puak sanglang pakat2 payung pak mok ni,dia dok kata geng bataih bengkok gak,bataih bengkok khariah lain,awat yang tak gheti bahasa tak tau?awat awek dia budak bataih bengkok kut.
cheesy cheesy cheesy Very Happy Very Happy Very Happy

_____________________________________________

Sapa aku tanpa ibu dan ayah...Sapa aku tanpa kalian.....
Agamaku::.ISLAM
Bangsa dan Bahasaku::.MELAYU
Jangan nk buat sansen tk tentu pasai di tanah tumpah darah aku...

tOksiak
Kawan Rajin Masuk

Cancer Posts : 370
Reputation : 1

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: KHAS UNTUK DIN KARPAN......

Post by mohdfaridg on Sun Dec 06, 2009 9:20 pm

geng batas bengkok tu geng satian A/L plot la.dia la ni buka kedai pomen kat langkawi.Aku baru balik dari sana.......tu dapat berita terkini......

mohdfaridg
Kawan Kerap Masuk

Pisces Posts : 64
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: KHAS UNTUK DIN KARPAN......

Post by mohdfaridg on Sun Dec 06, 2009 9:23 pm

Aku geng pida 13.chek aziz kawan baik pit takkan hampa tak tau kes pinjam buku tu....pit menyumpah ngan kewe kiti tu............

mohdfaridg
Kawan Kerap Masuk

Pisces Posts : 64
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: KHAS UNTUK DIN KARPAN......

Post by tOksiak on Sun Dec 06, 2009 9:24 pm

mohdfaridg wrote:geng batas bengkok tu geng satian A/L plot la.dia la ni buka kedai pomen kat langkawi.Aku baru balik dari sana.......tu dapat berita terkini......
Ooo...dia dok langkawi ropanyaaakedai pomen apa dia buat weh.....hg suh dia masuk porum dak ehheheh...

_____________________________________________

Sapa aku tanpa ibu dan ayah...Sapa aku tanpa kalian.....
Agamaku::.ISLAM
Bangsa dan Bahasaku::.MELAYU
Jangan nk buat sansen tk tentu pasai di tanah tumpah darah aku...

tOksiak
Kawan Rajin Masuk

Cancer Posts : 370
Reputation : 1

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: KHAS UNTUK DIN KARPAN......

Post by Khairi on Sun Dec 06, 2009 9:39 pm

Pomen kapaiterbang LIMA kot

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: KHAS UNTUK DIN KARPAN......

Post by tOksiak on Sun Dec 06, 2009 9:43 pm

Khairi wrote:Pomen kapaiterbang LIMA kot
uikss...ya kaaa.....

_____________________________________________

Sapa aku tanpa ibu dan ayah...Sapa aku tanpa kalian.....
Agamaku::.ISLAM
Bangsa dan Bahasaku::.MELAYU
Jangan nk buat sansen tk tentu pasai di tanah tumpah darah aku...

tOksiak
Kawan Rajin Masuk

Cancer Posts : 370
Reputation : 1

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: KHAS UNTUK DIN KARPAN......

Post by Sponsored content Today at 7:25 pm


Sponsored content


Back to top Go down

Page 3 of 3 Previous  1, 2, 3

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum