FORUM ALUMNI SMK AYER HITAM
~~~SELAMAT DATANG~~~
~~~Jom Update Topik-topik yang ada~~~
~~~Silaturrahim dijalin, kenangan dirungkai, membibitkan kembali senyuman~~~


Kalau belum Register....apalagiii...register je leee.....

Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Page 8 of 9 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by shaifulanuar on Wed Dec 09, 2009 6:29 am

dh nama cikgu heri tentu la taw...mcm u tu serba tawwwwww..amacam byk in ke ujg tahun ni,,

shaifulanuar
Kawan Rajin Chin Kelaih

Capricorn Posts : 607
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by Khairi on Wed Dec 09, 2009 9:02 am

i tau la ...

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by rona on Wed Dec 09, 2009 9:16 pm

i tau u tau depa tau ... huh ...

takkan in jer yg bz kot .. out pun bz gak ... hehehehe

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by shaifulanuar on Thu Dec 10, 2009 9:05 am

haha sat nak pi jeluh tgk baih bunga rona kat dataran masjid al putrajaya,,,

shaifulanuar
Kawan Rajin Chin Kelaih

Capricorn Posts : 607
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by shaifulanuar on Thu Dec 10, 2009 9:06 am

berani dia kata baih rimau kita baih buruk,,,buta sejarah betoi la selayang ni,,nanti sat dia

shaifulanuar
Kawan Rajin Chin Kelaih

Capricorn Posts : 607
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by Khairi on Sun Dec 13, 2009 12:55 am

The Gunong Transport dah berkubor la.

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by SidiA on Sun Dec 13, 2009 6:05 am

topik ni dh jauh lari nih...terasa gatai tangan mcm nk LOCK je laaa....mcm2 cerita dh dlm nih.....ni hencik2 mod...sapa nk LOCK nih.....angkat kibod....

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by Khairi on Sun Dec 13, 2009 7:35 am

SidiA wrote:topik ni dh jauh lari nih...terasa gatai tangan mcm nk LOCK je laaa....mcm2 cerita dh dlm nih.....ni hencik2 mod...sapa nk LOCK nih.....angkat kibod....
biaq pi la, cerita pasai bas jugak, bas Gunong

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by SidiA on Sun Dec 13, 2009 11:06 am

Khairi wrote:
SidiA wrote:topik ni dh jauh lari nih...terasa gatai tangan mcm nk LOCK je laaa....mcm2 cerita dh dlm nih.....ni hencik2 mod...sapa nk LOCK nih.....angkat kibod....
biaq pi la, cerita pasai bas jugak, bas Gunong
dreba wak ser dgn kolet abu.... Smile

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by rona on Sun Dec 13, 2009 12:52 pm

shaifulanuar wrote:berani dia kata baih rimau kita baih buruk,,,buta sejarah betoi la selayang ni,,nanti sat dia

memang buruk pun, dia ingat dok paking tepi jalan kat depan blok e tu, elok sgt ka ? buat sakit mata pelancung nak masuk putrajaya ja!!

creta kata nak mai kat dataran masa saya kat putrajaya, tak mai pun ... takut la tu .... harap kan rimau tua, nak buat apa ? gigi pun byk dah takdak ... Day Dreaming

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by rona on Sun Dec 13, 2009 1:06 pm

SidiA wrote:
Khairi wrote:
SidiA wrote:topik ni dh jauh lari nih...terasa gatai tangan mcm nk LOCK je laaa....mcm2 cerita dh dlm nih.....ni hencik2 mod...sapa nk LOCK nih.....angkat kibod....
biaq pi la, cerita pasai bas jugak, bas Gunong
dreba wak ser dgn kolet abu.... Smile

amboiii depa, nak delete topik merapu yg macam macam ada nie ... rasa cam nak kecik hati ja nie

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by SidiA on Sun Dec 13, 2009 1:14 pm

rona wrote:
SidiA wrote:
Khairi wrote:
SidiA wrote:topik ni dh jauh lari nih...terasa gatai tangan mcm nk LOCK je laaa....mcm2 cerita dh dlm nih.....ni hencik2 mod...sapa nk LOCK nih.....angkat kibod....
biaq pi la, cerita pasai bas jugak, bas Gunong
dreba wak ser dgn kolet abu.... Smile

amboiii depa, nak delete topik merapu yg macam macam ada nie ... rasa cam nak kecik hati ja nie
bukan nk delete.....nk buh kunci ja...hik hik hik hik......kecik tinggai besaq mana hati nyaaa.... Smile Smile Smile

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by rona on Sun Dec 13, 2009 1:40 pm

sama la ... buh kunci ngan delete tu ... sama ja erti nya ..

kecik tinggai besaq hama

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by Khairi on Mon Dec 14, 2009 6:56 am

Tok sah dok kunci la, biaq pi dok merapu mcm mana pun, asai jgn forum sunyi bangat.

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by shaifulanuar on Mon Dec 14, 2009 9:37 am

hehe incik baih bunga awat pi lam utan,,,roadrax mampuih ka ,,,,hahahakk ni rimau walau tua,,,taraf duk dlm bandaq tau,,,tu baih antaq buruh keja ka baih bw pendatang tu yg lalu jln tanah merahh,,,

shaifulanuar
Kawan Rajin Chin Kelaih

Capricorn Posts : 607
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by rona on Mon Dec 14, 2009 9:46 am

shaifulanuar wrote:hehe incik baih bunga awat pi lam utan,,,roadrax mampuih ka ,,,,hahahakk ni rimau walau tua,,,taraf duk dlm bandaq tau,,,tu baih antaq buruh keja ka baih bw pendatang tu yg lalu jln tanah merahh,,,

tu utan bukan sebarang utan tau ... utan felda tu ... melawat kawasan felda, melihat hasil bumi yg di hasilkan oleh para peneroka ... rimau tua memang la dok dlm bandaq ja, bukan leh dok dlm utan, satnie rimau muda mai tokak rimau tua

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by shaifulanuar on Mon Dec 14, 2009 10:14 am

yg muda hormat yg tua,,yg tua sayang yg muda,,,,kan cikgu heri kann haaa mcm dato k syg ct laaa,,ooooo lawat felda naik lori la,,,,tp xpa baih spring sama la dgn lori,,,tabik tuan

shaifulanuar
Kawan Rajin Chin Kelaih

Capricorn Posts : 607
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by rona on Mon Dec 14, 2009 10:25 am

takpa .. spring pun sepering la .. janji hepi ... hahahaha ....

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by shaifulanuar on Mon Dec 14, 2009 10:45 am

betoi betoi,,,,kemaih baih bunga,,,

shaifulanuar
Kawan Rajin Chin Kelaih

Capricorn Posts : 607
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by SidiA on Mon Dec 14, 2009 9:44 pm

bas bunga tu mana2 pun dia buleh p......itu la namanya kenderaan pelbagai guna...kalau nk suruh mot tanah merah pun buleh paa...



dreba bunga may.....nnt bila2 wak balik mai benih bunga ros sikit....kalau dak pun anak benih derian kawen kaa....cempedak kaaa....

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by shaifulanuar on Tue Dec 15, 2009 7:21 am

mot tanahh merahh,perghhhhh sesuai la dgn pilot tu,,,

shaifulanuar
Kawan Rajin Chin Kelaih

Capricorn Posts : 607
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by rona on Tue Dec 15, 2009 11:20 am

SidiA wrote:bas bunga tu mana2 pun dia buleh p......itu la namanya kenderaan pelbagai guna...kalau nk suruh mot tanah merah pun buleh paa...



dreba bunga may.....nnt bila2 wak balik mai benih bunga ros sikit....kalau dak pun anak benih derian kawen kaa....cempedak kaaa....


memang nak kena sekeh dah budak gendut nie

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by Khairi on Tue Dec 15, 2009 2:48 pm

sekeh je bdk tu

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by shaifulanuar on Tue Dec 15, 2009 3:07 pm

sunggoh aihhhh panah ja tunggu pa..

shaifulanuar
Kawan Rajin Chin Kelaih

Capricorn Posts : 607
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by Khairi on Tue Dec 15, 2009 4:55 pm

shaifulanuar wrote:sunggoh aihhhh panah ja tunggu pa..
panah guna hat Robin Hood punya

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by Sponsored content Today at 3:05 pm


Sponsored content


Back to top Go down

Page 8 of 9 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum