FORUM ALUMNI SMK AYER HITAM
~~~SELAMAT DATANG~~~
~~~Jom Update Topik-topik yang ada~~~
~~~Silaturrahim dijalin, kenangan dirungkai, membibitkan kembali senyuman~~~


Kalau belum Register....apalagiii...register je leee.....

MALAM JUMAAT..????????????

Page 1 of 2 1, 2  Next

View previous topic View next topic Go down

MALAM JUMAAT..????????????

Post by ajaiTM on Wed Sep 02, 2009 11:56 pm

MALAM JUMAAT

Malam itu malam Jumaat. Kassim ingin beristirahat awal bersama
isterinya , dia fikir dia akan dapat banyak ganjaran jika berbuat begini.
Ganjaran paling nyata ialah hakikat dia kini sudah mempunyai lapan orang
anak: empat daripada mereka masih kecil lagi. Yang bongsu masih lagi
menyusu

"Malam ini kita tidur awal. Malam jumaat" kata Kasim pada Ani ,
isterinnya yang sedang menyusu anak bongsu mereka

" Tak boleh bang. Sebab anak anak kita masih belum tidur , nanti saya
tidur kan mereka dulu"
" Baiklah awak uruskan mereka. Abang akan ke bilik sebelah membaca
Al-quran" balas Kassim , sambil ke bilik air mengambil wudhuk , setelah
mendapat kan songkok. Kitab al-quran dan meminum seteguk air sejuk
Kassim bersedia untuk memulakan kerja ibadahnya?

"BISMILLAHHIRROHMAN NIRROHIM"

" Bang anak? Anak dah tidur" Terkejut Kassim mendengar suara Ani yang
membawa khabar baik kepadannya dalam jangkamasa yang begitu singkat

" SODAQALLAHULAZEEM "
Tu lah dahsyat nya malam Jumaat......

ajaiTM
Kawan Rajin Masuk

Virgo Posts : 345
Reputation : 4

http://tengokni.com/

Back to top Go down

Re: MALAM JUMAAT..????????????

Post by SidiA on Thu Sep 03, 2009 6:40 am

heheheheh...cenggitu la pulak...

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: MALAM JUMAAT..????????????

Post by Khairi on Thu Sep 03, 2009 11:10 am

Malam Jumaat apa lgi, perbanyyakan yang sunat la. Betoi dak.

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: MALAM JUMAAT..????????????

Post by MetSanglang on Thu Sep 03, 2009 1:25 pm

hak tu wajib ooooo...........nafkah.x bagi xleh,cuma mlm jumaat ni merkah lebih sikit,kata orang la. tentang merkah tu ,Allah yang tentukan lah.....

MetSanglang
Kawan Rajin Chin Kelaih

Aquarius Posts : 656
Reputation : 6

Back to top Go down

Re: MALAM JUMAAT..????????????

Post by SidiA on Fri Sep 04, 2009 8:52 am

pandai la hampa......bab tu wajib saja...ingt tuuuu...hahahahah...

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: MALAM JUMAAT..????????????

Post by Khairi on Fri Sep 04, 2009 8:59 am

Tu kisah malam jumaat, pagi jumaat lak ada gak kisahnyer. Pakat2 la kita pi masjid buat sujud sejadah. Ewah, jadi alim pula dak, tp yg tu dpt pahala. Tambahan di bulan posa ni.

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: MALAM JUMAAT..????????????

Post by SidiA on Fri Sep 04, 2009 9:05 am

khairi wrote:Tu kisah malam jumaat, pagi jumaat lak ada gak kisahnyer. Pakat2 la kita pi masjid buat sujud sejadah. Ewah, jadi alim pula dak, tp yg tu dpt pahala. Tambahan di bulan posa ni.
baek ustad cikgu khairi.....

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: MALAM JUMAAT..????????????

Post by Khairi on Fri Sep 04, 2009 9:07 am

Ye la tuuuu.

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: MALAM JUMAAT..????????????

Post by tOksiak on Fri Sep 04, 2009 9:09 am

hehehehhe....

_____________________________________________

Sapa aku tanpa ibu dan ayah...Sapa aku tanpa kalian.....
Agamaku::.ISLAM
Bangsa dan Bahasaku::.MELAYU
Jangan nk buat sansen tk tentu pasai di tanah tumpah darah aku...

tOksiak
Kawan Rajin Masuk

Cancer Posts : 370
Reputation : 1

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: MALAM JUMAAT..????????????

Post by sani mustafa on Sat Sep 05, 2009 11:41 am

Aku baru saja melaksanakan tugas sempena malam jumaat baghu2 ni...hmmm..

sani mustafa
Kawan Kerap Masuk

Leo Posts : 153
Reputation : 3

http://utaragraphic.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: MALAM JUMAAT..????????????

Post by ajaiTM on Sun Sep 06, 2009 11:31 pm

sani mustafa wrote:Aku baru saja melaksanakan tugas sempena malam jumaat baghu2 ni...hmmm..

iskh..iskh...aku yg melepaih...stakat ni dak lg la.. dah 2 minggu.... lampu merah... posa yg masbuk.. :oops:

ajaiTM
Kawan Rajin Masuk

Virgo Posts : 345
Reputation : 4

http://tengokni.com/

Back to top Go down

Re: MALAM JUMAAT..????????????

Post by SidiA on Mon Sep 07, 2009 7:02 am

hehehehe....

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: MALAM JUMAAT..????????????

Post by Khairi on Mon Sep 07, 2009 9:13 am

Cukup2 la tu. Posa ni, jgn terlajak waktu siang dah la.

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: MALAM JUMAAT..????????????

Post by SidiA on Mon Sep 07, 2009 9:59 am

mcm2 laaa....

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: MALAM JUMAAT..????????????

Post by Khairi on Mon Sep 07, 2009 11:37 am

Adios.

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: MALAM JUMAAT..????????????

Post by ajaiTM on Mon Sep 07, 2009 10:26 pm

SidiA wrote:mcm2 laaa....
kesabaran tahap tertinggi dah ni.
habih jurus dah pakai... tp dah dekat dah ni.... :evil:

ajaiTM
Kawan Rajin Masuk

Virgo Posts : 345
Reputation : 4

http://tengokni.com/

Back to top Go down

Re: MALAM JUMAAT..????????????

Post by amir aa on Thu Sep 10, 2009 10:33 pm

aku pantang terus... org tua2 kata 100 hari.

amir aa
Kawan Baloq Liat

Sagittarius Posts : 41
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: MALAM JUMAAT..????????????

Post by Khairi on Thu Sep 10, 2009 10:44 pm

Hang jgn terlajak dah la, bahaya tu. Kalau sampai 100 hari, peluh dai juga tu. Hhaha

Khairi
Kawan Masam..Sansen Gila..

Aries Posts : 1493
Reputation : 2

Back to top Go down

Re: MALAM JUMAAT..????????????

Post by MetSanglang on Thu Sep 10, 2009 11:17 pm

tapi amet ya tak pa,dia heh sekali pelan- pelan dia tunggu 100 ari tu,sebab heh tu la dia dapat bini dia tu ,mail paku tau la crita ni..............hang jangan marah met bocoq ghosia.

MetSanglang
Kawan Rajin Chin Kelaih

Aquarius Posts : 656
Reputation : 6

Back to top Go down

Re: MALAM JUMAAT..????????????

Post by SidiA on Fri Sep 11, 2009 10:39 pm

meh aku bg ceramah sket.....sesungguh nya perkahwinan itu adalah kerana iman nya bukan hawa nafsu......kuat menahan hawa nafsu makin bertambahlah imannya.....bertambah zuriatnya pula makin bertambahlah umat Islam di dunia ni...semoga yg dilahirkan itu adalah anak2 yg menegakkan agama Allah dan anak2 yg sanggup berjihat di jalan Allah dgn kalimah thoiyibah....


chewaaaaHHhhhhHhh.......hehehehheeh....aku pun mcm hampehhh....

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: MALAM JUMAAT..????????????

Post by Dielara@com on Sat Sep 12, 2009 4:48 am

salam n slamat dr selesema khinzir semua yang berkenaan. Blh ka nak tumpang lalu sat.

Dielara@com
Kawan Baloq Liat

Cancer Posts : 25
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: MALAM JUMAAT..????????????

Post by SidiA on Sat Sep 12, 2009 5:23 am

Dielara@com wrote:salam n slamat dr selesema khinzir semua yang berkenaan. Blh ka nak tumpang lalu sat.

Sila masuk...tkdak hal nyeee....TAPIIIIII...............

    JEmput Masuk....tak cukop tangan,padang sekolah sekali dengan bendang2 campoq dengan simpang 4 Kerpan kami tadahkan.....mai mai mai la masok...

  • Selamat datang kepada semua kawan2,tak kira tua atau muda,kehadiran tuan puan amatlah dihargai,tolong ikut format yang diberikan kerana lebih senang untuk kita mengenali/mengingati kenangan lalu.....

  • Nama:
  • Nickname:
  • Kampung:
  • La dok mana:
  • Keja apa/dimana:
  • Dulu dok kelas mana:
  • Tahun bila last di SMKAH(SMAH):
  • Email/Website:
  • Kontek hampa:
  • Sikit ucapan alu2an:

  • p/s: tolong copy format & paste kan ke new topic hampa,kerjasama amatlah dialu2kan.~Admin gilo kuaso~


SILA PERGI KE KATEGORI SALAM PERKENALAN & SELAMAT DATANG....utk lebih pengenalan yg detail...semoga kita semua senang kenai mengenai....Sila beri kerjasama...

TENGKIUS.....

_____________________________________________
|..KLIK JEEE... Isap rokok

SidiA
Kawan Masam..Sansen Gila..

Taurus Posts : 2719
Reputation : 18

http://toksiak-reputs.blogspot.com

Back to top Go down

Re: MALAM JUMAAT..????????????

Post by Dielara@com on Sun Sep 13, 2009 12:54 am

makaseh krana benarkan sy tumpang lalu...rasanyer dah tau kut maklumat ttg sy ni.malu lah nak bgtau byk2.. afro

Dielara@com
Kawan Baloq Liat

Cancer Posts : 25
Reputation : 0

Back to top Go down

Re: MALAM JUMAAT..????????????

Post by sani mustafa on Sun Sep 13, 2009 10:02 am

Aikk...tengo dob 1974, tapi siapa yar? Tunjuk la muka sekali, baghu kawan kawan boleh kenai kot...tak begitu kawan-kawan?

sani mustafa
Kawan Kerap Masuk

Leo Posts : 153
Reputation : 3

http://utaragraphic.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: MALAM JUMAAT..????????????

Post by MetSanglang on Sun Sep 13, 2009 11:21 am

Dielara@com wrote:salam n slamat dr selesema khinzir semua yang berkenaan. Blh ka nak tumpang lalu sat.
lalu jangan tak lalu,ni kami nak pangge apa kat hang,Bang Det ka Pak Det,(agak2 ja)ni kalau betoi la hang habaq mai la kami nak melawak pasai dah lama tak melawak dgn hang boleh ka...........

MetSanglang
Kawan Rajin Chin Kelaih

Aquarius Posts : 656
Reputation : 6

Back to top Go down

Re: MALAM JUMAAT..????????????

Post by Sponsored content Today at 5:13 am


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 2 1, 2  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum