FORUM ALUMNI SMK AYER HITAM
~~~SELAMAT DATANG~~~
~~~Jom Update Topik-topik yang ada~~~
~~~Silaturrahim dijalin, kenangan dirungkai, membibitkan kembali senyuman~~~


Kalau belum Register....apalagiii...register je leee.....

Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Page 4 of 9 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by SidiA on Fri Nov 06, 2009 9:22 pm

beruang dengki kat si gebu........

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by rona on Fri Nov 06, 2009 9:29 pm

camner hang tau beruang reti dengki ? hang kah beruang itu ?

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by SidiA on Fri Nov 06, 2009 9:32 pm

rona wrote:camner hang tau beruang reti dengki ? hang kah beruang itu ?
hehehe...sudah gaharu cendana pula....hg la beruang itu ehhehehe....bulu sampai ataih tengkok....misai plak tk dak macaaaaaaaammmmmmmmmmmmmmmmmmm........




*mana p gambaq dia tktau* Smile Smile

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by rona on Fri Nov 06, 2009 9:34 pm

:evil:

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by Khairi on Fri Nov 06, 2009 10:37 pm

SidiA wrote:
rona wrote:camner hang tau beruang reti dengki ? hang kah beruang itu ?
hehehe...sudah gaharu cendana pula....hg la beruang itu ehhehehe....bulu sampai ataih tengkok....misai plak tk dak macaaaaaaaammmmmmmmmmmmmmmmmmm........




*mana p gambaq dia tktau* Smile Smile
Cam hampeh 2 orang ni, Smile Smile Smile

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by SidiA on Fri Nov 06, 2009 10:54 pm

Smile) Smile)

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by rona on Fri Nov 06, 2009 11:38 pm

Khairi wrote:
SidiA wrote:
rona wrote:camner hang tau beruang reti dengki ? hang kah beruang itu ?
hehehe...sudah gaharu cendana pula....hg la beruang itu ehhehehe....bulu sampai ataih tengkok....misai plak tk dak macaaaaaaaammmmmmmmmmmmmmmmmmm........




*mana p gambaq dia tktau* Smile Smile
Cam hampeh 2 orang ni, Smile Smile Smile

hampeh nyok ka hampeh sawit ?

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by shaifulanuar on Sat Nov 07, 2009 7:32 am

lokasiiii gabannnnnnn

shaifulanuar
Kawan Rajin Chin Kelaih

Capricorn Posts : 607
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by rona on Sat Nov 07, 2009 4:34 pm

budak notti ni kan, aku sibaq baru dia tau ... dia dok tanya lokasi aku kat dlm forum nie, dia ingat aku nie 24 jam online internet kat henpon ka ?

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by shaifulanuar on Sun Nov 08, 2009 11:08 am

penyet tanduk bru taw

shaifulanuar
Kawan Rajin Chin Kelaih

Capricorn Posts : 607
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by rona on Sun Nov 08, 2009 9:53 pm

shaifulanuar wrote:penyet tanduk bru taw

amboiii ... mentang mentang la baih dia ada rimau, eksyen, nak penyek tandung aku .... Sad

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by shaifulanuar on Mon Nov 09, 2009 6:22 am

ehemmmmmmmmm gaban wat peta bantai

shaifulanuar
Kawan Rajin Chin Kelaih

Capricorn Posts : 607
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by rona on Mon Nov 09, 2009 11:35 am

shaifulanuar wrote:ehemmmmmmmmm gaban wat peta bantai

isk .. tak buat peta bantai pun, tadi awai dah pi antaq baih kat transcold nuu ...

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by shaifulanuar on Mon Nov 09, 2009 4:14 pm

awatnya baih jd hotcon ka popcorn

shaifulanuar
Kawan Rajin Chin Kelaih

Capricorn Posts : 607
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by rona on Mon Nov 09, 2009 4:45 pm

shaifulanuar wrote:awatnya baih jd hotcon ka popcorn

laaa .. kan dah bgtau hang aritu, masa kita dating pertama kali tu, aircond tu ada bocoq, masa jumpa tu, baru je lepas tambah gas kat klia.

huhhuhuhu .. sampai ke saat nie, baih lum siap ....

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by shaifulanuar on Mon Nov 09, 2009 4:48 pm

pomen pun cemuihhhhhhh baih xcukup cc

shaifulanuar
Kawan Rajin Chin Kelaih

Capricorn Posts : 607
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by rona on Mon Nov 09, 2009 4:51 pm

tak cukup cc pun takpa, bukan nak masuk race .. janji dreba dia ada lesen.

dah baih pun nama baih persiaran, utk bersiar siar ... bukan nak masuk racing

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by shaifulanuar on Mon Nov 09, 2009 4:55 pm

betoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..gena dh ok ka econ.i esok pi ipoh

shaifulanuar
Kawan Rajin Chin Kelaih

Capricorn Posts : 607
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by rona on Mon Nov 09, 2009 4:56 pm

lum siap lagi ... baih dok ada kat trancold lagi

tak cold lagi kot .... esok pi ioph ? tidoq sana ka balik ?

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by shaifulanuar on Mon Nov 09, 2009 4:58 pm

in klia pi hotel heritage tang mn tah

shaifulanuar
Kawan Rajin Chin Kelaih

Capricorn Posts : 607
Reputation : 3

Back to top Go down

Salam Perkenalan dari ex SMKAH-1994

Post by chem on Mon Nov 09, 2009 5:03 pm

Salam perkenalan untuk semua geng SMKAH :

Nama: Chempawan binti Saidina Othman

Nickname: Chem

Kampung: Kampung Kola jerlun

La dok mana: Tinggal kat Seri Kembangan,

Keja apa/dimana: keje kat Kementerian Luar Negeri, Putrajaya (dah 6 tahun..)

Dulu dok kelas mana: dulu dok kelas 5 Sains ( SMKAH)

Tahun bila last di SMKAH(SMAH): 1994

Email/Website: primrose.811@gmail.com


Sikit ucapan alu2an: salam perkenalan buat semua...batch saya takder dalam ni...maybe batch akak saya ramai...Madam Aziyah SO.

chem
Kawan Baloq Liat

Taurus Posts : 19
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by rona on Mon Nov 09, 2009 5:07 pm

wlcome chem ... incik moderator .. tolong ekjas skef forum nie .. hehehe .. cik bunga kita nie silap ekjas nie ...

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by rona on Mon Nov 09, 2009 5:08 pm

shaifulanuar wrote:in klia pi hotel heritage tang mn tah

hotel heritage ? ooooo dekat dekat dengan padang lawan kuda. tu la ... kalau ada navigator kan mudah

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by shaifulanuar on Mon Nov 09, 2009 5:13 pm

xpa kita kol bg polis eskot kemaih sikit

shaifulanuar
Kawan Rajin Chin Kelaih

Capricorn Posts : 607
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by rona on Mon Nov 09, 2009 6:41 pm

shaifulanuar wrote:xpa kita kol bg polis eskot kemaih sikit

meluat aku !! :scratch:

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by Sponsored content Today at 7:17 am


Sponsored content


Back to top Go down

Page 4 of 9 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum