FORUM ALUMNI SMK AYER HITAM
~~~SELAMAT DATANG~~~
~~~Jom Update Topik-topik yang ada~~~
~~~Silaturrahim dijalin, kenangan dirungkai, membibitkan kembali senyuman~~~


Kalau belum Register....apalagiii...register je leee.....

welcome semua rakan2

Page 2 of 6 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: welcome semua rakan2

Post by d on Fri Nov 06, 2009 6:52 am

aku nk bg gambaran si hairulnuar a.k.a. not...
rambut dia nih tepacak hehehe jenih sikat tak mo tughun
Smile

d
Kawan Kerap Masuk

Leo Posts : 59
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: welcome semua rakan2

Post by shaifulanuar on Fri Nov 06, 2009 6:59 am

cuuiihhh dajeyy hang la ni botak

shaifulanuar
Kawan Rajin Chin Kelaih

Capricorn Posts : 607
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: welcome semua rakan2

Post by d on Fri Nov 06, 2009 7:04 am

alahhh.. aku bg gambaran skit2.. coba hg wak masuk avatar

ps: hg p bukak pintu opis ka pg nih...

d
Kawan Kerap Masuk

Leo Posts : 59
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: welcome semua rakan2

Post by shaifulanuar on Fri Nov 06, 2009 5:32 pm

niiiiii bru abih antaq deligate kem pelajaran thai pi penang

shaifulanuar
Kawan Rajin Chin Kelaih

Capricorn Posts : 607
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: welcome semua rakan2

Post by rona on Fri Nov 06, 2009 9:13 pm

d wrote:aku nk bg gambaran si hairulnuar a.k.a. not...
rambut dia nih tepacak hehehe jenih sikat tak mo tughun
Smile

hehehehe .... tu yg saya baru dapat tau malam tadi .... kawan saya, si zaimi kata dia tak kenai kawan zam yg nama saiful, tapi yg dia kenai not ... adoiii .... baru kini ku tahu, nama glem dia kat kampung ... not ... hehehe ... notti boi nie .... penah bawa hop on hop off, penah dok dlm kembara tirai ... huh !! memang notti la

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: welcome semua rakan2

Post by shaifulanuar on Sat Nov 07, 2009 7:36 am

uuiikkkss gaban dh taw siapa gerangan kita yaaa kita di anugerahkan byk nama glem setiap negeri berlainan so senang kita taw dr mana kwn kita tu tp susuhla kwn nk cri kita sbb nama bykkkkkkkk

shaifulanuar
Kawan Rajin Chin Kelaih

Capricorn Posts : 607
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: welcome semua rakan2

Post by d on Sat Nov 07, 2009 10:33 am

alahh not... sori laa depa dah taw... takpa kawan2... Smile

d
Kawan Kerap Masuk

Leo Posts : 59
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: welcome semua rakan2

Post by rona on Sat Nov 07, 2009 4:31 pm

hehehehe .... dah jumpa budak notti nie .... menag jenis notti ...tp bas dia tak glem ... harap kan rimau dok cakaq pokok jer kat depan baih dia tu. kala kunin, cam ... cam apa ek ?

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: welcome semua rakan2

Post by shaifulanuar on Sun Nov 08, 2009 11:10 am

baih cap ayam gitu la

shaifulanuar
Kawan Rajin Chin Kelaih

Capricorn Posts : 607
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: welcome semua rakan2

Post by rona on Sun Nov 08, 2009 9:49 pm

shaifulanuar wrote:baih cap ayam gitu la

cap ayam pun, lebih baik dr baih kami ... status lebih tinggi dr kami ... lebih glem dr kami

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: welcome semua rakan2

Post by shaifulanuar on Mon Nov 09, 2009 6:25 am

ya lah ni la jenih baih yg xpayah pemandu ada lesen baih,,,,tp polis cukup anti baih ni pasai suka2 dia ja parking tkt 5 klia,,dia halau satja satgi dia pulak kena komplen dgn cif dia,,,sampai xreti tgk kala langsong,jeles la tu

shaifulanuar
Kawan Rajin Chin Kelaih

Capricorn Posts : 607
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: welcome semua rakan2

Post by rona on Mon Nov 09, 2009 11:24 am

shaifulanuar wrote:ya lah ni la jenih baih yg xpayah pemandu ada lesen baih,,,,tp polis cukup anti baih ni pasai suka2 dia ja parking tkt 5 klia,,dia halau satja satgi dia pulak kena komplen dgn cif dia,,,sampai xreti tgk kala langsong,jeles la tu

kala cam baih sekolah

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: welcome semua rakan2

Post by shaifulanuar on Mon Nov 09, 2009 4:17 pm

cihhhhhhhhhhhhh baih pulot sekaya jgn belajaq durhaka

shaifulanuar
Kawan Rajin Chin Kelaih

Capricorn Posts : 607
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: welcome semua rakan2

Post by rona on Mon Nov 09, 2009 4:38 pm

dajey sungguh budak notti ni, ada ka dia kata baih pulut sekaya .

pulot sekaya mahai wei kat kl nie ... hahahaha .. dia dengki, baih dia takdak kala cam pulot sekaya, pahtu ada batik lak ... hahahahaha .... pahtu kan, bas dia takdak kamera belakang, pahtu kan, bas dia tak dak gps, takdak navigator ... dan takdak kapet merah .... hahahahaha

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: welcome semua rakan2

Post by shaifulanuar on Mon Nov 09, 2009 4:50 pm

tu pasai la cermin gelap nyoghoq xbg org kelihhhhhhhh

shaifulanuar
Kawan Rajin Chin Kelaih

Capricorn Posts : 607
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: welcome semua rakan2

Post by rona on Mon Nov 09, 2009 4:54 pm

shaifulanuar wrote:tu pasai la cermin gelap nyoghoq xbg org kelihhhhhhhh

tak mau bg org kelih ka, syok cermin itam, org takleh nampak apa yg org kat dlm buat ..... Twisted Evil

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: welcome semua rakan2

Post by shaifulanuar on Mon Nov 09, 2009 4:57 pm

allah maha melihat jgn nk wat sansen xtawan hala dlm baih

shaifulanuar
Kawan Rajin Chin Kelaih

Capricorn Posts : 607
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: welcome semua rakan2

Post by rona on Mon Nov 09, 2009 5:09 pm

laaaa ... ada org buat sansen dlm baih cermin gelak ka ?

selalu dok nampak kalau jenis baih cermin gelap nie, dreba dok tidoq melingkaq dlm baih

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: welcome semua rakan2

Post by shaifulanuar on Mon Nov 09, 2009 5:11 pm

taw xpa

shaifulanuar
Kawan Rajin Chin Kelaih

Capricorn Posts : 607
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: welcome semua rakan2

Post by rona on Mon Nov 09, 2009 6:43 pm

shaifulanuar wrote:taw xpa

dah lama taw, bukan takdak pengalaman guna baih hat ada cermin gelap dulu ... lagi kemaih ... koperasi polis diraja malaysia ... jgn kata polis, jpj,tdc pun tak penah nak tahan ... siap bg laluan lagi ada ....

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: welcome semua rakan2

Post by shaifulanuar on Tue Nov 10, 2009 6:37 am

zam kop duk bw lg ka,,kemaih baih kerih

shaifulanuar
Kawan Rajin Chin Kelaih

Capricorn Posts : 607
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: welcome semua rakan2

Post by rona on Tue Nov 10, 2009 11:29 am

hehehe .. baru ari ahad ptg jumpa dia kat the mall, dia dah lama berenti dr kop tu .. boss dia pun dah berenti

la ni zam kop bawa bas jafila .. wqb apa ntah no dia .. tapi kat cermin depan takdak tulis no tu .. haaa ... hat tu la baih dia

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: welcome semua rakan2

Post by shaifulanuar on Wed Nov 11, 2009 7:29 am

jafila paking kg baru ka paking astaqq kemaih la jepri

shaifulanuar
Kawan Rajin Chin Kelaih

Capricorn Posts : 607
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: welcome semua rakan2

Post by rona on Thu Nov 12, 2009 6:44 pm

la jafila takdak dah kat kl nie, semua kat loq taq. betui, kemaih dah jepri tu .. la nie dah 12 biji bas dia. dulu masa dia dok ulang alik as kl nek jelita, dia kenai la aku nie, la ni dah jd tokeh besaq, byk kali jumpa dok, tapi dia tak kenai dah. adik dia tu, sapa nama ? lupa lak aku ... hat tu baguih, selalu mai selayang, selalu jumpa aku.

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: welcome semua rakan2

Post by shaifulanuar on Mon Nov 23, 2009 1:13 pm

adik dia aaaaa nama apatah lupa hat rajin becakap tu,,,

shaifulanuar
Kawan Rajin Chin Kelaih

Capricorn Posts : 607
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: welcome semua rakan2

Post by Sponsored content Today at 9:50 am


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 6 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum