FORUM ALUMNI SMK AYER HITAM
~~~SELAMAT DATANG~~~
~~~Jom Update Topik-topik yang ada~~~
~~~Silaturrahim dijalin, kenangan dirungkai, membibitkan kembali senyuman~~~


Kalau belum Register....apalagiii...register je leee.....

PEtang2 Camnih

View previous topic View next topic Go down

PEtang2 Camnih

Post by SidiA on Mon Oct 12, 2009 2:44 pm

Hampa rasa la...kalau hampa dok kampung laa...petang2 mcm ni hampa buat apa wehhh....menyala ikan kaa...menyerkap kaa..atau buang rumput depan rumah......aku selalu petang2 lagu ni memasak di dapoq laa...bukan aku yg masak...tolong mak aku ka...atau bini aku buat cucoq kodok kaa...cucoq pisang kaa...buat ayaq kopi O...lepak2 sambey tengOk anak main2 dgn kawan2.....angin buih buih buih jaaaaa...ishhkkk....jOm balik dok kampung wehhh....

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: PEtang2 Camnih

Post by ajaiTM on Tue Oct 13, 2009 12:14 am

klu dok kg petang2 mcm ni aku dok bg makan makanan udang... tanggong makanan paih tu taboq kelilin kolam... dok tgu udang makan habih aku pi tahan tangkoi ketam..ketam nipah... ghebuih cakap pa..... pak mok lalu pun tak sedaq dah... kena pulak sepit besaq...

ajaiTM
Kawan Rajin Masuk

Virgo Posts : 345
Reputation : 4

http://tengokni.com/

Back to top Go down

Re: PEtang2 Camnih

Post by Khairi on Tue Oct 13, 2009 7:38 am

Dok kampung kalau la ni, dok pesah kat padang la, pi menebas, rendam padi benih, tebas batas. Tapi, la ni aku memang dok kampung pun, kot tepi taman aku bendang, aku dok kayuh gerek la utk menyihatkan badan. Satu lagi, org kata kayuh gerek ni boleh kuatkan ........ . hahahaha. Memang betoi. Hampa kena cuba.

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: PEtang2 Camnih

Post by tOksiak on Tue Oct 13, 2009 11:11 pm

hehehe....hg khairi...bab kayuh gerek dari haluih2 dulu lagi...main kayuh gerek ikut2 hahahaha...lepas tu main ligan dgn gerek....lepas tu main lap....jatuh masuk hutan buluh hehehe...

_____________________________________________

Sapa aku tanpa ibu dan ayah...Sapa aku tanpa kalian.....
Agamaku::.ISLAM
Bangsa dan Bahasaku::.MELAYU
Jangan nk buat sansen tk tentu pasai di tanah tumpah darah aku...

tOksiak
Kawan Rajin Masuk

Cancer Posts : 370
Reputation : 1

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: PEtang2 Camnih

Post by Sponsored content Today at 9:52 am


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum