FORUM ALUMNI SMK AYER HITAM
~~~SELAMAT DATANG~~~
~~~Jom Update Topik-topik yang ada~~~
~~~Silaturrahim dijalin, kenangan dirungkai, membibitkan kembali senyuman~~~


Kalau belum Register....apalagiii...register je leee.....

Mana lebih baik petrol RON 95 atau RON 97

View previous topic View next topic Go down

Mana lebih baik petrol RON 95 atau RON 97

Post by nz on Wed Oct 21, 2009 12:06 am

kofius la minyak mana yang baguih

nz
Kawan Kerap Masuk

Aquarius Posts : 78
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: Mana lebih baik petrol RON 95 atau RON 97

Post by mailsnsb_2 on Wed Oct 21, 2009 12:09 am

nz wrote:kofius la minyak mana yang baguih

ron 95 pun ok dah,,97 mahai sikit,klu nak baguih lg sri murni ok gak..ngeh ngeh ngeh,jgn marahhh

mailsnsb_2
Kawan Kerap Masuk

Libra Posts : 228
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: Mana lebih baik petrol RON 95 atau RON 97

Post by caca@bijak on Wed Oct 21, 2009 12:11 pm

mailsnsb_2 wrote:
nz wrote:kofius la minyak mana yang baguih

ron 95 pun ok dah,,97 mahai sikit,klu nak baguih lg sri murni ok gak..ngeh ngeh ngeh,jgn marahhh


Allah lenguh habis tengkoqak kepala dok tgelak...amboi lawak la...... :lol: :lol: :lol: :lol:

caca@bijak
Kawan Kerap Masuk

Pisces Posts : 218
Reputation : 4

Back to top Go down

Re: Mana lebih baik petrol RON 95 atau RON 97

Post by SidiA on Wed Oct 21, 2009 6:43 pm

RON95 minyak kuning yg caltex pakai dulu2 tuh.....senang citer dia kategori mcm minyak merah la jugak tapi baik sikit kot...ntah laaa....RON97 minyak hijau hat kita dok pakai dulu2 tu laaa.....yg nyata aku pakai minyak yg murah ja..selagi ada yg murah...aku pakai....


minyak hitam kaming sun aku nk buh minyak sri murni atau visawit heheheh.....aku tkmo pakai minyak hitam ht mahai2 lagi dah.....KAMING SUN....

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Mana lebih baik petrol RON 95 atau RON 97

Post by lieyana on Mon Feb 22, 2010 8:23 am

97..tapi mahai sikit...so nk safe kena la guna 95..tapi minyak shell lagi safe dr segi km...kalau x dak...minyak nyoq pun buleh

lieyana
Kawan Baloq Liat

Leo Posts : 22
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: Mana lebih baik petrol RON 95 atau RON 97

Post by SidiA on Tue Feb 23, 2010 7:00 am

lieyana wrote:97..tapi mahai sikit...so nk safe kena la guna 95..tapi minyak shell lagi safe dr segi km...kalau x dak...minyak nyoq pun buleh
hahahah....minyak nyOq tk bleyyyy......tapi kalau minyak kelapa sawit/masak buleh guna utk minyak hitam...sudah terbukti...

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Mana lebih baik petrol RON 95 atau RON 97

Post by Sponsored content Today at 7:18 am


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum