FORUM ALUMNI SMK AYER HITAM
~~~SELAMAT DATANG~~~
~~~Jom Update Topik-topik yang ada~~~
~~~Silaturrahim dijalin, kenangan dirungkai, membibitkan kembali senyuman~~~


Kalau belum Register....apalagiii...register je leee.....

Shopping Raya

View previous topic View next topic Go down

Shopping Raya

Post by Khairi on Thu Sep 03, 2009 3:57 pm

Bila nak sambut raya je, semua benda nak beli baru. Jgn bini baru dah le. pi shoping tu ingat la 2 perkara ni, kalau shoping kerana nafsu, mesti tak cukup2 nyr. Hat tu nak beli, yg ni nak beli dll. Tapi kalau shoping kerana iman, perbelanjaan terurus dan cemerlang.

Hampa semua dah shoping ka. Perabih dulu yg dok ada, tengah bulan ni masuk gaji baru.

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Shopping Raya

Post by MetSanglang on Thu Sep 03, 2009 3:59 pm

hang kalau nak shoping pi kangaq ja,tak banyak pilihan jimat belanja,supermarket besaq pun the store ja,kami sini mampuih macam-macam ada,botak kepala oooo...............

MetSanglang
Kawan Rajin Chin Kelaih

Aquarius Posts : 656
Reputation : 6

Back to top Go down

Re: Shopping Raya

Post by Khairi on Thu Sep 03, 2009 4:07 pm

Tu la, kat Kangaq memang leh jimat, tapi aku hayun pi Aloq Staq gak. baru leh perabih byk. Hahaha

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Shopping Raya

Post by SidiA on Fri Sep 04, 2009 7:04 am

aku mcm biasa ja...sederhana mcm dulu2 gak.....zuhud wehh...chewaaaaahhhhhh........pakai yg mana ada.....repair mana yg buleh...selalunya kita ni mcm ayah2 kita ulu laa...perabih utk anak jaaa....itu pun tkla sampai melampui.....

ni kalau jln masjid india ni tktau laaa...nasib baik aku tk dan nk beli tapak kt sana...kalau tak sure aku dh masuk meniaga...mashhuuukkkkk.....

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Shopping Raya

Post by Khairi on Fri Sep 04, 2009 7:08 am

Hang tak pa dok pikiaq anak sorang ja. Dahulukan anak2 la tu. Aku kena dahulukan untuk 3 orang. macam caca dgn amet gak. Kami teruk la sikit walaupun sederhana, hat baru nak beli gak wei.

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Shopping Raya

Post by SidiA on Fri Sep 04, 2009 7:22 am

khairi wrote:Hang tak pa dok pikiaq anak sorang ja. Dahulukan anak2 la tu. Aku kena dahulukan untuk 3 orang. macam caca dgn amet gak. Kami teruk la sikit walaupun sederhana, hat baru nak beli gak wei.
tu laaaaaa.........tk mau ikut mcm aku sapa suruh.....hahahah...aku thn depan buka kilang balik laaa....hehehe...bini dh habih study dah hehehe...

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Shopping Raya

Post by Khairi on Fri Sep 04, 2009 7:24 am

Ok la tu. jgn jadi mcm hang juga. Sorang je. Buka kilang bagi dapat triple, hahaha.

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Shopping Raya

Post by SidiA on Fri Sep 04, 2009 7:25 am

khairi wrote:Ok la tu. jgn jadi mcm hang juga. Sorang je. Buka kilang bagi dapat triple, hahaha.
jgn caboi woooiiii......nnt riuh rendah weh.....aku lemaih wehhh....heheheheh....

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Shopping Raya

Post by Khairi on Fri Sep 04, 2009 7:27 am

Baru la syok. Rmh dah kampoi atas bwh, sapa nak dok. Kalau triple baru la sesuai.

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Shopping Raya

Post by SidiA on Fri Sep 04, 2009 7:47 am

khairi wrote:Baru la syok. Rmh dah kampoi atas bwh, sapa nak dok. Kalau triple baru la sesuai.
hampeh hang....hehehehhe....mau riuh rendah wehhh...tk larat nk ligan turun naik tangga laaa...ahahhaha....

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Shopping Raya

Post by Khairi on Fri Sep 04, 2009 7:49 am

Hang tebok dinding bilik tengah tu, dapat join 2 rmh. Hang balik mlm ni ka. Terpaksa cin terawih la mlm ni.

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Shopping Raya

Post by SidiA on Fri Sep 04, 2009 7:52 am

khairi wrote:Hang tebok dinding bilik tengah tu, dapat join 2 rmh. Hang balik mlm ni ka. Terpaksa cin terawih la mlm ni.
tu laa...semlm dh cin dah.....toksiak tk p terawih ehhehehe......saja nk balik selow...amek angin pelan...nk relax2 sket.....

hg ingat dak kita naik mutu taya pancit tang gopeng tu...aku sampai ja tang taya pancit tu....sure aku teringat...aku siap cerita kat anak aku lagik...sampai ja situ aku bgtau dia....sampai kena marah dgn anak aku....asyik2 cerita benda yg sama ja...ehheheh...

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Shopping Raya

Post by Khairi on Fri Sep 04, 2009 7:55 am

Panglaman tu, tidoq kat Tol. Masa tu Rizal dgn Latip (yg qeja kat Ujang ada sama kan). Nak balik ngan moto saangat. aku pun, kalau lalu situ mesti ingat nya.

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Shopping Raya

Post by SidiA on Fri Sep 04, 2009 7:56 am

hahahahah........kenangan tu bleh cerita kt anak2.....

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Shopping Raya

Post by MetSanglang on Fri Sep 04, 2009 8:06 am

hoi.........haaaa elok,cerita la hampa dua sampai penuh porum ni,jadi kami tak leh nak celah aaaaa,mat jai ,caca,sani azam,cepua,masri,mael paku dll mana pi tak tau,woi masuk la......jangan dok biaq 2 mangkuk si'a'(tingkat)ni ja do gereng kalau biaq porum ni depa du la kongkeeee..........(silap pi dok bakaq KAH ni, haghu toi la dia dah panaih ni....)

MetSanglang
Kawan Rajin Chin Kelaih

Aquarius Posts : 656
Reputation : 6

Back to top Go down

Re: Shopping Raya

Post by SidiA on Fri Sep 04, 2009 8:11 am

lol! lol! lol! lol! lol! lol!
MetSanglang wrote:hoi.........haaaa elok,cerita la hampa dua sampai penuh porum ni,jadi kami tak leh nak celah aaaaa,mat jai ,caca,sani azam,cepua,masri,mael paku dll mana pi tak tau,woi masuk la......jangan dok biaq 2 mangkuk si'a'(tingkat)ni ja do gereng kalau biaq porum ni depa du la kongkeeee..........(silap pi dok bakaq KAH ni, haghu toi la dia dah panaih ni....)

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Shopping Raya

Post by Khairi on Fri Sep 04, 2009 8:13 am

Padan muka, dok suruh aku masuk sgt.

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: Shopping Raya

Post by SidiA on Fri Sep 04, 2009 8:50 am

khairi wrote:Padan muka, dok suruh aku masuk sgt.
biaq p ke depa heheheh....aku dah buka tajuk zon2/kawasan2 kat bawah nuuuuuuu.....

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Shopping Raya

Post by Sponsored content Today at 3:09 pm


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum