FORUM ALUMNI SMK AYER HITAM
~~~SELAMAT DATANG~~~
~~~Jom Update Topik-topik yang ada~~~
~~~Silaturrahim dijalin, kenangan dirungkai, membibitkan kembali senyuman~~~


Kalau belum Register....apalagiii...register je leee.....

Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Page 9 of 9 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

View previous topic View next topic Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by shaifulanuar on Tue Dec 15, 2009 6:56 pm

tukang panah tu xble harap,,,tgk makanan ja teruih xjd dia panah nasik la tapai la,,,tapai????seksen 16 s.alam cendoi pak akob baeeeeeekkkk punya dpn mesjid lg,ala dkt kuil yg puak kepala lemu dok kecoh2 tu

shaifulanuar
Kawan Rajin Chin Kelaih

Capricorn Posts : 607
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by rona on Tue Dec 15, 2009 8:21 pm

sekejam kejam saya nie, tak la kejam sgt .. creta ja nak buat .. tak buat pun, tapi kalau buat, memang tersangattttttt la kejam nyer

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by shaifulanuar on Wed Dec 16, 2009 6:30 am

uuiikkkkss serammmmmmm......jgn bg rona amuk tgk cerin dh bulu dia satgi dia jd ijaw,,,hogan

shaifulanuar
Kawan Rajin Chin Kelaih

Capricorn Posts : 607
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by rona on Wed Dec 16, 2009 1:14 pm

shaifulanuar wrote:uuiikkkkss serammmmmmm......jgn bg rona amuk tgk cerin dh bulu dia satgi dia jd ijaw,,,hogan

kalau aku jd ijau, jd hogan, aku henyak hang dulu nott weii ...

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by SidiA on Wed Dec 16, 2009 9:28 pm

rona tk jadi hijau pun memang dh hijau....hari2 pakai baju kala hijau...kalau dulu kala biru....

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by rona on Sat Dec 19, 2009 8:33 pm

SidiA wrote:rona tk jadi hijau pun memang dh hijau....hari2 pakai baju kala hijau...kalau dulu kala biru....

la ni dah jarang guna baju kala ijau tu ... dok guna t shirt merah ja ....

tahun depan tak pakai dah kot baju kala merah ka, ijau kot ... pakai ikut dan ja .... hahahaha ....

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by shaifulanuar on Tue Dec 22, 2009 6:33 am

ho la unipom la katakan,,,,,,

shaifulanuar
Kawan Rajin Chin Kelaih

Capricorn Posts : 607
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by rona on Tue Dec 22, 2009 6:13 pm

waiting

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by shaifulanuar on Wed Dec 23, 2009 5:37 pm

eshhhhhhhh lambat nk ari hameh aihhh,,,senayan keja pulak emm

shaifulanuar
Kawan Rajin Chin Kelaih

Capricorn Posts : 607
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by rona on Wed Dec 23, 2009 11:33 pm

la ni dah ari hameh .. senayan kalau takmo kerja ... amik mc .. bukan payah mana pun ... gomennnn

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by shaifulanuar on Thu Dec 24, 2009 6:50 am

XSAKIT NAK MC APANYA,,,,XBAEKKKKK MOHONG TAWWWW

shaifulanuar
Kawan Rajin Chin Kelaih

Capricorn Posts : 607
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by rona on Thu Dec 24, 2009 10:19 pm

iyoooooooooooooooooooooooo lah !!

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by shaifulanuar on Mon Dec 28, 2009 7:17 am

hohoho bila mau serbu kedai din joget

shaifulanuar
Kawan Rajin Chin Kelaih

Capricorn Posts : 607
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by rona on Mon Dec 28, 2009 12:09 pm

takdak sapa ajak aku, camner aku nak pi ... aku bukan kenai dia ... nak pi kena la ada org yg kenai dia .. baru syok leh paw dia ... hahahaha

lagipun, dia tak penah tegoq aku pun ...

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by shaifulanuar on Tue Dec 29, 2009 7:38 am

dia tu muka ja ganaih,,ati sempoi,,,,bila mau turun kol mai

shaifulanuar
Kawan Rajin Chin Kelaih

Capricorn Posts : 607
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by rona on Tue Dec 29, 2009 10:18 am

Day Dreaming

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by Sponsored content Today at 7:19 am


Sponsored content


Back to top Go down

Page 9 of 9 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum