FORUM ALUMNI SMK AYER HITAM
~~~SELAMAT DATANG~~~
~~~Jom Update Topik-topik yang ada~~~
~~~Silaturrahim dijalin, kenangan dirungkai, membibitkan kembali senyuman~~~


Kalau belum Register....apalagiii...register je leee.....

Retro's

Page 2 of 5 Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Retro's

Post by caca@bijak on Mon Oct 12, 2009 9:40 am

SidiA wrote:
Rosnah wrote:

cikgu khatijah - cikgu fizik

cikgu mazlina - matematik

yang lain tak ingat.
Aku ingt Ong Kereta Tumpang (KT) dgn miss Zuhriah ja (tudung biru pekat),Miss Zuhriah tu cikgu omputeh time form 5 dulu....dia baru balik U.S time tuh...cakap org puteh kt tempat perhimpunan...cikgu n cikgui lain tk ingat nama laaa..


mujok ck ong lindung mulut dok makan apa la ..tu...

caca@bijak
Kawan Kerap Masuk

Pisces Posts : 218
Reputation : 4

Back to top Go down

Re: Retro's

Post by Rosnah on Mon Oct 12, 2009 7:47 pm


Rosnah
Kawan Kerap Masuk

Aquarius Posts : 121
Reputation : 0

http://rosnahabuhassan.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Retro's

Post by Rosnah on Mon Oct 12, 2009 7:54 pm


Rosnah
Kawan Kerap Masuk

Aquarius Posts : 121
Reputation : 0

http://rosnahabuhassan.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Retro's

Post by tOksiak on Mon Oct 12, 2009 8:00 pm

KAk Nah memang retro laaaa...hahahah....Hishamatulshima....betui ka tktau nama dia macam tu.....rakan ku ketika disekolah rendah lagik tuh.....dia lepaih mana la ni ekkkk

_____________________________________________

Sapa aku tanpa ibu dan ayah...Sapa aku tanpa kalian.....
Agamaku::.ISLAM
Bangsa dan Bahasaku::.MELAYU
Jangan nk buat sansen tk tentu pasai di tanah tumpah darah aku...

tOksiak
Kawan Rajin Masuk

Cancer Posts : 370
Reputation : 1

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Retro's

Post by Rosnah on Mon Oct 12, 2009 8:30 pm

ni semua gambaq orang hilang..tolong carikan.

Rosnah
Kawan Kerap Masuk

Aquarius Posts : 121
Reputation : 0

http://rosnahabuhassan.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Retro's

Post by tOksiak on Mon Oct 12, 2009 8:42 pm

laaa...ya ka...depa hilang ka.....ni hilang ikut laki memasing la nih ehheheh....

_____________________________________________

Sapa aku tanpa ibu dan ayah...Sapa aku tanpa kalian.....
Agamaku::.ISLAM
Bangsa dan Bahasaku::.MELAYU
Jangan nk buat sansen tk tentu pasai di tanah tumpah darah aku...

tOksiak
Kawan Rajin Masuk

Cancer Posts : 370
Reputation : 1

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Retro's

Post by Rosnah on Mon Oct 12, 2009 9:00 pm

ya lah kan..masing-masing dah berkeluarga. suami pun bukan semuanya org kedah.
mcm saya ni memang tak dak harapan la nak menetap di kedah.

dah kahwin orang Sumatera Barat,katanya... :|

Rosnah
Kawan Kerap Masuk

Aquarius Posts : 121
Reputation : 0

http://rosnahabuhassan.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Retro's

Post by tOksiak on Mon Oct 12, 2009 9:05 pm

Rosnah wrote:ya lah kan..masing-masing dah berkeluarga. suami pun bukan semuanya org kedah.
mcm saya ni memang tak dak harapan la nak menetap di kedah.

dah kahwin orang Sumatera Barat,katanya... :|
adehhh...kata hulu langat...ni sure minang la tuh....wa'ang tak berapo pandai cakap minang la yooo....ado maso pujuok la dio balik kampuang kodah kito nuu.....

kalau laki kak nah tengoK mau dia gelak nih ehhehehe...Kalau tak kito samo la dapek orang minang la yooo...tapi judoh tkdo..dapek orang mix banyk bona...Jawa+bugis+baba+pakistan = Melayu hehehehe....macam mana jadi lagu tu pun tktau....naisb baik tk pandai ngombrol jowo..kalau tak nggak bisa dimengertikan

_____________________________________________

Sapa aku tanpa ibu dan ayah...Sapa aku tanpa kalian.....
Agamaku::.ISLAM
Bangsa dan Bahasaku::.MELAYU
Jangan nk buat sansen tk tentu pasai di tanah tumpah darah aku...

tOksiak
Kawan Rajin Masuk

Cancer Posts : 370
Reputation : 1

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Retro's

Post by Rosnah on Mon Oct 12, 2009 9:24 pm

adehhh...kata hulu langat...ni sure minang la tuh....wa'ang tak berapo pandai cakap minang la yooo....ado maso pujuok la dio balik kampuang kodah kito nuu.....

kalau laki kak nah tengoK mau dia gelak nih ehhehehe...Kalau tak kito samo la dapek orang minang la yooo...tapi judoh tkdo..dapek orang mix banyk bona...Jawa+bugis+baba+pakistan = Melayu hehehehe....macam mana jadi lagu tu pun tktau....naisb baik tk pandai ngombrol jowo..kalau tak nggak bisa dimengertikan

a'ah..orang hulu langat .tengah bersedih la ni, teringat saudara mara kat sana,katanya.
bab makan, payah sikit la...sampai la ni tak boleh nak geng.

Rosnah
Kawan Kerap Masuk

Aquarius Posts : 121
Reputation : 0

http://rosnahabuhassan.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Retro's

Post by tOksiak on Tue Oct 13, 2009 11:33 pm

Rosnah wrote:
adehhh...kata hulu langat...ni sure minang la tuh....wa'ang tak berapo pandai cakap minang la yooo....ado maso pujuok la dio balik kampuang kodah kito nuu.....

kalau laki kak nah tengoK mau dia gelak nih ehhehehe...Kalau tak kito samo la dapek orang minang la yooo...tapi judoh tkdo..dapek orang mix banyk bona...Jawa+bugis+baba+pakistan = Melayu hehehehe....macam mana jadi lagu tu pun tktau....naisb baik tk pandai ngombrol jowo..kalau tak nggak bisa dimengertikan

a'ah..orang hulu langat .tengah bersedih la ni, teringat saudara mara kat sana,katanya.
bab makan, payah sikit la...sampai la ni tak boleh nak geng.
tapi masakan minang yg paling best......masak lomak cili api daging salai dgn pucuk ubi tumbuk apo tah....yg ni baru sekali makan hari tu...made in hulu langat la jugak heheheh....

_____________________________________________

Sapa aku tanpa ibu dan ayah...Sapa aku tanpa kalian.....
Agamaku::.ISLAM
Bangsa dan Bahasaku::.MELAYU
Jangan nk buat sansen tk tentu pasai di tanah tumpah darah aku...

tOksiak
Kawan Rajin Masuk

Cancer Posts : 370
Reputation : 1

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Retro's

Post by nz on Fri Oct 16, 2009 1:30 pm

Noni di Metrik Perlis, Supiza maintain Bank Pertanian kodiang, Faezah RTM Alor Setar(j.teknik),Mala cikgu kat Kelantan klu x silap, Ta ahmad kat Langkawi(Sykt PC Langkawi), ta mail kat SKJ..Hasnirafiza (x tau dok mana).Tuan Pah (x tau ) Tini (nurse kut..)Mira (hspital kangar),Kak Ani (Rohani) x tau juga..insyaAllah rosnah ,kita war22kan forum ni..

nz
Kawan Kerap Masuk

Aquarius Posts : 78
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: Retro's

Post by faiz on Fri Oct 16, 2009 4:51 pm

alahai, teman 1 kg pun xkan x igt nama kut? gambar masa muda belia...hodoh bebenor..retro namanya pun...tp ramai x igtlaa..nk kena flashback semula laa..

faiz
Kawan Kerap Masuk

Sagittarius Posts : 76
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: Retro's

Post by Rosnah on Fri Oct 16, 2009 5:45 pm

faiz, byk gambaq kita tau pi beraya sana sini...rindu saidah..dah lama cari tak jumpa.

Rosnah
Kawan Kerap Masuk

Aquarius Posts : 121
Reputation : 0

http://rosnahabuhassan.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Retro's

Post by Rosnah on Fri Oct 16, 2009 5:46 pm

nz wrote:Noni di Metrik Perlis, Supiza maintain Bank Pertanian kodiang, Faezah RTM Alor Setar(j.teknik),Mala cikgu kat Kelantan klu x silap, Ta ahmad kat Langkawi(Sykt PC Langkawi), ta mail kat SKJ..Hasnirafiza (x tau dok mana).Tuan Pah (x tau ) Tini (nurse kut..)Mira (hspital kangar),Kak Ani (Rohani) x tau juga..insyaAllah rosnah ,kita war22kan forum ni..

nz ni memang update la pasai kawan-kawan. terima kasih nz...

Rosnah
Kawan Kerap Masuk

Aquarius Posts : 121
Reputation : 0

http://rosnahabuhassan.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Retro's

Post by Rosnah on Fri Oct 16, 2009 5:49 pm

BTW, saya harap kawan-kawan saya tak marah no letak gambaq di sini...hehe

Rosnah
Kawan Kerap Masuk

Aquarius Posts : 121
Reputation : 0

http://rosnahabuhassan.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Retro's

Post by Rosnah on Fri Oct 16, 2009 6:03 pm

nz, saya pernah pi rumah tuan fah beberapa tahun yang lalu .dah 3 tahun jugak la. dia kat penang masa tu kerja kilang. la ni tak tau la.

nanti saya detect melalui hailmie..mana hailmie rasa dia ada di forum ni.

Rosnah
Kawan Kerap Masuk

Aquarius Posts : 121
Reputation : 0

http://rosnahabuhassan.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Retro's

Post by faiz on Fri Oct 16, 2009 9:44 pm

lawak la gambar 2..x marah tp malu bila kenang2kan semula..kalu letak gambar skrg lg cantik kut.. cheesy
mana lg kawan2 yg lain ha? x blh cam tgk muka depa laa..

faiz
Kawan Kerap Masuk

Sagittarius Posts : 76
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: Retro's

Post by Khairi on Fri Oct 16, 2009 9:45 pm

MetSanglang wrote:Cikgu cina tu aku kenai,raja buih Mr.Ong KT .maap la Cik Nah kalu nak tau pasai pa kami tak berapa peghasan sangat geng2 cik Nah,tu-tu pasai pokok pelam kat blkang gambaq tu lah yang menghalang kami dr dok kenai geng sains.........ada lagi ka pokok pelam tu khairi??

Pokok pelam tu dah tak dak, tebang habis dah. Masa kita dulu boleh dok pekena buah pelam tu. La dah boh simen tempat tu.

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Retro's

Post by faiz on Fri Oct 16, 2009 9:52 pm

pernah nmpak saidah dlm ntv7 (kalu x silap), rancangan game show..bbrp thn lps..dh brp org anak agaknya...mala plak dh lama x jmpa..suami org klntan maybe dia msh kt sana...rindunya kwn2 lama...agaknya kalu terjumpa kita saling mengenali dak?

faiz
Kawan Kerap Masuk

Sagittarius Posts : 76
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: Retro's

Post by Khairi on Fri Oct 16, 2009 9:56 pm

Faiz, hang sama dgn kami ka dulu, tgk tahun 74. Sory aku tak ingat, bagi klu sikit dok kelas mana.

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Retro's

Post by faiz on Fri Oct 16, 2009 10:02 pm

ya la, aku dok kelas aliran sains sama ngan normah, mala..tp tgk muka hg pun aku x igt..soryla ya..dah tua2 ni beza benor mukanya..

faiz
Kawan Kerap Masuk

Sagittarius Posts : 76
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: Retro's

Post by Khairi on Fri Oct 16, 2009 10:05 pm

Sama la aku pun. Hang tak naik ting 6 dgn kami kot. Masa ting 6, aku sekelas dgn Normah, Rohani, Nasrol dll. Boh la gambaq hang, kot2 boleh ingat balik.

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Retro's

Post by faiz on Fri Oct 16, 2009 10:11 pm

aku naik ting. 6 adala 2- 3 minggu ja, lps 2 aku p polimas.. aku salah sorang dlm gambaq yg ada pokok pelam kt blkg 2..gambaq budak2 namanya pun..hg blh cam aku ka?

faiz
Kawan Kerap Masuk

Sagittarius Posts : 76
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: Retro's

Post by Khairi on Fri Oct 16, 2009 10:25 pm

tOksiak wrote:KAk Nah memang retro laaaa...hahahah....Hishamatulshima....betui ka tktau nama dia macam tu.....rakan ku ketika disekolah rendah lagik tuh.....dia lepaih mana la ni ekkkk

Ishamatul Shima dok gheja Nurse, sama dgn Kartini.

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Retro's

Post by Khairi on Fri Oct 16, 2009 10:30 pm

faiz wrote:aku naik ting. 6 adala 2- 3 minggu ja, lps 2 aku p polimas.. aku salah sorang dlm gambaq yg ada pokok pelam kt blkg 2..gambaq budak2 namanya pun..hg blh cam aku ka?

Tgk gambaq tu, leh la nampak bayangan sikit. Tapi tak berapa nak clear juga. Tak pa la.

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Retro's

Post by Sponsored content Today at 7:26 pm


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 5 Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum