FORUM ALUMNI SMK AYER HITAM
~~~SELAMAT DATANG~~~
~~~Jom Update Topik-topik yang ada~~~
~~~Silaturrahim dijalin, kenangan dirungkai, membibitkan kembali senyuman~~~


Kalau belum Register....apalagiii...register je leee.....

PENAT KACAU DODOI

View previous topic View next topic Go down

PENAT KACAU DODOI

Post by caca@bijak on Tue Sep 08, 2009 9:55 am

oi hang met balik kampung kacau dodoi demam tak kebah ka...banyak hari dah diam tak bforum pon..hang buat apa dok anyam ketupat pulak ka...boh mai cerita sket pengalaman hang kacau dodoi ,tolong kami semua imbau balik macamana rupanya kerja mengacau dodoi...dah la panjang p pulak kacau dodoi, jangan2 tangan dah sama panjang nagan sodek belanga besi ..punah... baru jadi orang utan bila bjalan tangan landoq sampai ke tanah...cua bagi kat kawan2 sorang sekilo 2, jimat sket belanja kami bahagian dodoi tahun ni....

caca@bijak
Kawan Kerap Masuk

Pisces Posts : 218
Reputation : 4

Back to top Go down

Re: PENAT KACAU DODOI

Post by Khairi on Tue Sep 08, 2009 9:58 am

Panglaman kacau dodoi tak dak, tapi pi beli dodoi kat Pekan Rabu ada la. Dgr kata, berpuluh gak kacau dodoi pasai amik masa 5 - 6 jam gak tu. Met pun haram tak pernah kacau tu, dok mengacau org ada la.

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: PENAT KACAU DODOI

Post by SidiA on Tue Sep 08, 2009 10:08 am

hahahahha....itu laa...met mana p banyk tain dh tk masuk forum nih.....tkpa tkpa...kita tunggu ja dia masuk...nnt ada la tu cerita dia...silap2 dgn gambaq2 sekalik

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: PENAT KACAU DODOI

Post by mailsnsb_2 on Tue Sep 08, 2009 8:08 pm

apa susah susah nak kacau....pekan rabu belambak,nak kacau penat wooooo,tak ambik kira sedap ka dak lg,maunya tawaq mampuih...hehehehekak

mailsnsb_2
Kawan Kerap Masuk

Libra Posts : 228
Reputation : 3

Back to top Go down

Re: PENAT KACAU DODOI

Post by MetSanglang on Tue Sep 08, 2009 10:56 pm

penat gak ,pukoi 3 pagi baru abih ,penat nak mampuih...........taboq baja pun tak penat tgha ni

MetSanglang
Kawan Rajin Chin Kelaih

Aquarius Posts : 656
Reputation : 6

Back to top Go down

Re: PENAT KACAU DODOI

Post by SidiA on Wed Sep 09, 2009 3:16 pm

ahhahaha........taboq baja sat jaa...kucai dodoi mau 6 jam....heheheh...

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: PENAT KACAU DODOI

Post by Khairi on Wed Sep 09, 2009 9:23 pm

Tu la, tak payah kacau. Beli ja, ada perisa durian, strawbery, anggur dll. Hahaha

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: PENAT KACAU DODOI

Post by MetSanglang on Wed Sep 09, 2009 11:14 pm

tapi kacau sendiri syok gak,segala ayaq peluh,ayaq ketiak ,ayaq hidung semua masuk sekali dlm kawah tu, pastu kita makan sendiri,lagipun bleh bagi org lain rasa gak kita punya pati perisa tadi. lagi2 kawan2.............apamacam !!!!!

MetSanglang
Kawan Rajin Chin Kelaih

Aquarius Posts : 656
Reputation : 6

Back to top Go down

Re: PENAT KACAU DODOI

Post by Khairi on Thu Sep 10, 2009 12:24 am

Boleh la tu, ada mcm mamak tebaq roti canai. Peluh kat dai menitik penuh masa dia dok tebaq. Tu yg secukup rasa.

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: PENAT KACAU DODOI

Post by SidiA on Thu Sep 10, 2009 2:48 pm

dodoi oh dodoi...paling best ht baru masak hat dok gelebuak gelebuak tu....

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: PENAT KACAU DODOI

Post by MetSanglang on Thu Sep 10, 2009 3:04 pm

ada lagi satu,..............dodoi cayaq,hat tu dia lembek tgha lepat liat oooo.........syok o silap2 melekat kat langit2 mulut baru haghu.........uhguhguhg nak becakap tak boleh tambah2 time panaih coba bayangkan,meleleh ayaq mata.

MetSanglang
Kawan Rajin Chin Kelaih

Aquarius Posts : 656
Reputation : 6

Back to top Go down

Re: PENAT KACAU DODOI

Post by sani mustafa on Thu Sep 10, 2009 3:11 pm

Aku suka dodoi hat bubuh isi durian...bau dia makk...wauu. Hat setengah
tu aku tengok depa bubuh sekali dengan biji-biji, nak tunjuk bukti lah tu,
kata buh durian...

sani mustafa
Kawan Kerap Masuk

Leo Posts : 153
Reputation : 3

http://utaragraphic.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: PENAT KACAU DODOI

Post by Khairi on Thu Sep 10, 2009 3:39 pm

Tak pa. Kalau tak dan kacau kita beli je. Janji dpt mkn dodoi.

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: PENAT KACAU DODOI

Post by SidiA on Thu Sep 10, 2009 4:19 pm

apa2 pun aku setia dgn dodoi yg biasa...tk suka yg berperisa....

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: PENAT KACAU DODOI

Post by MetSanglang on Thu Sep 10, 2009 11:40 pm

aku tak leh makan sangat dodoi ni ,ngilu masuk clah gigi belubang.....syiutttttt.saja syok kacau buat peghamai saja,baru ghiuh ghendah

MetSanglang
Kawan Rajin Chin Kelaih

Aquarius Posts : 656
Reputation : 6

Back to top Go down

Re: PENAT KACAU DODOI

Post by Sponsored content Today at 1:20 am


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum