FORUM ALUMNI SMK AYER HITAM
~~~SELAMAT DATANG~~~
~~~Jom Update Topik-topik yang ada~~~
~~~Silaturrahim dijalin, kenangan dirungkai, membibitkan kembali senyuman~~~


Kalau belum Register....apalagiii...register je leee.....

NEGRO BODOH....

View previous topic View next topic Go down

NEGRO BODOH....

Post by ajaiTM on Thu Sep 03, 2009 12:15 am

KISAH NEGRO YANG HAUS
Al kisah , Seorang negro di Afrika sana sedang kehausan nak mati akibat
tak de air kat padang pasir.. Sedang die mencari air , terjumpe la die
dengan jin padang pasir.
Jin tu cakap...

"Aku akan tunaikan tiga permintaan kau , oleh sebab kau dah nak KO , aku
akan tunaikannye pada kehidupan lain engkau"

Negro tu pun cakap..."Pertama , aku nak jadi putih.. Kedua , aku nak
sentiasa kene air supaya sejuk dan tak dahaga. Ketiga , aku nak tengok
punggung wanita tanpa mereka sedar"

Negro tu pun mati dengan tenang nye. Pada kehidupan lain , Negro tu
jadi........ ........

......mangkuk tandas wanita...
HA.HA...HA..HA... mangkuk hayun....

ajaiTM
Kawan Rajin Masuk

Virgo Posts : 345
Reputation : 4

http://tengokni.com/

Back to top Go down

Re: NEGRO BODOH....

Post by SidiA on Thu Sep 03, 2009 6:30 am

hahahaha.......

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum