FORUM ALUMNI SMK AYER HITAM
~~~SELAMAT DATANG~~~
~~~Jom Update Topik-topik yang ada~~~
~~~Silaturrahim dijalin, kenangan dirungkai, membibitkan kembali senyuman~~~


Kalau belum Register....apalagiii...register je leee.....

Memancing di Tukun Kechil, Yan

View previous topic View next topic Go down

Memancing di Tukun Kechil, Yan

Post by sani mustafa on Thu Sep 10, 2009 3:52 pm

Ok kekawan, la ni aku nak cerita sikit pasai pengalaman aku pi memancing kat perairan yan..
Walaupun macamtu, tapi aku ni bukannya reti mancing pun, aku cuma syok syok p tengok orang memancing...aku mengantuk, aku tidog..aku lapag aku makan.. Tapi dalam kesempatan tu aku ada snap la beberapa keping gambag dan aksi-aksi aku yang nampak seolah-olah aku ni seorang kaki pancing, padahal haram.. Pada aku panglaman tu yang penting...so, enjoylah tengok gambar aku kat link di bawah yer...

http://www.flickr.com/photos/muhamad_sani/page5/

sani mustafa
Kawan Kerap Masuk

Leo Posts : 153
Reputation : 3

http://utaragraphic.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Memancing di Tukun Kechil, Yan

Post by Khairi on Thu Sep 10, 2009 4:04 pm

Bab mengail ikan ni memang aku tak minat sangat. Tapi yg aku dok heran, bila kita dok mengail kot tepi jalan, ada org lalu depa tanya, dok mengail ka. Tak kan tak tau kita memang dok mengail. Tapi, yg tu kesantunan bahasa kot, dah tau tanya lg.

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Memancing di Tukun Kechil, Yan

Post by SidiA on Thu Sep 10, 2009 4:27 pm

khairi wrote:Bab mengail ikan ni memang aku tak minat sangat. Tapi yg aku dok heran, bila kita dok mengail kot tepi jalan, ada org lalu depa tanya, dok mengail ka. Tak kan tak tau kita memang dok mengail. Tapi, yg tu kesantunan bahasa kot, dah tau tanya lg.
hambekkkk...kesantunan bahasa keluaq dahhhh....satgi kosa kata plak....logaritma pulak....haruuu...heheheh...


Last edited by SidiA on Thu Sep 10, 2009 4:30 pm; edited 1 time in total

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Memancing di Tukun Kechil, Yan

Post by SidiA on Thu Sep 10, 2009 4:29 pm








mat sani...aku tolong UP kan gambaq hang tu,jom kita syer....

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Memancing di Tukun Kechil, Yan

Post by sani mustafa on Tue Oct 27, 2009 11:08 am

Oiitt sidi..tengkiu tolong upkan gambar aku..inilah kesantunan bangsa yang masih belum terhakis di jiwa sahabat lama..

sani mustafa
Kawan Kerap Masuk

Leo Posts : 153
Reputation : 3

http://utaragraphic.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Memancing di Tukun Kechil, Yan

Post by SidiA on Tue Oct 27, 2009 2:54 pm

sani mustafa wrote:Oiitt sidi..tengkiu tolong upkan gambar aku..inilah kesantunan bangsa yang masih belum terhakis di jiwa sahabat lama..
nama pun kawan2....apa lagii...

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Memancing di Tukun Kechil, Yan

Post by MetSanglang on Tue Oct 27, 2009 4:32 pm

woi sani ,mabuk laut pun dan lagi nak begaya.........dah la kaki pompuan,jaga hang nanti aku buktikan.......hahahhaha(gelak macam geng jahat dlm filem enam jahanam,jeng jeng jeng)(saja ja aku nak betojai ngan mat sani hehe)

MetSanglang
Kawan Rajin Chin Kelaih

Aquarius Posts : 656
Reputation : 6

Back to top Go down

Re: Memancing di Tukun Kechil, Yan

Post by Sponsored content Today at 5:14 am


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum