FORUM ALUMNI SMK AYER HITAM
~~~SELAMAT DATANG~~~
~~~Jom Update Topik-topik yang ada~~~
~~~Silaturrahim dijalin, kenangan dirungkai, membibitkan kembali senyuman~~~


Kalau belum Register....apalagiii...register je leee.....

KUBANG SEPAT Banda Bestari

Page 3 of 3 Previous  1, 2, 3

View previous topic View next topic Go down

Re: KUBANG SEPAT Banda Bestari

Post by Khairi on Tue Oct 20, 2009 4:34 pm

Mak menakan dok ada

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: KUBANG SEPAT Banda Bestari

Post by rona on Mon Nov 02, 2009 10:04 pm

hmmm .... dulu la kan .... dulu la ... bukan la nie .... pernah la pi umah kawan saya kat kubang sepat tu ... masa tu dia dok ngaji lagi kat unibersiti malaya nu .... tapi tak ingat dah nama apa tak tau budak tu ... tapi rasanya tak jauh dr signbod kubang sepat tu la umah dia

pahtu kan, tahun lepas kot, ka 2 tahun lepas, ada la saya pi umah kawan saya hat sorang lagi nu ....umah dia kena lintas mcm sungai tandop tu, kalau pi ngan baih,tak celuih nak kona kat umah dia,kompom terjun sungai. dia nie dok reja kat kl, la nie dia reja kat tempat glem...sayup mata memandang... dia nie kan, kalau balik kampung, buka tau pi mana, dok memerap, makan tidoq dlm umah. pun saya dah lupa, sapa taktau nama dia
Sleep

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: KUBANG SEPAT Banda Bestari

Post by SidiA on Tue Nov 03, 2009 6:48 am

aku rasa la kannn...kan kan kan.....hg rona p rumah kawan hg ht dok seberang sungai kena naik tandop tu dh bnyk tain dh...bukan 2 thn lepaih laa....

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: KUBANG SEPAT Banda Bestari

Post by Khairi on Tue Nov 03, 2009 7:02 am

rona wrote:hmmm .... dulu la kan .... dulu la ... bukan la nie .... pernah la pi umah kawan saya kat kubang sepat tu ... masa tu dia dok ngaji lagi kat unibersiti malaya nu .... tapi tak ingat dah nama apa tak tau budak tu ... tapi rasanya tak jauh dr signbod kubang sepat tu la umah dia

pahtu kan, tahun lepas kot, ka 2 tahun lepas, ada la saya pi umah kawan saya hat sorang lagi nu ....umah dia kena lintas mcm sungai tandop tu, kalau pi ngan baih,tak celuih nak kona kat umah dia,kompom terjun sungai. dia nie dok reja kat kl, la nie dia reja kat tempat glem...sayup mata memandang... dia nie kan, kalau balik kampung, buka tau pi mana, dok memerap, makan tidoq dlm umah. pun saya dah lupa, sapa taktau nama dia
Sleep

Ada juga org dok pi KSepat no. Signbod dpn rumah tu dah punah sbb dihentam oleh pemandu yg tak bermoral.

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: KUBANG SEPAT Banda Bestari

Post by SidiA on Tue Nov 03, 2009 8:24 am

la...dh tinggai sejarah dh kaaa.....


memang sy dgn khairi ja cikgu yg ada kt kubang sepat....

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: KUBANG SEPAT Banda Bestari

Post by rona on Thu Nov 05, 2009 9:04 am

laaaa ... sainbod tu dah arwah ? isk .... bgtau cepat kat jkr, suruh buh hat baru, kalau bulih buh hat ada lampu lip lap lip lap .... baru glem dekat umah kawan saya saya tu.....

isk ... dah byk tain ka saya dok pi umah kawan saya yg kat bataih ban tu ? rasa cam baru 2 3 kali ....

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: KUBANG SEPAT Banda Bestari

Post by Khairi on Thu Nov 05, 2009 9:39 am

rona wrote:laaaa ... sainbod tu dah arwah ? isk .... bgtau cepat kat jkr, suruh buh hat baru, kalau bulih buh hat ada lampu lip lap lip lap .... baru glem dekat umah kawan saya saya tu.....

isk ... dah byk tain ka saya dok pi umah kawan saya yg kat bataih ban tu ? rasa cam baru 2 3 kali ....

Tu la, walau dah lama pi, tapi masih dok ingat selalu kat Kubang Sepat.

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: KUBANG SEPAT Banda Bestari

Post by rona on Thu Nov 05, 2009 9:59 am

memang ingat, taoi nak buat camner kan ... sbb jarang jarang balik sana .. maklum la .. sedara mara dah manjauhkan diri dari hamba yg semekin nie

rona
Kawan Rajin Chin Kelaih

Pisces Posts : 741
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: KUBANG SEPAT Banda Bestari

Post by SidiA on Thu Nov 05, 2009 2:51 pm

hehehehe....bang chaq merendah diri plak weh khairi....

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: KUBANG SEPAT Banda Bestari

Post by MetSanglang on Thu Nov 05, 2009 3:08 pm

kubang sepat buah dahhhhhh........dia dah mola balikkkkkkk

MetSanglang
Kawan Rajin Chin Kelaih

Aquarius Posts : 656
Reputation : 6

Back to top Go down

Re: KUBANG SEPAT Banda Bestari

Post by SidiA on Thu Nov 05, 2009 3:42 pm

MetSanglang wrote:kubang sepat buah dahhhhhh........dia dah mola balikkkkkkk
dh nama pun tajuk kubang sepat.....ehhehehe..


khairi....hg tk habaq ka kt kak su pasai porum nih.....kalau tak silap kak ha (adik kak su) pun ngajaq yaq itam jugak kan....tk pasti kt sekolah mana...sekolah rendah atau menengah...

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: KUBANG SEPAT Banda Bestari

Post by Khairi on Thu Nov 05, 2009 5:30 pm

SidiA wrote:
MetSanglang wrote:kubang sepat buah dahhhhhh........dia dah mola balikkkkkkk
dh nama pun tajuk kubang sepat.....ehhehehe..


khairi....hg tk habaq ka kt kak su pasai porum nih.....kalau tak silap kak ha (adik kak su) pun ngajaq yaq itam jugak kan....tk pasti kt sekolah mana...sekolah rendah atau menengah...

Adik kak su ngajaq kat SK Matang Paku, suami dia yang meninggal hari tu, yg aku habaq dulu slps arwah pak harun.

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: KUBANG SEPAT Banda Bestari

Post by SidiA on Thu Nov 05, 2009 5:59 pm

Khairi wrote:
SidiA wrote:
MetSanglang wrote:kubang sepat buah dahhhhhh........dia dah mola balikkkkkkk
dh nama pun tajuk kubang sepat.....ehhehehe..


khairi....hg tk habaq ka kt kak su pasai porum nih.....kalau tak silap kak ha (adik kak su) pun ngajaq yaq itam jugak kan....tk pasti kt sekolah mana...sekolah rendah atau menengah...

Adik kak su ngajaq kat SK Matang Paku, suami dia yang meninggal hari tu, yg aku habaq dulu slps arwah pak harun.
ya ya ya...betui betui betui.....

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: KUBANG SEPAT Banda Bestari

Post by SidiA on Tue Sep 14, 2010 9:29 am

rindunya aku kt kubang sepat....balik raya terasa sat sgt la...ujung bulan ni balik lagi laa hehhee....

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: KUBANG SEPAT Banda Bestari

Post by Sponsored content Today at 9:49 am


Sponsored content


Back to top Go down

Page 3 of 3 Previous  1, 2, 3

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum