FORUM ALUMNI SMK AYER HITAM
~~~SELAMAT DATANG~~~
~~~Jom Update Topik-topik yang ada~~~
~~~Silaturrahim dijalin, kenangan dirungkai, membibitkan kembali senyuman~~~


Kalau belum Register....apalagiii...register je leee.....

Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Page 6 of 9 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by SidiA on Sat Nov 28, 2009 12:16 pm

Khairi wrote:
SidiA wrote:ahhaha...dh jadi aku masak rendang ayam versi mak aku(kesukaan sekeluarga),kuah kacang dgn satey goreng (seluloi ada),ketupat pulut/palas..lembik ehhehe...ketupat nasik..jadik...lontong/lodeh(seluloi ada)...OK....

kira semua ok la...huhuuh...


tapi...................... Tupik sudah larik

Kira pa,,, janji ada cerita pasai makan.
Malu Ngat Aiihhh Malu Ngat Aiihhh Malu Ngat Aiihhh

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by Khairi on Sat Nov 28, 2009 12:27 pm

Wei, dah pening kapla ni pasai mkn daging byk sgt

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by SidiA on Sat Nov 28, 2009 12:30 pm

Khairi wrote:Wei, dah pening kapla ni pasai mkn daging byk sgt
cheesy cheesy

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by Khairi on Sat Nov 28, 2009 12:35 pm

SidiA wrote:
Khairi wrote:Wei, dah pening kapla ni pasai mkn daging byk sgt
cheesy cheesy

applause applause applause

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by rona on Sat Nov 28, 2009 11:56 pm

huh .. semua taik penyakit .. tgk cam aku ... ok jer ... dah masuk minggu ke 3, dok bawa grop india ... aritu amway india, minggu LG india ... ari ari dok tibai roti nan, beriani ... muka pun dah nak cam tempayan nie

arinie, kat umah aku, depa masak nasi dagin .. perghh !!! terangkat beb ... nak jd creta .. arini antaq org pi genting skyway, petang kul 6 baru nak amik depa balik, aku turun balik umah makan nasi dulu tu ... hehehe .. syok wooo ... nasi dagin, ayaq asam ... perrghh .... siap bawa bekal nek genting lagi

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by SidiA on Sun Nov 29, 2009 6:53 am

tudddiiiaaaa....makan sakan......heheheh......tapi aku rasa hang dengan depa dari india tu tk la bnyk bezanya pun....silap2 orang kata..dreba mai sekali dari india......huuhuhuhuhu...

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by Khairi on Sun Nov 29, 2009 7:26 am

SidiA wrote:tudddiiiaaaa....makan sakan......heheheh......tapi aku rasa hang dengan depa dari india tu tk la bnyk bezanya pun....silap2 orang kata..dreba mai sekali dari india......huuhuhuhuhu...
Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by rona on Sun Nov 29, 2009 8:29 pm

memang dua dua ekoq nie nak kena tibai ngan aku ..... angry

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by SidiA on Mon Nov 30, 2009 6:16 am

rona wrote:memang dua dua ekoq nie nak kena tibai ngan aku ..... angry
Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile

lalalalalalala...... Joget Joget

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by Khairi on Mon Nov 30, 2009 7:26 am

Sabaq, jgn marah, nanti cepat tua ...
applause applause applause

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by lemontree95 on Mon Nov 30, 2009 11:06 am

jgn tua....nnt cepat marah....

lemontree95
Kawan Rajin Masuk

Gemini Posts : 418
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by rona on Mon Nov 30, 2009 3:51 pm

hmmm ..... pokok lemon, mai lemon 5 6 biji .. saya nak buat teh o ais lemon

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by Khairi on Mon Nov 30, 2009 11:32 pm

rona wrote:hmmm ..... pokok lemon, mai lemon 5 6 biji .. saya nak buat teh o ais lemon
sejak bila pula minum teh o ais lemon ni, nak kurus kut

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by shaifulanuar on Tue Dec 01, 2009 8:44 am

kamin kencin maneh

shaifulanuar
Kawan Rajin Chin Kelaih

Capricorn Posts : 607
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by Khairi on Tue Dec 01, 2009 3:49 pm

shaifulanuar wrote:kamin kencin maneh

Very Happy Very Happy Very Happy

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by rona on Tue Dec 01, 2009 3:51 pm

aku sepak juga budak sepoi nie .....

incik heri ... saya memang suka menom teh o ais lemon

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by Khairi on Tue Dec 01, 2009 3:53 pm

rona wrote:aku sepak juga budak sepoi nie .....

incik heri ... saya memang suka menom teh o ais lemon

Not talking Not talking Not talking , ok la.

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by shaifulanuar on Tue Dec 01, 2009 6:40 pm

pat ratuih tahun dah kenai tapi dok tgk xminom pun ayaq tu,,100 plus ja

shaifulanuar
Kawan Rajin Chin Kelaih

Capricorn Posts : 607
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by Khairi on Tue Dec 01, 2009 6:56 pm

shaifulanuar wrote:pat ratuih tahun dah kenai tapi dok tgk xminom pun ayaq tu,,100 plus ja
dah pandai belakon la ni

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by shaifulanuar on Tue Dec 01, 2009 7:05 pm

sapa sapaaaaaa,,, tuan kamin ka...memang la tgk telinga landoqq sama usia dgn dia hikhikkkkkkkk..mata pun kunin dah kamin kena tibi pa

shaifulanuar
Kawan Rajin Chin Kelaih

Capricorn Posts : 607
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by rona on Tue Dec 01, 2009 7:37 pm

Khairi wrote:
shaifulanuar wrote:pat ratuih tahun dah kenai tapi dok tgk xminom pun ayaq tu,,100 plus ja
dah pandai belakon la ni

hahahahaha .. hat len byk betuii .. tapi tang minum 100plus, memang kompom tak betuii .. hahahahaha ... tembakan dia tak kena, ayaq 100plus tu memang saya tak suka pun ... tak sedap ... hahahaha .... hahahaha lagi .....

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by Khairi on Tue Dec 01, 2009 10:31 pm

rona wrote:
Khairi wrote:
shaifulanuar wrote:pat ratuih tahun dah kenai tapi dok tgk xminom pun ayaq tu,,100 plus ja
dah pandai belakon la ni

hahahahaha .. hat len byk betuii .. tapi tang minum 100plus, memang kompom tak betuii .. hahahahaha ... tembakan dia tak kena, ayaq 100plus tu memang saya tak suka pun ... tak sedap ... hahahaha .... hahahaha lagi .....
amboi2, gelak sakan nampak, sedaq tak diri sendiri tu ...

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by shaifulanuar on Wed Dec 02, 2009 7:53 am

biaq dia gelak satgi gedebuk tegulin kita keloi kren mai angkit

shaifulanuar
Kawan Rajin Chin Kelaih

Capricorn Posts : 607
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by rona on Wed Dec 02, 2009 3:23 pm

amboiii ... nak pangge kren .. isk .. awat, ingat saya ni besaq sangat ka ? selagi pintu dreba bas persiaran tu leh masuk, kira tak besaq mana la ...

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by Khairi on Wed Dec 02, 2009 9:50 pm

besaq tu besaq juga, tak mcm kami yg comel lote ni

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Salam Perkenalan dari pemandu bas persiaran yang hensem bergaya serta macho

Post by Sponsored content Today at 7:17 am


Sponsored content


Back to top Go down

Page 6 of 9 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum