FORUM ALUMNI SMK AYER HITAM
~~~SELAMAT DATANG~~~
~~~Jom Update Topik-topik yang ada~~~
~~~Silaturrahim dijalin, kenangan dirungkai, membibitkan kembali senyuman~~~


Kalau belum Register....apalagiii...register je leee.....

Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Page 3 of 9 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by shaifulanuar on Thu Nov 05, 2009 2:27 pm

boleh2 sok 11 am ada in klia bw menteri pelajaran siam dan deligates 3 ari tdo melaka

shaifulanuar
Kawan Rajin Chin Kelaih

Capricorn Posts : 607
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by SidiA on Thu Nov 05, 2009 2:31 pm

rona wrote:
SidiA wrote:
Khairi wrote:
SidiA wrote:nnt bleh aku buh gambaq hang buang misai dak heheheh....baru face op namanyaaaaa....

Hahaha, kalau hang boh gambaq tu Moq, mau kena ligan dgn gaban ni. Sekali dgn aku kena ligan.
Smile Smile Smile
nnt bg masa sket....aku tkdan lagi nih...ehhehhe...kalau buleh nk edit gambaq terbaru nyee...ahahhaha....biaq dia ligan kita...dia kat larat lari...sakit untut la.....gout laa.....sakit tumit laaa.....kita rentap ja bulu lengan dia...tau la dia meraung ehhehe....

wei sidi ... hang jgn nak dok carik pasai nak edit gambaq segala bagai tu ... aku tibai sat lagi kot .... aku takleh ligan ngan kaki, aku ligan ngan mutu, takleh ngan mutu, aku ligan ngan kreta, takleh ngan kreta, aku ligan ngan baih. tapi kalau semua tak leh, jgn ingat aku tak leh nak tumbangkan klcc tu .... YB kangaq pun sama sama jaga .... :evil:
apa aku dulik........kami tak hereyyyyyyy...kan YB kan...kan kan kan....joget jap.... Smile Smile Smile Smile Smile Smile

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by SidiA on Thu Nov 05, 2009 2:35 pm

tudiaaa...drebar baih dok lawan cakaq..rasa aku la...bas depa ni jenih kepala bengkak jaaa...

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by shaifulanuar on Thu Nov 05, 2009 3:01 pm

kepala bengkak tu rona ja siap dahi mereeeliiittttt

shaifulanuar
Kawan Rajin Chin Kelaih

Capricorn Posts : 607
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by rona on Thu Nov 05, 2009 3:20 pm

shaifulanuar wrote:boleh2 sok 11 am ada in klia bw menteri pelajaran siam dan deligates 3 ari tdo melaka

pungkoq hang la ... dah pi melaka la pulak .... aku ari ahad pagi ada kat putrajaya, dah dia pi mkz la pulak... esok kul 11am tu aku baru nak turun dr genting nie

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by rona on Thu Nov 05, 2009 3:31 pm

SidiA wrote:tudiaaa...drebar baih dok lawan cakaq..rasa aku la...bas depa ni jenih kepala bengkak jaaa...

cepoi, kita dok bercakaq ka nie ?

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by SidiA on Thu Nov 05, 2009 3:32 pm

ahhahahaha.........

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by rona on Thu Nov 05, 2009 3:33 pm

shaifulanuar wrote:kepala bengkak tu rona ja siap dahi mereeeliiittttt

bas gomen mana ada kepala bengkak .. jenis kepala bengkak nie syok wooo .... memang merelit wooo .... kena lak baru tukaq dr lampu kunin ke lampu putih kat dahi tu .. perrghh !! menawan

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by SidiA on Thu Nov 05, 2009 3:40 pm

flower hon....hudoh tapi mahai.....tapi setakat mahai....asyik dok melekat kt jalan ampang ja buat pa....lepaih tu panggey aku yg naik mutu p teman sembang dgn dia hik hik hik hik...

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by rona on Thu Nov 05, 2009 3:46 pm

SidiA wrote:flower hon....hudoh tapi mahai.....tapi setakat mahai....asyik dok melekat kt jalan ampang ja buat pa....lepaih tu panggey aku yg naik mutu p teman sembang dgn dia hik hik hik hik...

sekurang kurangnyer, aku yg memandu baih hat bulih dikatakan mahai dr mutu hang, masih gak nak berkawan ngan hang yg dok pi reja nek mutu tu .... ada kreta simpan ghumah ... la ni ramai dah org kaya tak mau kawan ngan org semekin

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by SidiA on Thu Nov 05, 2009 3:49 pm

rona wrote:
SidiA wrote:flower hon....hudoh tapi mahai.....tapi setakat mahai....asyik dok melekat kt jalan ampang ja buat pa....lepaih tu panggey aku yg naik mutu p teman sembang dgn dia hik hik hik hik...

sekurang kurangnyer, aku yg memandu baih hat bulih dikatakan mahai dr mutu hang, masih gak nak berkawan ngan hang yg dok pi reja nek mutu tu .... ada kreta simpan ghumah ... la ni ramai dah org kaya tak mau kawan ngan org semekin
jadik la ni...sama semekin makan semekut cicah dgn ayaq melo.......akula ni duk cicah roti pat sagi dgn ayaq melo...semua pree....kompeni punya.... Smile Smile

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by rona on Thu Nov 05, 2009 3:51 pm

heheheheeh ...aku kenyang lagi nie, so takmo la cicah biskut ngan biskut lagi

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by Khairi on Thu Nov 05, 2009 5:14 pm

SidiA wrote:
rona wrote:
SidiA wrote:
Khairi wrote:
SidiA wrote:nnt bleh aku buh gambaq hang buang misai dak heheheh....baru face op namanyaaaaa....

Hahaha, kalau hang boh gambaq tu Moq, mau kena ligan dgn gaban ni. Sekali dgn aku kena ligan.
Smile Smile Smile
nnt bg masa sket....aku tkdan lagi nih...ehhehhe...kalau buleh nk edit gambaq terbaru nyee...ahahhaha....biaq dia ligan kita...dia kat larat lari...sakit untut la.....gout laa.....sakit tumit laaa.....kita rentap ja bulu lengan dia...tau la dia meraung ehhehe....

wei sidi ... hang jgn nak dok carik pasai nak edit gambaq segala bagai tu ... aku tibai sat lagi kot .... aku takleh ligan ngan kaki, aku ligan ngan mutu, takleh ngan mutu, aku ligan ngan kreta, takleh ngan kreta, aku ligan ngan baih. tapi kalau semua tak leh, jgn ingat aku tak leh nak tumbangkan klcc tu .... YB kangaq pun sama sama jaga .... :evil:
apa aku dulik........kami tak hereyyyyyyy...kan YB kan...kan kan kan....joget jap.... Smile Smile Smile Smile Smile Smile

Boh, boh, boh, dia bukan boleh buat apa. Mau putuih sahabat pa.

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by rona on Thu Nov 05, 2009 7:42 pm

heri boi , hang jgn jd batu api leh tak ? sat lagi takdan nak jd batu api, kena dah pecah batu tu kena bomb ngan aku.

heri, hang tak rasa jelak ke tgk avatar sidi tu ?

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by Khairi on Thu Nov 05, 2009 8:30 pm

rona wrote:heri boi , hang jgn jd batu api leh tak ? sat lagi takdan nak jd batu api, kena dah pecah batu tu kena bomb ngan aku.

heri, hang tak rasa jelak ke tgk avatar sidi tu ?

Tu la gambaq kami balik dari Bukit Wang.
Jgn la bomb cek, kesian la.
Smile Smile

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by rona on Thu Nov 05, 2009 8:33 pm

balik dr bukit wang, nek rxz ka ?

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by Khairi on Thu Nov 05, 2009 8:35 pm

rona wrote:balik dr bukit wang, nek rxz ka ?

Ihhh, masa tu tak pakai rxz lagi, C70 lampu bulat ja. Janji leh ronda.

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by rona on Thu Nov 05, 2009 8:39 pm

ops, silap ... masa rxz, mamat tu dah bulat ... masa slim kecik tu dia guna c70 ja

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by Khairi on Thu Nov 05, 2009 8:42 pm

rona wrote:ops, silap ... masa rxz, mamat tu dah bulat ... masa slim kecik tu dia guna c70 ja

masa mula pakai z, selim lagi, pas tu la kena pammmm, mcm dunkin donut lak.

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by rona on Thu Nov 05, 2009 8:46 pm

dunkin donut yg berlapih lapih yer?

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by Khairi on Thu Nov 05, 2009 8:48 pm

rona wrote:dunkin donut yg berlapih lapih yer?

Very Happy Very Happy Very Happy

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by rona on Thu Nov 05, 2009 8:58 pm

dah tu kan, siap ada berperisa lagi donut tu ..

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by shaifulanuar on Fri Nov 06, 2009 6:49 am

senak pg2 ujan lebat putrajaya di ramal sampai ptg...tq rona kol adik smlm,,,

shaifulanuar
Kawan Rajin Chin Kelaih

Capricorn Posts : 607
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by SidiA on Fri Nov 06, 2009 9:12 pm

masa z aku tengah slim gila time tu...aku stat mengambang time dh tak pakai mutu...dok layan keta pipi merah aku dulu tu.....stat tu sampai la dh jadi gebu....

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by rona on Fri Nov 06, 2009 9:19 pm

SidiA wrote:masa z aku tengah slim gila time tu...aku stat mengambang time dh tak pakai mutu...dok layan keta pipi merah aku dulu tu.....stat tu sampai la dh jadi gebu....

gebu ? hehehehe ? gebu ker ? adoii ... aku dok golek atas kapet nie ... isk ... gebu ker budak sidi nie ? adoiiiiii Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by Sponsored content Today at 3:08 pm


Sponsored content


Back to top Go down

Page 3 of 9 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum