FORUM ALUMNI SMK AYER HITAM
~~~SELAMAT DATANG~~~
~~~Jom Update Topik-topik yang ada~~~
~~~Silaturrahim dijalin, kenangan dirungkai, membibitkan kembali senyuman~~~


Kalau belum Register....apalagiii...register je leee.....

HAMPA KENAI DAK SAPA NI....

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Go down

Re: HAMPA KENAI DAK SAPA NI....

Post by MetSanglang on Tue Oct 13, 2009 8:28 am

tu dia hat ni kita nak buat bulan 12 ni ............kalau betoi2 jadi syok o....sambe2 ghabung dok menyembang ,ghatah ikan bakaq best paaaa...

MetSanglang
Kawan Rajin Chin Kelaih

Aquarius Posts : 656
Reputation : 6

Back to top Go down

Re: HAMPA KENAI DAK SAPA NI....

Post by ajaiTM on Tue Oct 13, 2009 10:10 am

ajaiTM wrote:
fresh....ma.....

melelehhh.......

aku dah tak tahan...tolong..
ada sap nak ordaaaa...

ajaiTM
Kawan Rajin Masuk

Virgo Posts : 345
Reputation : 4

http://tengokni.com/

Back to top Go down

Re: HAMPA KENAI DAK SAPA NI....

Post by caca@bijak on Tue Oct 13, 2009 11:10 am

fuyooo...banyak sedap ooooo....aku lama tak hirup kuah ikan mcm tu...hampa tau dak apa nama kuah tu...

caca@bijak
Kawan Kerap Masuk

Pisces Posts : 218
Reputation : 4

Back to top Go down

Re: HAMPA KENAI DAK SAPA NI....

Post by MetSanglang on Tue Oct 13, 2009 12:31 pm

masak asam laaaaa........................betoi ka?

MetSanglang
Kawan Rajin Chin Kelaih

Aquarius Posts : 656
Reputation : 6

Back to top Go down

Re: HAMPA KENAI DAK SAPA NI....

Post by ajaiTM on Tue Oct 13, 2009 2:15 pm

MetSanglang wrote:masak asam laaaaa........................betoi ka?
jeruk masak cuka la....

ajaiTM
Kawan Rajin Masuk

Virgo Posts : 345
Reputation : 4

http://tengokni.com/

Back to top Go down

Re: HAMPA KENAI DAK SAPA NI....

Post by cIK_kIYaH_aYaQ_iTaM on Tue Oct 13, 2009 2:18 pm

yaaaaaa.. jeruk masak cuka.. mak aku dulu selalu buat nih...

cIK_kIYaH_aYaQ_iTaM
Kawan Rajin Masuk

Taurus Posts : 331
Reputation : 1

Back to top Go down

Re: HAMPA KENAI DAK SAPA NI....

Post by ajaiTM on Tue Oct 13, 2009 7:52 pm

cIK_kIYaH_aYaQ_iTaM wrote:yaaaaaa.. jeruk masak cuka.. mak aku dulu selalu buat nih...


benda2 yg perlu ada untuk masak jeruk masak cuka
1. cuka
2. bawang besaq
3. bawang merah
4. bawang putih
5. cabai kering
6. ikan ( nak best ikan haruan la)
*tahaq 2 hingga 3 hari baru makan fuuyoooo ikan dah gebu dan lembut....seeeeeeeeedaaaaap............


*apa tambahan lagi ha...

ajaiTM
Kawan Rajin Masuk

Virgo Posts : 345
Reputation : 4

http://tengokni.com/

Back to top Go down

Re: HAMPA KENAI DAK SAPA NI....

Post by tOksiak on Tue Oct 13, 2009 11:25 pm

ajaiTM wrote:
MetSanglang wrote:masak asam laaaaa........................betoi ka?
jeruk masak cuka la....
waktu mak aku mai dok dgn aku haritu...aku dapat ikan sepat benua....dgn ikan puyu...aku beli ada campoq 2 jenih tu dlm rm20...dok belendiaq lagik......mak aku buat masak ni laa....hirup kuah....caiyaq wehhh...kena nasik panaih.....ting tong pala wehhhh...

_____________________________________________

Sapa aku tanpa ibu dan ayah...Sapa aku tanpa kalian.....
Agamaku::.ISLAM
Bangsa dan Bahasaku::.MELAYU
Jangan nk buat sansen tk tentu pasai di tanah tumpah darah aku...

tOksiak
Kawan Rajin Masuk

Cancer Posts : 370
Reputation : 1

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: HAMPA KENAI DAK SAPA NI....

Post by tOksiak on Tue Oct 13, 2009 11:26 pm

ajaiTM wrote:
fresh....ma.....

melelehhh.......

aku dah tak tahan...tolong..
aku rasa gambaq ni kalau buh muka depan...mau lagi laju orang masuk kt forum kita nih ehhehe...

_____________________________________________

Sapa aku tanpa ibu dan ayah...Sapa aku tanpa kalian.....
Agamaku::.ISLAM
Bangsa dan Bahasaku::.MELAYU
Jangan nk buat sansen tk tentu pasai di tanah tumpah darah aku...

tOksiak
Kawan Rajin Masuk

Cancer Posts : 370
Reputation : 1

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: HAMPA KENAI DAK SAPA NI....

Post by ajaiTM on Sat Oct 24, 2009 12:05 am

boh la... klu tak boh aku ambil jd avatar aku...

ajaiTM
Kawan Rajin Masuk

Virgo Posts : 345
Reputation : 4

http://tengokni.com/

Back to top Go down

Re: HAMPA KENAI DAK SAPA NI....

Post by Sponsored content Today at 12:37 am


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum