FORUM ALUMNI SMK AYER HITAM
~~~SELAMAT DATANG~~~
~~~Jom Update Topik-topik yang ada~~~
~~~Silaturrahim dijalin, kenangan dirungkai, membibitkan kembali senyuman~~~


Kalau belum Register....apalagiii...register je leee.....

APA Cerita kita nya 1st Gathering...

View previous topic View next topic Go down

APA Cerita kita nya 1st Gathering...

Post by lieyana on Sat Oct 03, 2009 7:44 pm

Apa cerita kitanya 1st gathering...sapa2 yg pi..cerita sikit....

lieyana
Kawan Baloq Liat

Leo Posts : 22
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: APA Cerita kita nya 1st Gathering...

Post by lieyana on Sat Oct 03, 2009 11:10 pm

hai...tak dak org kaa nk citaa...

lieyana
Kawan Baloq Liat

Leo Posts : 22
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: APA Cerita kita nya 1st Gathering...

Post by MetSanglang on Sun Oct 04, 2009 5:57 am

ramai gak ,ada la dlm 50 org-0.lain2 semua c buk.

MetSanglang
Kawan Rajin Chin Kelaih

Aquarius Posts : 656
Reputation : 6

Back to top Go down

Re: APA Cerita kita nya 1st Gathering...

Post by Khairi on Sun Oct 04, 2009 11:14 am

MetSanglang wrote:ramai gak ,ada la dlm 50 org-0.lain2 semua c buk.

Boh la gambaq.

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: APA Cerita kita nya 1st Gathering...

Post by SidiA on Sun Oct 04, 2009 3:31 pm

dh ada org update ropanya......gambaq nnt aku buh kt dalam bahagian Gambaq2 atau kt sini ja kot...tengok la mana2 pun ehhehe....

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: APA Cerita kita nya 1st Gathering...

Post by caca@bijak on Mon Oct 05, 2009 12:47 pm

Khairi wrote:
MetSanglang wrote:ramai gak ,ada la dlm 50 org-0.lain2 semua c buk.

Boh la gambaq.

amboi selak...dok gelot suruh boh gambar yg sebenarnya nak tengok gambar sapa ni kehh..kehh..kehh..met hang jgn lupa boh nama jap g depa pakat tak kenai pulak ramai sangat yang p ari tu... :lol: :lol: :lol:

caca@bijak
Kawan Kerap Masuk

Pisces Posts : 218
Reputation : 4

Back to top Go down

Re: APA Cerita kita nya 1st Gathering...

Post by MetSanglang on Mon Oct 05, 2009 4:23 pm

tu la pasai ,paking sampai penuh.........sate beghatoq nak ambik............ayaq menimbun........surau, magrib penuh.........memba hat cina pun mai .......sapa pangge pun aku tak tau.............yang dok kalut pun mai........tak sangka ramai sungguh warga kota ni.(tak boleh tangkap lagi........bengap sungguh hampa,sia2 belajaq bahasa kiasan)

MetSanglang
Kawan Rajin Chin Kelaih

Aquarius Posts : 656
Reputation : 6

Back to top Go down

Re: APA Cerita kita nya 1st Gathering...

Post by Khairi on Tue Oct 06, 2009 8:10 am

caca@bijak wrote:
Khairi wrote:
MetSanglang wrote:ramai gak ,ada la dlm 50 org-0.lain2 semua c buk.

Boh la gambaq.

amboi selak...dok gelot suruh boh gambar yg sebenarnya nak tengok gambar sapa ni kehh..kehh..kehh..met hang jgn lupa boh nama jap g depa pakat tak kenai pulak ramai sangat yang p ari tu... :lol: :lol: :lol:

Tak tengok gambaq org lain aihhh, nak tengok hat tu saja. Haaaaaaaa.

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: APA Cerita kita nya 1st Gathering...

Post by MetSanglang on Tue Oct 06, 2009 4:14 pm

ya laaa.....pasai hat tu ja yang ada.......kami bawa 3 bijik kamera ,1 canggih banyak kepin gambaq ckit,1 lagi pixel kurang 2 kepin gambaq ja.1 lagi pixel lebih hampeh..........tujuk ja pas tu simpan haremmmm tak amik gambaqqqq pun............

MetSanglang
Kawan Rajin Chin Kelaih

Aquarius Posts : 656
Reputation : 6

Back to top Go down

Re: APA Cerita kita nya 1st Gathering...

Post by Sponsored content Today at 12:41 am


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum