FORUM ALUMNI SMK AYER HITAM
~~~SELAMAT DATANG~~~
~~~Jom Update Topik-topik yang ada~~~
~~~Silaturrahim dijalin, kenangan dirungkai, membibitkan kembali senyuman~~~


Kalau belum Register....apalagiii...register je leee.....

Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Page 7 of 9 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by rona on Wed Dec 02, 2009 10:47 pm

comey ka ? huhuhuhuhuhu ....
avatar
rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by Khairi on Fri Dec 04, 2009 7:57 am

rona wrote:comey ka ? huhuhuhuhuhu ....
kiut miut lagi
avatar
Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by SidiA on Fri Dec 04, 2009 8:07 am

rona dgn coke ......koka kola nyaaaa.....

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok
avatar
SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by shaifulanuar on Fri Dec 04, 2009 10:25 am

ngehhhh tu dia keluaq dh muka lapaq susu
avatar
shaifulanuar
Kawan Rajin Chin Kelaih

Capricorn Posts : 607
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by rona on Sat Dec 05, 2009 11:21 pm

angry
avatar
rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by tOksiak on Sun Dec 06, 2009 7:42 pm

awat...???

_____________________________________________

Sapa aku tanpa ibu dan ayah...Sapa aku tanpa kalian.....
Agamaku::.ISLAM
Bangsa dan Bahasaku::.MELAYU
Jangan nk buat sansen tk tentu pasai di tanah tumpah darah aku...
avatar
tOksiak
Kawan Rajin Masuk

Cancer Posts : 370
Reputation : 1

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by rona on Sun Dec 06, 2009 9:03 pm

tOksiak wrote:awat...???

ada orang nak kena bakaq, dagin dia bg makan kat ikan
avatar
rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by tOksiak on Sun Dec 06, 2009 9:08 pm

rona wrote:
tOksiak wrote:awat...???

ada orang nak kena bakaq, dagin dia bg makan kat ikan
sapa sapa sapa sapa thinking thinking thinking

_____________________________________________

Sapa aku tanpa ibu dan ayah...Sapa aku tanpa kalian.....
Agamaku::.ISLAM
Bangsa dan Bahasaku::.MELAYU
Jangan nk buat sansen tk tentu pasai di tanah tumpah darah aku...
avatar
tOksiak
Kawan Rajin Masuk

Cancer Posts : 370
Reputation : 1

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by rona on Sun Dec 06, 2009 9:28 pm

tOksiak wrote:
rona wrote:
tOksiak wrote:awat...???

ada orang nak kena bakaq, dagin dia bg makan kat ikan
sapa sapa sapa sapa thinking thinking thinking

kita tengaok yer nanti, sapa kah gerangan org itu ...
avatar
rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by tOksiak on Sun Dec 06, 2009 9:31 pm

ok ok ok.....

_____________________________________________

Sapa aku tanpa ibu dan ayah...Sapa aku tanpa kalian.....
Agamaku::.ISLAM
Bangsa dan Bahasaku::.MELAYU
Jangan nk buat sansen tk tentu pasai di tanah tumpah darah aku...
avatar
tOksiak
Kawan Rajin Masuk

Cancer Posts : 370
Reputation : 1

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by Khairi on Sun Dec 06, 2009 9:36 pm

tOksiak wrote:ok ok ok.....
payah2 , aku la
avatar
Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by rona on Sun Dec 06, 2009 9:53 pm

huh ... takdak lemak ... tak syok .. ikan pun tau memilih .. nak hat ada lemak ...
avatar
rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by Khairi on Sun Dec 06, 2009 9:58 pm

rona wrote:huh ... takdak lemak ... tak syok .. ikan pun tau memilih .. nak hat ada lemak ...
dasar memilih ...
avatar
Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by rona on Sun Dec 06, 2009 10:01 pm

nak buat camner .. dah dasar pun lagu tu
avatar
rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by tOksiak on Sun Dec 06, 2009 10:05 pm

Isap rokok

_____________________________________________

Sapa aku tanpa ibu dan ayah...Sapa aku tanpa kalian.....
Agamaku::.ISLAM
Bangsa dan Bahasaku::.MELAYU
Jangan nk buat sansen tk tentu pasai di tanah tumpah darah aku...
avatar
tOksiak
Kawan Rajin Masuk

Cancer Posts : 370
Reputation : 1

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by rona on Sun Dec 06, 2009 10:12 pm

tOksiak wrote:Isap rokok

merokok berbahayakan kesihatan ....

paru paru leh rosak, hati leh terbakaq, jantung leh rusak, hempedu leh kecut
avatar
rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by Khairi on Sun Dec 06, 2009 10:14 pm

Awas... Dilarang Merokok Di Dalam Forum ini
avatar
Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by tOksiak on Sun Dec 06, 2009 10:20 pm

opssss...... Day Dreaming

_____________________________________________

Sapa aku tanpa ibu dan ayah...Sapa aku tanpa kalian.....
Agamaku::.ISLAM
Bangsa dan Bahasaku::.MELAYU
Jangan nk buat sansen tk tentu pasai di tanah tumpah darah aku...
avatar
tOksiak
Kawan Rajin Masuk

Cancer Posts : 370
Reputation : 1

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by rona on Sun Dec 06, 2009 10:23 pm

kan dah kena marah dengan cikgu heri
avatar
rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by shaifulanuar on Mon Dec 07, 2009 3:57 pm

bakaq gaban la tembon byk lemak bulu berminyak lagi bg paus nyammmmm
avatar
shaifulanuar
Kawan Rajin Chin Kelaih

Capricorn Posts : 607
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by rona on Mon Dec 07, 2009 8:53 pm

paus ? ikan paus makan dagin byk lemak bulu berminyak ka ?
avatar
rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by Khairi on Tue Dec 08, 2009 8:19 am

rona wrote:paus ? ikan paus makan dagin byk lemak bulu berminyak ka ?
]
minyak ikan paus baik utk kesihatan
avatar
Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by rona on Tue Dec 08, 2009 3:43 pm

Khairi wrote:
rona wrote:paus ? ikan paus makan dagin byk lemak bulu berminyak ka ?
]
minyak ikan paus baik utk kesihatan

mana tau ?
avatar
rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by Khairi on Tue Dec 08, 2009 4:04 pm

rona wrote:
Khairi wrote:
rona wrote:paus ? ikan paus makan dagin byk lemak bulu berminyak ka ?
]
minyak ikan paus baik utk kesihatan

mana tau ?
i tau la
avatar
Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by rona on Tue Dec 08, 2009 10:05 pm

macam mana u tau ? creta la kat kita org yg tak tau apa yg u tau
avatar
rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 7 of 9 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum