FORUM ALUMNI SMK AYER HITAM
~~~SELAMAT DATANG~~~
~~~Jom Update Topik-topik yang ada~~~
~~~Silaturrahim dijalin, kenangan dirungkai, membibitkan kembali senyuman~~~


Kalau belum Register....apalagiii...register je leee.....

Duit Raya : $$$$$$

View previous topic View next topic Go down

Duit Raya : $$$$$$

Post by Khairi on Fri Sep 18, 2009 4:06 am

Bila tiba hari raya ni, cam biasa la, kena sedia duit raya. Hat besaq kena bagi pada hat kecik. Hampa rasa, berapa duit yg patut kita bagi pasai org tua kata, bdk2 tak leh pegang duit byk2, tak reti lagi.

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Duit Raya : $$$$$$

Post by SidiA on Fri Sep 18, 2009 5:06 am

khairi wrote:Bila tiba hari raya ni, cam biasa la, kena sedia duit raya. Hat besaq kena bagi pada hat kecik. Hampa rasa, berapa duit yg patut kita bagi pasai org tua kata, bdk2 tak leh pegang duit byk2, tak reti lagi.
itu laa...nkbagi 2 kupang...mcm zaman kita haluih2 dulu plak...bagi 5kupang boleh kot.....ka mcm mana atau singgit buleh laa......thn lepas aku bagi singgit....tapi mcm aku tain raya kt KL mana ada budak2...dok la tercongok kt rumah.....hehehehee.....

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Duit Raya : $$$$$$

Post by SidiA on Fri Sep 18, 2009 5:25 am

khairi wrote:Tu la, kupang2 la ni rasa tak patut. Tp, la tengah dok tak cukup.
bagi ja...yg penting ikhlas....sedekah boleh mengurangkan dosa.....meningkat kan iman...

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Duit Raya : $$$$$$

Post by Khairi on Fri Sep 18, 2009 5:27 am

SidiA wrote:
khairi wrote:Tu la, kupang2 la ni rasa tak patut. Tp, la tengah dok tak cukup.
bagi ja...yg penting ikhlas....sedekah boleh mengurangkan dosa.....meningkat kan iman...

Ok la, dah tukaq duit singgit dah pun. Itu yg dapat bagi.

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Duit Raya : $$$$$$

Post by SidiA on Fri Sep 18, 2009 5:35 am

khairi wrote:
SidiA wrote:
khairi wrote:Tu la, kupang2 la ni rasa tak patut. Tp, la tengah dok tak cukup.
bagi ja...yg penting ikhlas....sedekah boleh mengurangkan dosa.....meningkat kan iman...

Ok la, dah tukaq duit singgit dah pun. Itu yg dapat bagi.
canteeekkkk.....aku tain balik raya kt kampung tukaq dgn biras aku..dia keja dgn bank negara....duit keraih ja...ikut susunan ja nombot dia...hehhehe...syiok laaa....harum ja bau duit hehehehe....

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Duit Raya : $$$$$$

Post by Khairi on Fri Sep 18, 2009 5:39 am

Sedekah itu mendapat pahala. Banyakkan bersedekah. Dah bayaq fitrah ka. Kot kg ni leh bagi beras, KL camna lak.

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Duit Raya : $$$$$$

Post by SidiA on Fri Sep 18, 2009 5:41 am

khairi wrote:Sedekah itu mendapat pahala. Banyakkan bersedekah. Dah bayaq fitrah ka. Kot kg ni leh bagi beras, KL camna lak.
KL buh duit laa...hehehhe.....RM7 sekepala......

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Duit Raya : $$$$$$

Post by Khairi on Fri Sep 18, 2009 6:09 am

Nah, aku bagi sorang $200 kat hampa beda balik kg.




lol! lol! lol!

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Duit Raya : $$$$$$

Post by MetSanglang on Fri Sep 18, 2009 10:31 am

aku amek ,tengah kemaghau ni


Last edited by SidiA on Fri Sep 18, 2009 8:35 pm; edited 1 time in total (Reason for editing : Gambaq apa hang amek wehh...tkleh dapat pun)

MetSanglang
Kawan Rajin Chin Kelaih

Aquarius Posts : 656
Reputation : 6

Back to top Go down

Re: Duit Raya : $$$$$$

Post by Sponsored content Today at 1:20 am


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum