FORUM ALUMNI SMK AYER HITAM
~~~SELAMAT DATANG~~~
~~~Jom Update Topik-topik yang ada~~~
~~~Silaturrahim dijalin, kenangan dirungkai, membibitkan kembali senyuman~~~


Kalau belum Register....apalagiii...register je leee.....

SMKAH : Dulu dan Kini

Page 5 of 5 Previous  1, 2, 3, 4, 5

View previous topic View next topic Go down

Re: SMKAH : Dulu dan Kini

Post by MetSanglang on Thu Nov 19, 2009 4:55 pm

hoi jangan sebut amir aa tu,nanti kiah............... drooling Jangan dok buat lagu Sembet

MetSanglang
Kawan Rajin Chin Kelaih

Aquarius Posts : 656
Reputation : 6

Back to top Go down

Re: SMKAH : Dulu dan Kini

Post by cIK_kIYaH_aYaQ_iTaM on Thu Nov 19, 2009 4:56 pm

MetSanglang wrote:hoi jangan sebut amir aa tu,nanti kiah............... drooling Jangan dok buat lagu Sembet

hermmmmmm... bila masa aku ada scandal dengan amet ni aaaa?? ada kaa?? thinking

cIK_kIYaH_aYaQ_iTaM
Kawan Rajin Masuk

Taurus Posts : 331
Reputation : 1

Back to top Go down

Re: SMKAH : Dulu dan Kini

Post by Khairi on Thu Nov 19, 2009 4:56 pm

MetSanglang wrote:hoi jangan sebut amir aa tu,nanti kiah............... drooling Jangan dok buat lagu Sembet

Ada apa2 ka depa dua, cerita sikit.
Smile Smile Smile

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: SMKAH : Dulu dan Kini

Post by cIK_kIYaH_aYaQ_iTaM on Thu Nov 19, 2009 5:04 pm

Khairi wrote:
MetSanglang wrote:hoi jangan sebut amir aa tu,nanti kiah............... drooling Jangan dok buat lagu Sembet

Ada apa2 ka depa dua, cerita sikit.
Smile Smile Smile

hermmmmmmmmmmmmmm... aku pun heran.. thinking

cIK_kIYaH_aYaQ_iTaM
Kawan Rajin Masuk

Taurus Posts : 331
Reputation : 1

Back to top Go down

Re: SMKAH : Dulu dan Kini

Post by Khairi on Thu Nov 19, 2009 10:02 pm

cIK_kIYaH_aYaQ_iTaM wrote:
Khairi wrote:
MetSanglang wrote:hoi jangan sebut amir aa tu,nanti kiah............... drooling Jangan dok buat lagu Sembet

Ada apa2 ka depa dua, cerita sikit.
Smile Smile Smile

hermmmmmmmmmmmmmm... aku pun heran.. thinking

Nak kena cari apa dia ni.

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: SMKAH : Dulu dan Kini

Post by mailsnsb_2 on Thu Nov 19, 2009 11:02 pm

cik kiyah buat buat heran nooo.mesti ada apa apa ni...nanti metsanglang bukak cita satgi...

mailsnsb_2
Kawan Kerap Masuk

Libra Posts : 228
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: SMKAH : Dulu dan Kini

Post by Khairi on Thu Nov 19, 2009 11:30 pm

mailsnsb_2 wrote:cik kiyah buat buat heran nooo.mesti ada apa apa ni...nanti metsanglang bukak cita satgi...

Tu la, buat donno lak.

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: SMKAH : Dulu dan Kini

Post by MetSanglang on Fri Nov 20, 2009 8:07 am

tak mau ceghita aku,nanti kiyah meghajuk payah gak,hilang kita punya minah ghabung porum ni lak,maklumle minah lain cam sabut ,(tengelam timboi)2,kak caca pun dah tenggelam ni,bila nak timboi tak tau,hampa peghasan dak.sat ni kiah pun tenggelam tudia baghu,jadi porum puak jantan lak...........biaq kiah tak yah ceghita biaq jadi ghosia kita dua ja..... Day Dreaming Sembet

MetSanglang
Kawan Rajin Chin Kelaih

Aquarius Posts : 656
Reputation : 6

Back to top Go down

Re: SMKAH : Dulu dan Kini

Post by cIK_kIYaH_aYaQ_iTaM on Fri Nov 20, 2009 9:51 am

MetSanglang wrote:tak mau ceghita aku,nanti kiyah meghajuk payah gak,hilang kita punya minah ghabung porum ni lak,maklumle minah lain cam sabut ,(tengelam timboi)2,kak caca pun dah tenggelam ni,bila nak timboi tak tau,hampa peghasan dak.sat ni kiah pun tenggelam tudia baghu,jadi porum puak jantan lak...........biaq kiah tak yah ceghita biaq jadi ghosia kita dua ja..... Day Dreaming Sembet

haaaaaaaa... tau tak paaaa... waiting

cIK_kIYaH_aYaQ_iTaM
Kawan Rajin Masuk

Taurus Posts : 331
Reputation : 1

Back to top Go down

Re: SMKAH : Dulu dan Kini

Post by Khairi on Fri Nov 20, 2009 1:04 pm

cIK_kIYaH_aYaQ_iTaM wrote:
MetSanglang wrote:tak mau ceghita aku,nanti kiyah meghajuk payah gak,hilang kita punya minah ghabung porum ni lak,maklumle minah lain cam sabut ,(tengelam timboi)2,kak caca pun dah tenggelam ni,bila nak timboi tak tau,hampa peghasan dak.sat ni kiah pun tenggelam tudia baghu,jadi porum puak jantan lak...........biaq kiah tak yah ceghita biaq jadi ghosia kita dua ja..... Day Dreaming Sembet
haaaaaaaa... tau tak paaaa... waiting

Ok la, kami setuju, bak kata Siti, Biarlah Rahsia.

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: SMKAH : Dulu dan Kini

Post by SidiA on Fri Nov 20, 2009 2:46 pm

heheheh........ Tupik sudah larik

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: SMKAH : Dulu dan Kini

Post by cIK_kIYaH_aYaQ_iTaM on Fri Nov 20, 2009 3:28 pm

Merapu ..... hhahahahahaha..

cIK_kIYaH_aYaQ_iTaM
Kawan Rajin Masuk

Taurus Posts : 331
Reputation : 1

Back to top Go down

Re: SMKAH : Dulu dan Kini

Post by tOksiak on Fri Nov 20, 2009 4:45 pm

suka sungguh rakan2 aku ni angkat banner...nnt aku buat lagi banner baru...biaq depa tkyah tulih....main angkat sepanduk jaaa.... cheesy

_____________________________________________

Sapa aku tanpa ibu dan ayah...Sapa aku tanpa kalian.....
Agamaku::.ISLAM
Bangsa dan Bahasaku::.MELAYU
Jangan nk buat sansen tk tentu pasai di tanah tumpah darah aku...

tOksiak
Kawan Rajin Masuk

Cancer Posts : 370
Reputation : 1

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: SMKAH : Dulu dan Kini

Post by cIK_kIYaH_aYaQ_iTaM on Fri Nov 20, 2009 4:47 pm

hahahahahahahah!! penyegan!! cheesy

cIK_kIYaH_aYaQ_iTaM
Kawan Rajin Masuk

Taurus Posts : 331
Reputation : 1

Back to top Go down

Re: SMKAH : Dulu dan Kini

Post by tOksiak on Fri Nov 20, 2009 4:49 pm

cIK_kIYaH_aYaQ_iTaM wrote:hahahahahahahah!! penyegan!! cheesy
aku tau hampa penyegan hehehehhe.....depa ni nak kena gadaih kaki sorang sekali biaq sembam baru tau....ehhehehhe...

_____________________________________________

Sapa aku tanpa ibu dan ayah...Sapa aku tanpa kalian.....
Agamaku::.ISLAM
Bangsa dan Bahasaku::.MELAYU
Jangan nk buat sansen tk tentu pasai di tanah tumpah darah aku...

tOksiak
Kawan Rajin Masuk

Cancer Posts : 370
Reputation : 1

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: SMKAH : Dulu dan Kini

Post by Khairi on Fri Nov 20, 2009 4:53 pm

tOksiak wrote:
cIK_kIYaH_aYaQ_iTaM wrote:hahahahahahahah!! penyegan!! cheesy
aku tau hampa penyegan hehehehhe.....depa ni nak kena gadaih kaki sorang sekali biaq sembam baru tau....ehhehehhe...

Wei, buat banner baru, Jangan Dok Mengkelai.

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: SMKAH : Dulu dan Kini

Post by tOksiak on Fri Nov 20, 2009 4:55 pm

ehehheh...nnt aku buat ehheheh...

_____________________________________________

Sapa aku tanpa ibu dan ayah...Sapa aku tanpa kalian.....
Agamaku::.ISLAM
Bangsa dan Bahasaku::.MELAYU
Jangan nk buat sansen tk tentu pasai di tanah tumpah darah aku...

tOksiak
Kawan Rajin Masuk

Cancer Posts : 370
Reputation : 1

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: SMKAH : Dulu dan Kini

Post by Khairi on Fri Nov 20, 2009 5:00 pm

tOksiak wrote:ehehheh...nnt aku buat ehheheh...

Hidup The Moq,

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: SMKAH : Dulu dan Kini

Post by tOksiak on Fri Nov 20, 2009 5:25 pm

hahahah,......tk jumpa link palk dah....heheheh...lupa la link mana aku dapat hari tu heheheheh....

_____________________________________________

Sapa aku tanpa ibu dan ayah...Sapa aku tanpa kalian.....
Agamaku::.ISLAM
Bangsa dan Bahasaku::.MELAYU
Jangan nk buat sansen tk tentu pasai di tanah tumpah darah aku...

tOksiak
Kawan Rajin Masuk

Cancer Posts : 370
Reputation : 1

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: SMKAH : Dulu dan Kini

Post by Sponsored content Today at 11:16 pm


Sponsored content


Back to top Go down

Page 5 of 5 Previous  1, 2, 3, 4, 5

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum